مسابقه جام جهانی T20 هند و زیمبابوه: نحوه تماشای جریان زنده IND و ZIM

هیئت رسمی کنترل کریکت در هند (BCCI) تیم های مورد انتظار برای هند را حذف کرده است:

مسابقه جام جهانی هند و زیمباوه ICC T20 و همچنین بازی‌های باقی‌مانده مسابقات از طریق دیزنی+ هاتستار پخش می‌شود. پلتفرم OTT به افراد غیرعضو اجازه می دهد تا حداکثر 5 دقیقه از یک بازی را به صورت رایگان پخش کنند. با این حال، برای تماشای کامل بازی، بینندگان باید اشتراک Disney+ Hotstar را خریداری کنند.

برای بینندگان تلویزیون، مسابقه هند و زیمبابوه در شبکه استار اسپورت، از جمله کانال های Star Sports 1 و Star Sports Select HD نمایش داده می شود.

تیم های IND در مقابل ZIM T20 جام جهانی

یازدهم آغازین هند (در زمان نگارش): روهیت شارما (کاپیتان)، کی ال راهول (نایب کاپیتان)، ویرات کوهلی، سوریاکومار یاداو، دینش کارتیک (دارنده دروازه)، هاردیک پاندیا، آکسار پاتل، راویچاندران اشوین، بوونشوار کومار، محمد شامی، آرشدیپ سینگ

از آنجایی که این آخرین بازی هند در مسابقات سوپر 12 خواهد بود، سفر هند به نیمه نهایی اکنون به برد این تیم مقابل زیمبابوه بستگی دارد. در صورت پیروزی هند در این مسابقه، در مرحله بعدی قرار می گیرد و 8 امتیاز کسب می کند و در صدر جدول گروه 1 قرار می گیرد، با تیمی که در رده دوم گروه A قرار دارد روبرو می شود. در همین حال، اگر هند در رده دوم گروه B قرار گیرد. ، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برترین گلزن گروه A خواهد رفت.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ترکیب اولیه زیمبابوه (در زمان نگارش): CR Ervine (کاپیتان)، M Shumba، RP Burl، W Madevere، Sikandar Raza، SC Williams، B Evans، RW Chakabva، LM Jongwe، B Muzarabani، R Ngarava

هند با چه کسی روبرو است؟

هند و زیمبابوه قرار است در دور نهایی مسابقات سوپر 12 جام جهانی مردان ICC به مصاف یکدیگر بروند. به این ترتیب، زیمبابوه از مسابقات حذف شده است، در حالی که هند با 6 امتیاز در صدر گروه 2 قرار دارد. با این حال، هند باید در برابر زیمبابوه پیروز شود تا جایگاه خود را در نیمه نهایی تضمین کند. برد آفریقای جنوبی (5 امتیاز) و پاکستان (4 امتیاز) در بازی های نهایی مربوطه می تواند هند را از جایگاه انتخابی خارج کند، اگر این تیم در بازی یکشنبه شکست بخورد.

IND vs ZIM ICC T20 World Cup: مسابقه هند و زیمبابوه T20 ساعت چند است؟

هزینه اشتراک معمولی Disney+ Hotstar 200 روپیه است. 899 در سال، در حالی که اشتراک Premium با پخش 4K با قیمت روپیه است. 1499 در سال یا روپیه. 299 در ماه پلتفرم OTT همچنین اشتراک ویژه ای را برای کاربران تلفن همراه ارائه می دهد که هزینه آن 50 میلیون تومان است. 499 سالانه پخش با وضوح 1080p ارائه می دهد و فقط به شما امکان می دهد محتوا را در یک صفحه در یک زمان پخش کنید.

مسابقه جام جهانی ICC T20 بین هند و زیمبابوه در روز یکشنبه، 6 نوامبر برگزار خواهد شد. این دیدار در زمین کریکت ملبورن (MCG)، ملبورن از ساعت 13:30 به وقت IST برگزار خواهد شد.

IND vs ZIM ICC T20 World Cup: چگونه پخش زنده تماشا کنیم؟