مشخصات اوپو رینو 9 پرو پلاس فاش شد، احتمال دریافت تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس، باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی و موارد دیگر وجود دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

علاوه بر این، گفته می‌شود که اوپو رینو 9 پرو پلاس دارای باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 80 واتی است.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

سری Realme 10 Pro پیش از عرضه دارای صفحه نمایش خمیده است

LG G2: هنری، فناوری قدرتمند ال‌جی





منبع

از نظر اپتیکی، Oppo Reno 9 Pro+ احتمالاً دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. گفته می شود که این دستگاه مجهز به واحد پردازش عصبی تصویربرداری MariSilicon X (NPU) است. برای سلفی، یک سنسور 32 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. گفته می شود گوشی هوشمند آینده دارای یک بلستر IR و یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز خواهد بود.

مشخصات اوپو Reno 9 Pro+ قبل از اعلام رسمی توسط این شرکت توسط یک متخصص چینی فاش شده است. گوشی هوشمند پرچمدار مورد انتظار احتمالاً در کنار مدل های معمولی اوپو رنو 9 و رنو 9 پرو معرفی خواهد شد. گفته می شود که اوپو رینو 9 پرو پلاس از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می برد و دارای دوربین اصلی پشتی 50 مگاپیکسلی است. گفته می‌شود که این گوشی دارای صفحه نمایش نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز است و می‌تواند یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۸۰ واتی را در خود جای دهد. انتظار می رود سری اوپو رنو 9 جانشین سری رنو 8 شود که اوایل سال جاری عرضه شد.

Tipster Digital Chat Station در Weibo مشخصات ادعایی Oppo Reno 9 Pro+ را منتشر کرد. گفته می شود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 120 هرتز است. انتظار می رود صفحه نمایش دارای لبه های خمیده و حاشیه های نازک باشد. علاوه بر این، می‌تواند یک سوراخ سوراخ در مرکز برای قرار دادن سنسور سلفی وجود داشته باشد. گفته می‌شود که سری اوپو رنو 9 از تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس پشتیبانی می‌کند.

ویدیوی برگزیده روز

Oppo Reno 9 Pro+ احتمالاً در کنار مدل‌های Reno 9 و Reno 9 Pro معرفی خواهد شد. درز اخیر نشان می دهد که مدل وانیلی می تواند تراشه Snapdragon 778G را دریافت کند، در حالی که Oppo Reno 9 Pro می تواند از MediaTek Dimensity 8000 SoC استفاده کند. انتظار می رود سری اوپو رنو 9 جانشین سری رنو 8 این شرکت شود که اوایل امسال عرضه شد.