نقد و بررسی لپ تاپ صنعتی و حرفه ای دل مدل Dell Latitude 3410

به عنوان مثال هرچقدر تعداد پورت های USB بیشتر باشد امکانات بهتری برای ارتباط با وسایل جانبی فراهم می کند ضمن اینکه دو درگاه تصویری VGA و HDMI نیز برای اتصال به نمایشگرها مانند مانیتور، تلویزیون و پروژکشن کاربرد دارند. اگر نتوانید بلافاصله سیستم خود را شارژ کنید، به طرز ماهرانهای تنظیماتی را برای حفظ منابع، مانند کم نور کردن صفحه نمایش یا خاموش کردن بلوتوث در صورت عدم استفاده، انجام میدهد. لازم به ذکر است در این مقاله صرفا به معرفی 10 لپ تاپ برتر پرداخته میشود و تاخیر یا تقدم آن مزیتی در لپ تاپ محسوب نمی گردد. لپ تاپ های اپل دارای سیستم عامل اختصاصی خود هستند که شیوه مستقلی را برای استفاده از سخت افزار دارد بنابراین نمی توان آن را با مدل های ویندوزی موجود در بازار مقایسه کرد. این مدل لپ تاپ برای استفاده افرادی که به دنبال یک نوت بوک زیبا و کارآمد و با صفحه نمایشی بزرگ و با کیفیت هستند و نیز برای انجام کارهای گرافیکی، بازی و کارهای مداوم روزانه – البته نه برای حمل روزانه – پیشنهاد می شود. این لپ تاپ مخصوص بازی طراحی شده است. از طرفی برای جلوه دادن سری بازی ، ایسوس از نمونه گرافیک انویدیایی ، مدل GTX 560M با 3 گیگ استفاده کرده است .استفاده از دو هارد 750 گیگابایت با 7200 دور در کنار 12 گیگ رم با باس 1333 قدرت این لپ تاپ را بیش از پیش به رقیبان خود نشان می دهد.

لپ تاپ 14 اینچ دل مدل Latitude 3410جدید دارای ابعاد کوچکتر و حاشیههای باریک صفحه نمایش کوچکتر و نازکتر است و فضای بیشتری برای کار به شما میدهد.این لپ تاپ با نحوه کار شما در هرجایی که هستید تنظیم میشود. Dell Optimizer در نوع خود اولین پلتفرم هوش مصنوعی است که نحوه کار شما را میآموزد و مدام با سبک شما سازگار میشود تا تجربهای هوشمندانهتر، شخصیتر و سازندهتر ایجاد کند. این نوتبوک شامل رم 8 گیگابایتی DDR3 میشود و میتواند کلیه نیازهای کاربران حرفهای را برطرف کند . قرار دادن یک هارددیسک یک ترابایتی هم تصمیم عاقلانهای از جانب دل برای این لپتاپ های صنعتی بودهاست؛ زیرا افراد حرفهای معمولا با برنامههایی سروکار دارند که فایلهای تولیدیشان حجم بالایی دارند. نوت بوک های صنعتی لتیتیود 3410 از 8 گیگابایت حافظه RAM از نوع DDR4 به بازار عرضه می شوند . لپ تاپ دل لتیتیود dell latitude 3410از دهمین نسل پردازنده سری Intel Core i3-10110U که 4 مگابایت حافظه کش (Cache) دارد و تا فرکانس 2.10UP 4.10گیگاهرتز سرعت پردازش با گرافیک Intel UHD620-share می باشد. لپ تاپ 14اینچ دل مدل Latitude 3410 از سری لپ تاپ های Latitude شرکت دل می باشد.

متنوع ترین مدلهای لپ تاپ از کم کارا ترین تا لپ تاپ های مخصوص گیمرها را تولید می کند.به نسبت کارایی از کمترین هزینه های ممکن بهره می گیرد تا مقام اول در بازار یابی را از آن خود سازد.البته این نکته را نیز باید گفت که امروزه از قیمت های متناسب سابق در مدل های جدید خبری نیست و بتدریج شاهد افزایش قیمت مدلهای جدید به نسبت سابق هستیم. از نظر نگارنده لپ تاپی مناسب ترین خواهد بود که در قبال نیازمندی کاربر کارایی مناسب تری را به نسبت قیمت تمام شده ارائه نماید.ضمن اینکه کیفیت قطعات اصلی سخت افزاری لپ تاپ مهم تر از تزئینات دیگر آن است. جزو یکی از قابل احترام ترین برندهای موجود محسوب می شده که تقریبا تمامی قطعات آن نیز در آمریکا تولید و ساخته می شد.هم اینک این برند پس از ادغام با “ای ماشینز” از نظر خط تولیدی به مالزی منتقل شده که از حداقل خدمات پس از فروش و گارانتی برخوردار است.از نظر قیمت به نسبت کارایی از مقبولیت نسبی برخوردار بوده و بیشتر برای گیمرهای غیر حرفه ای و کسانی که انتظار چندانی از لپ تاپ های خود ندارند مناسب می باشد.گارانتی 90 روزه این لپ تاپ ها از مقبولیت آنها می کاهد.

برند در لپ تاپ ها تاثیر زیادی در انتخاب دارد با این حال باید گفت شرح تفاوت بین برندها نیز کار بسیار دشواری است. به عنوان مثال پردازنده Core i3 380M و Core i3 2310M هر دو در خانواده Core i3 قرار دارند با این حال مدل 2310M جدیدتر است و جایگزین مدل قبلی شده است. تراشه های گرافیکی مستقل، ساخت دو شرکت انویدیا و AMD هستند که مدل های ساخت انویدیا با نام جیفورس و مدل های ساخت AMD با نام رادئون شناخته می شود. اندازه صفحه نمایش یکی از مهمترین ویژگی های ظاهری است. ضمن اینکه کارآیی و توان محصولات این دو برند هم مطلوب است. Z830 مدل جدید لپ تاپ های این برند است. تعداد برندهای گوناگون و مدل های مختلف حاضر در این رده تا حدی بالاست که انتخاب بدون برنامه ریزی و مشاوره یک ریسک به تمام معناست. بخش گرافیکی در لپ تاپ ها به دو شکل دیده می شود. به همراه این لپ تاپ که قیمت بالایی هم دارد، یک عینک 3D هم داده می شود. این دستگاه قابلیت اضافه شدن هارد M2 SSD با ظرفیت های مختلف را دارد و کاربر می تواند با استفاده از این هارد سرعت ویندوز و اپلیکیشن های خود را تا چندین مجله خبری novinraya برابر افزایش دهد.