موشک Virgin Orbit 7 ماهواره وزارت دفاع ایالات متحده را پرتاب کرد

در اواخر سال جاری، این شرکت دو ماهواره را در یک مأموریت از فرودگاه نیوکای در کورنوال، انگلستان پرتاب خواهد کرد. این ماهواره ها آزمایش های نظارت بر سیگنال رادیویی را در پروژه مشترک وزارت دفاع بریتانیا و دفتر شناسایی ملی ایالات متحده انجام خواهند داد.


جت جامبوی اصلاح شده از بندر هوایی و فضایی موهاوی در صحرای موهاوی بلند شد و موشک را بر فراز اقیانوس آرام در شمال غربی لس آنجلس پرتاب کرد.

“و ما آن را داریم، مردم!” این شرکت اندکی قبل از ساعت 1:00 بامداد به وقت محلی، حدود یک ساعت پس از جدا شدن موشک از 747، توییت کرد. “NewtonFour با موفقیت دوباره شعله ور شد و تمام فضاپیماهای مشتری را در مدار هدف خود مستقر کرد.”

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

قیمت اوپو رنو سری 8 در هند، گزینه‌های رنگی، گزینه‌های ذخیره‌سازی پیشنهاد شده است





منبع

Virgin Orbit نام این ماموریت را “Straight Up” پس از موفقیت در اولین آلبوم استودیویی پائولا عبدل “Forever Your Girl” نامگذاری کرد که از طریق Virgin Records در سال 1988 منتشر شد.

این چهارمین پرتاب تجاری و اولین پرتاب شبانه Virgin Orbit بود. این پرتاب در ابتدا برای چهارشنبه شب برنامه ریزی شده بود، اما این تلاش به دلیل مشکل دمای پیشران متوقف شد.

Virgin Orbit در سال 2017 توسط ریچارد برانسون میلیاردر بریتانیایی تاسیس شد. مقر آن در لانگ بیچ، کالیفرنیا است و در حال حاضر از فرودگاه موهاوه پرتاب می کند، اما در حال برنامه ریزی ماموریت های بین المللی است.

یک موشک Virgin Orbit حامل هفت ماهواره وزارت دفاع ایالات متحده از یک بوئینگ 747 ویژه که در سواحل کالیفرنیای جنوبی پرواز می کرد پرتاب شد و جمعه شب به سمت فضا پرتاب شد.

این پرتاب توسط نیروی فضایی ایالات متحده برای برنامه آزمایشی وزارت دفاع تهیه شد. هفت محموله آزمایشات مختلفی را انجام خواهند داد.