مطالعات نشان می دهد که استفاده از تلفن هوشمند می تواند به رابطه شما آسیب برساند

طبق این مطالعه، میانگین زمان صرف شده برای مکالمه تراکنشی و چت آرام تقریباً یکسان است که نزدیک به دو ساعت است.

“اهمیت گوشی هوشمند در زندگی امروزی بلامنازع است، اما استفاده بیش از حد همچنان موضوعی است که کاربران باید مراقب آن باشند. به عنوان یک برند مسئول، هدف ما بر اهمیت گذراندن وقت با عزیزانمان است، زیرا این حقیقت دارد. یوگندرا سریرامولا، رئیس ویوو هند، استراتژی برند، گفت: معنای اوقات فراغت.

مطالعه “Switch Off” که با Cybermedia Research در مورد “تلفن‌های هوشمند و تاثیر آنها بر روابط انسانی 2022” انجام شد، نشان داد که 67 درصد از مردم اعتراف کرده‌اند که حتی زمانی که با همسرشان وقت می‌گذرانند با تلفن همراه خود بوده‌اند. با این حال، 89 درصد از پاسخ‌دهندگان گفت که آنها زمان کمتری را صرف مکالمه آرام با همسرشان می کنند.

“هشتاد و نه درصد از مردم احساس می کنند به محض اینکه وقت آزاد پیدا می کنند، به گوشی هوشمند خود دسترسی پیدا کنند. این مطالعه نشان می دهد که 88 درصد از پاسخ دهندگان اوقات فراغت خود را با گوشی هوشمند می گذرانند، که اکنون بخشی از رفتار آنهاست. “، این مطالعه گفت.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این نشان داد که 69 درصد از پاسخ دهندگان گهگاه احساس می کنند حواسشان به تلفن هوشمندشان پرت می شود، یا گاهی به اندازه کافی به همسرشان توجه نمی کنند و 68 درصد از شرکایشان در مقطعی از زمان به خاطر پرت شدن حواس با تلفن خود در حین گذراندن وقت با همسرشان احساس گناه می کنند.

گزارش مطالعه نشان می دهد که برای 90 درصد از پاسخ دهندگان، تلفن هوشمند ترجیح داده شده ترین راه برای استراحت است. به طور متوسط، هر کاربر تلفن هوشمند روزانه 1.5 ساعت اوقات فراغت دارد. بیشتر آنها دوست دارند اوقات فراغت خود را در کنار خانواده بگذرانند. با این حال، آنها گوشی هوشمند خود را در حالی که با خانواده می گذرانند حمل می کنند.

این یافته‌ها همچنین نشان می‌دهد که کاربران گوشی‌های هوشمند موافق هستند که تعاملات حضوری آرامش‌بخش‌تر است و زمان کمتری را برای انجام همین کار صرف می‌کنند.

این مطالعه “84 درصد از پاسخ دهندگان مایلند زمان بیشتری را با همسر خود بگذرانند. مردم مشکلات را می پذیرند و مایل به تغییر هستند. 88 درصد از پاسخ دهندگان موافق بودند که افزایش استفاده از تلفن های هوشمند به روابط آنها با همسرشان آسیب می رساند.” گفت.

مطالعه‌ای که توسط شرکت سازنده دستگاه‌های هوشمند ویوو در روز دوشنبه انجام شد، اعلام کرد، در حالی که گوشی‌های هوشمند به بخشی جدایی‌ناپذیر از روال روزانه تبدیل شده‌اند، استفاده بیش از حد از آن‌ها به روابط زوج‌های متاهل در هند آسیب می‌زند.

بر اساس یافته‌ها، به‌طور میانگین روزانه 4.7 ساعت توسط پاسخ‌دهندگان به گوشی هوشمند اختصاص می‌یابد که این میزان از نظر جنسیت مشابه است. همچنین 73 درصد از پاسخ دهندگان می پذیرند که همسرشان به جای گذراندن وقت با آنها، از زیاده خواهی آنها از طریق تلفن شکایت کرده است.

این مطالعه نشان داد 90 درصد از مردم مایلند اوقات فراغت بیشتری را به گفتگوهای معنادار با همسر خود اختصاص دهند.

این مطالعه بر اساس نظرسنجی از 1000 مصرف کننده در دهلی، بمبئی، کلکته، چنای، حیدرآباد، بنگلور، احمدآباد و پونا انجام شده است.

“این مطالعه نشان می دهد که 70 درصد از مردم هنگامی که همسرشان چیزی را در حالی که آنها در گوشی های هوشمند خود غوطه ور هستند، عصبانی می شوند. طبق این مطالعه، 66 درصد از مردم احساس می کنند که استفاده بیش از حد از تلفن های هوشمند باعث تضعیف رابطه آنها با همسرشان شده است.” مطالعه گفت.