مرورگر ابری امن Menlo فضای کاری امن تر را فعال می کند

یک گزینه جدید امنیت ابری به کسب و کارها اجازه می دهد بدون اینکه مرورگرهای وب موجود را پشت سر بگذارند، پادمان های دیجیتالی بهتری را وصل کنند.

شرکت امنیتی مرورگر Menlo Security روز سه شنبه رویکرد جدیدی را برای امنیت مرورگر اعلام کرد که از کاربران در برابر حملات اینترنتی محافظت می کند. این مجموعه تکمیلی از برنامه‌های افزودنی است که مرورگرهای وب موجود را با امنیت مرورگر ارائه‌شده توسط ابر افزایش می‌دهد.

ابزارهای افزودنی Menlo به جای تلاش برای وادار کردن کاربران به پذیرش یک مرورگر جدید – و در نتیجه گسترش سطح حمله سازمانی – از داده‌ها و کاربران با قابلیت مشاهده سرتاسر و اجرای سیاست‌های پویا مستقیماً در جلسات مرورگر محافظت می‌کند تا از فیشینگ ساعت صفر جلوگیری کند. ، بدافزارها و حملات باج افزار.

امنیت ارائه شده توسط ابر از قبل وجود دارد، همانطور که طرح های جداسازی مرورگر نسل اول نیز وجود دارد. اما هیچ رویکردی مرورگر را به یک دفاع در معماری عمیق اضافه نمی کند و جلسات را از مرورگر محلی به طور یکپارچه مدیریت می کند. به گفته اندرو هاردینگ، معاون استراتژی امنیتی Menlo Security، رویکرد منلو همچنین امنیت مرورگر محلی را در هماهنگی با مرورگر ابر ایمن مدیریت می کند.

«مدیریت خودکار خط مشی مرورگر محلی کار بزرگی است. هاردینگ به TechNewsWorld گفت: این یک نسل کاملاً جدید از مرور ایمن ارائه شده توسط ابر است.

وی افزود که مرورگر Enterprise Secure Menlo دسترسی بدون اعتماد را به ماشین های مدیریت نشده و شرکای غیرکارمند گسترش می دهد به گونه ای که تاکنون امکان پذیر نبوده است.

تعریف مجدد امنیت مرورگر

به گفته امیر بن افرایم، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Menlo Security، بسیاری از کارمندان 75 درصد از روز کاری خود را در مرورگر می گذرانند.

«رویکردهای امنیتی سنتی شانس خود را داشته اند. این بازارها 25 سال است که در حال توسعه هستند. “آنها شانس خود را داشته اند.”

هاردینگ تصریح کرد، علیرغم اجزای متعدد آن، کاربران نیازی به افزودن تمام افزونه های مرورگر سازمانی به آنچه استفاده می کنند ندارند. همه عناصر با هم کار می کنند، اما همه آنها مورد نیاز نیستند.


Menlo Security Browser Posture Manager ارزیابی آسان پیکربندی مرورگر و تجزیه و تحلیل سطح حمله فوری را ارائه می دهد. اکثر شرکت ها به دلیل هزاران تنظیمات و به روز رسانی مورد نیاز هر دو تا چهار هفته، از مدیریت خط مشی مرورگر غفلت می کنند.

اینها ویژگی های کلیدی هستند با توجه به اینکه جستجوگران امنیتی 175 آسیب پذیری و قرار گرفتن در معرض رایج (CVE) را در سال گذشته به عنوان بالا یا بحرانی طبقه بندی کردند. توسعه دهندگان مرورگر 125 ویژگی جدید را به Chromium اضافه کردند، پروژه مرورگر وب منبع باز که بیش از نود و پنج درصد از مرورگرها را پشتیبانی می کند.

Omri Weinberg، یکی از بنیانگذاران و CRO در شرکت امنیتی SaaS خودکار، گفت: «در حالی که سایر فناوری‌های مرورگر سازمانی امروزه در بازار وجود دارند و در حال افزایش هستند، آنها از کاربران می‌خواهند این مرورگرهای سازمانی را به عنوان برنامه‌های کاربردی در نقطه پایانی خود دانلود و نصب کنند تا استفاده کنند. DoControl.

جان بامبنک، رئیس شرکت مشاوره بامبنک، تأیید کرد که مرورگر رابط اصلی است که همه کاربران، سازمانی و شخصی، برای دسترسی به اینترنت از آن استفاده می کنند. این فراگیر بودن آن را به هدفی برای تهدیدات ورودی مانند فیشینگ و تهدیدات خروجی مانند از دست دادن داده تبدیل می کند.

او به TechNewsWorld گفت: «این مرورگر چند دهه است که با ما بوده است و تا حد زیادی یک مشکل حل نشده باقی مانده است، به خصوص که کاربران اغلب مرورگرهای متعددی را نصب می کنند که تنظیمات امنیتی مستقل خود را دارند و از طریق فرآیند به روز رسانی نرم افزار سیستم عامل به روز نمی شوند.

تهدیدات نقطه پایانی ناشناخته را برطرف می کند

به گفته Ben-Efraim منلو، شرکت ها مرورگرهای وب را به عنوان نقطه پایانی که نیاز به امنیت و حفاظت هدفمند دارند، در نظر نمی گیرند. مرورگرهای محلی و مرورگرهای جایگزین در معرض حمله قرار می گیرند. حتی با مدیریت پیشرفته وضعیت موقعیت مرورگر محلی که سطح حمله را کاهش می دهد و در برابر سوء استفاده های مرورگر محلی دفاع می کند، ردپای نصب شده مرورگر نشان دهنده خطر است.

منلو این واقعیت را با قابلیت های جدید حل می کند. استفاده از آنها ساده است و مدل دسترسی یکپارچه بدون اعتماد هم با سیستم های مدیریت سازمانی و هم با دستگاه های مدیریت نشده کار می کند. جدیدترین ابزارهای امنیتی، حکومت بر دسترسی ممتاز را در حین جابجایی رویکردهای قدیمی گذشته، مانند زیرساخت دسکتاپ مجازی (VDI) و VPN های دسترسی از راه دور، امکان پذیر می کنند.

یک رویکرد نوآورانه اجازه می دهد تا مرورگر Menlo Secure Cloud را به نقاط پایانی مدیریت نشده گسترش دهد. هاردینگ خاطرنشان کرد که این توسعه یک حالت اضافی از استقرار به جای یک تعمیر کلی را نشان می دهد.

Menlo به دنبال جایگزینی ابزارهای محافظت از نقطه پایانی نیست. در عوض، منلو شکاف های باقی مانده از ابزارهای سنتی تشخیص و پاسخ را می بندد. زمانی که آنها تهدیدی را تشخیص می دهند، اغلب خیلی دیر است.

ما از تهدیدهایی جلوگیری می کنیم که ممکن است برای روزها نتوانند آنها را شناسایی کنند. او افزود که لایه بندی از مدیریت خط مشی امنیتی مرورگر محلی و سپس کار یکپارچه با مرورگر ابری امن Menlo ناشی می شود.

منبع