نخست وزیر نارندرا مودی: هند خدمات 6G را تا پایان این دهه عرضه می کند

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Sony Xperia 5 IV ممکن است در تاریخ 1 سپتامبر به عنوان گوشی هوشمند جدید این شرکت معرفی شود





منبع

در همین حال، خدمات مخابراتی از قبل شروع به اطلاع رسانی به مشتریان خود در مورد عرضه خدمات 5G کرده اند. Bharti Airtel، Reliance Jio، Adani Data Networks و Vodafone Idea به عنوان بالاترین پیشنهاد برای خدمات 5G در حراج طیف اخیراً پایان یافته ظاهر شدند.

خدمات مخابراتی 5G در هند همگی قرار است در ماه های آینده راه اندازی شوند. پیش از راه اندازی، نخست وزیر نارندرا مودی روز پنجشنبه گفت که کشور نیز در حال آماده شدن برای معرفی خدمات 6G تا پایان این دهه است. PM Modi هنگام سخنرانی در فینال بزرگ Smart India Hackathon 2022 این را اعلام کرد. اوایل امروز، وزیر ارتباطات اتحادیه، آشوینی وایشناو اشاره کرد که خدمات 5G ممکن است تا 12 اکتبر راه اندازی شود. پیش از این حدس می زد که تا 29 سپتامبر راه اندازی شود.

نخست وزیر از طریق ویدئو کنفرانس در فینال بزرگ هکاتون هوشمند هند 2022 شرکت کرد. نخست وزیر در سخنرانی خود گفت: «ما در حال آماده شدن برای راه اندازی 6G تا پایان این دهه هستیم. دولت راه حل های هندی را در زمینه بازی و سرگرمی تشویق می کند.

به گفته PTI، Vaishnaw گفت که تمام مراحل مورد نیاز برای عرضه بسیار سریع 5G به روشی بسیار زیبا و سیستماتیک در حال انجام است.


اوایل روز، وزیر اتحادیه، Vaishnaw تاریخ احتمالی برای عرضه خدمات 5G را اعلام کرد. وی اطمینان داد که این خدمات در دو تا سه سال آینده به تمام شهرهای بزرگ و مناطق روستایی کلیدی خواهد رسید. دولت همچنین ادعا می کند که خدمات 5G مقرون به صرفه و در دسترس خواهد بود.