هیئت مالیاتی دولت اعلام کرد بعید است در ماه دسامبر در مورد مالیات بازی های آنلاین به اجماع دست یابد

این مقام به خبرنگاران در دهلی نو گفت که بعید است این هیئت در این ماه به اجماع برسد.

این هیئت هفته‌ها در حال بررسی نحوه مالیات شرکت‌های بازی آنلاین بوده است – و اینکه آیا مالیات فدرال باید فقط بر سود شرکت‌ها اعمال شود یا بر ارزش کل پول جمع‌آوری شده از شرکت‌کنندگان.

این مقام افزود: در جلسه 17 دسامبر شورای GST، هیئت روسای مالی فدرال و ایالتی همچنین درباره جرم زدایی قوانین مالیاتی از طریق افزایش آستانه تعقیب قضایی بحث خواهند کرد.

دولت همچنین به طور جداگانه روی مقررات فدرال برای بخش بازی کار می کند که شرکت تحقیقاتی Redseeer تخمین می زند تا سال 2026 ارزش 7 میلیارد دلاری (تقریباً 57000 کرور روپیه) داشته باشد که تحت سلطه بازی های پول واقعی است.

به گفته این مقام، یک هیئت دولتی جداگانه که وظیفه منطقی‌سازی نرخ‌های GST را بر عهده دارد، در حال بحث در مورد مالیات 18 درصدی بر بیمه سلامت است، در حالی که درخواست‌هایی برای کاهش نرخ‌ها وجود دارد.

به گفته این مقام مسئول، هرگونه تصمیم گیری در این مورد در جلسه آتی شورای مالیات کالا و خدمات (GST) در 17 دسامبر، منوط به در دسترس بودن گزارشی است که هنوز نهایی نشده است.

رویترز روز یکشنبه گزارش داد که پس از آنکه دفتر نخست وزیری پیشنهادی را برای تنظیم مقررات بازی های مهارتی و کنار گذاشتن بازی های شانسی رد کرد، این مقررات برنامه ریزی شده برای همه بازی های پول واقعی اعمال می شود.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بازی‌های آنلاین با پول واقعی در کشور بسیار محبوب شده‌اند و سرمایه‌گذاران خارجی مانند Tiger Global و Sequoia Capital را بر آن داشته تا از استارت‌آپ‌های بازی محلی Dream11 و Mobile Premier League که برای بازی‌های فانتزی کریکت محبوب هستند، حمایت کنند.

یک مقام ارشد دولتی روز دوشنبه گفت که هیئتی از وزرای دارایی ایالتی هنوز گزارش خود را در مورد مالیات بر بخش پررونق بازی های آنلاین ارائه نکرده اند که برای تصمیم گیری نهایی در مورد نحوه اعمال عوارض بسیار مهم است.