مفهوم تلفن تاشو Tecno Phantom Vision V اشاره‌ای به صفحه نمایش تبلت‌مانند، دوربین‌های سه‌گانه پشتی دارد.


Tecno Phantom Vision V، گوشی تاشو رده بالایی که گفته می‌شود توسط برند چینی گوشی‌های هوشمند در حال توسعه است، احتمالاً در آینده عرضه خواهد شد. این گوشی هنوز به طور رسمی توسط شرکت متعلق به Holdings Transsion تایید نشده است، اما برخی از رندرهای مفهومی با وضوح بالا و ویدیویی از گوشی به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که صفحه نمایش کشویی قابل رول جدیدی را نشان می دهد. گوشی ادعایی Tecno Phantom Vision V زمانی که تا شود شبیه یک گوشی هوشمند به نظر می رسد، اما برای ارائه یک صفحه نمایش به اندازه تبلت گسترش می یابد.

رندرهای مفهومی و ویدیوی تلفن هوشمند تاشوی ادعایی Tecno Phantom Vision V توسط GSMArena به اشتراک گذاشته شد که پنل جلو و عقب گوشی ادعایی را نشان می‌دهد. طبق تصاویر فاش شده، صفحه نمایشی تاشو با بریدگی سوراخ دار در مرکز قرار دارد تا دوربین سلفی را در خود جای دهد. به نظر می رسد این گوشی مجهز به دوربین پشتی سه گانه است. در زیر واحد دوربین، گوشی دارای یک صفحه نمایش کوچک است که به عنوان قاب پشتی در سمت معکوس شناخته می شود که اعلان ها، یادآوری ها و ساعت نمایشگر همیشه روشن را نشان می دهد.

رندرها Techno Phantom Vision V را با گوشه های گرد و صفحه نمایش داخلی بزرگ نشان می دهند. نشان داده شده است که زبان طراحی مشابهی با Galaxy Z Fold 4، Xiaomi Mix Fold 2 و Vivo X Fold+ دارد. همانطور که قبلاً ذکر شد، در حالت تا شدن مانند یک گوشی هوشمند به نظر می رسد و می توان آن را تا تبلت سایز متوسط ​​”بسط” داد.

طبق این گزارش، صفحه نمایش داخلی Techno Phantom Vision V را می توان با باز کردن آن تا 10.1 اینچ افزایش داد. ظاهراً صفحه نمایش از 11 لایه کاربردی تشکیل شده و گوشی هوشمند دارای بدنه تیتانیومی “در حد هوافضا” است. تقریباً بدون چین خوردگی دیده می شود، اما شایان ذکر است که این رندرهای مفهومی لو رفته از دستگاه هستند.

Tecno هیچ اطلاعاتی در مورد Tecno Phantom Vision V به اشتراک نگذاشته است. با این حال، طبق این گزارش، انتظار می‌رود که این گوشی با گوشی‌های تاشو عرضه شده در سال گذشته، از جمله Samsung Galaxy Z Flip 4، Oppo Find N و Motorola Razr 2022 روبرو شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

آن نمایش دهه 90، دنباله سریال های محبوبی که در دهه 70 نمایش داده می شود، اکنون در نتفلیکس پخش می شود: جزئیات


Nokia C12 با صفحه نمایش 6.3 اینچی HD+، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی راه اندازی شد: قیمت، مشخصات

ویدیوی برگزیده روز

CES And Auto Expo 2023 – Return of the Legends | گجت 360 نمایش





منبع