ایده های هدیه ای که گیرندگان را وادار می کند با محبت به شما فکر کنند

Meta Quest 2 یک هدست بدون اتصال است که آن را ایمن تر از سایر جایگزین ها می کند. تماشای یک نفر در حال بازی Resident Evil 4 می تواند برای افرادی که بازی کننده را تماشا می کنند به همان اندازه سرگرم کننده باشد که برای بازیکنی که بازی می کند. Beat Saber بازی مورد علاقه من باقی مانده است و من می توانم با بازی آن عرق کنم و آن را به یک فعالیت هوازی عالی نیز تبدیل کنم.

هیچ محصول هفته در این هفته وجود ندارد، زیرا در واقع، همه موارد فوق شایسته این نامگذاری هستند. بنابراین ما آن را به امید اینکه بابانوئل امسال با شما خوب باشد، آن را رها می کنیم. مراقب جاده های یخ زده باشید همسرم و همسایه‌ام در دو تصادف مجزا دچار حادثه شدند. تعطیلات شاد!



منبع

می‌توانید خاطره و به‌ویژه هر حکایت مرتبطی را در مورد آنچه قبل، در حین یا پس از گرفتن عکس اتفاق افتاده، ضبط کنید.

من از هدایای بسیار شخصی مانند عطر، ادکلن، لباس یا جواهرات اجتناب می کنم، مگر اینکه واقعاً سلیقه آن شخص را بدانم یا آنها به طور خاص آن را خواسته باشند. من هم به همین دلیل با همان اخطارها از وسایل الکترونیک شخصی اجتناب می کنم. این که فقط از کسی بپرسی برای کریسمس چه می‌خواهد، هیچ‌وقت ضرری ندارد.

انتخاب من کمتر از 50 دلار چاقوی سرآشپز سفارشی تیغه فولادی دست فورج دمشقی است که بسیار خوب ساخته شده است، با قیمت 33 دلار مقرون به صرفه است، و درمان دمشق روی تیغه فوق العاده به نظر می رسد.

ست چاقوی 5 تایی سرآشپز دمشقی فورج دستی

اوه، و دارای یک صفحه نمایش کنسولی است که برای تماشای تلویزیون یا فیلم در هواپیما یا در رختخواب عالی است. برای کسی مثل من که زیاد سفر می‌کند اما می‌خواهد سرگرمی‌اش به جایی برود که می‌رود، ایده‌آل است.

انتخاب جایگزین برای گیمرها – لپ تاپ گیمینگ Alienware m17 R5

تلویزیون OLED هوشمند LG A1 48 اینچی کلاس 4K با ThinQ A

حتی می‌توانید چیزهای خجالت‌آوری بسازید – و با چند مهارت فتوشاپ، می‌توانید آن تصویر را به چیزی بسیار خاطره‌انگیزتر تبدیل کنید.

زیر 50 دلار و 100 دلار – چاقوهای سرآشپز دمشقی

در حالی که من معمولاً تلویزیون را توصیه نمی‌کنم، ال‌جی فروش زیادی در تلویزیون OLED 48 اینچی خود دارد که معمولاً 1299 دلار است اما در حال حاضر 799 دلار است.

خود یقه با برنامه خدمات یک ساله 192 دلاری رایگان است. عمر باتری بالایی دارد و اگر حیوان خانگی شگفت انگیزی داشته باشید، آرامش زیادی برای شما فراهم می کند. مسلماً، این برای یک سال خوب است، اما اگر گیرنده یقه را به اندازه ما دوست داشته باشد، به طور بالقوه هدایای سالانه بعدی را تنظیم می کند.

اگر درمورد اینکه چه چیزی را به کسی بدهید، نمی‌دانید، یک کارت هدیه یک انتخاب عالی است. دریافت‌کننده مجبور نیست آنچه را که خریده‌اید پس بدهد اگر آن را دوست نداشته باشد، که اگر زمان زیادی را برای انتخاب هدیه صرف کرده باشید، ممکن است کمی آسیب ببیند.

هنگام هدیه دادن، مهم است که کمی بنشینید و فکر کنید که چرا آن را هدیه می دهید. آیا این یک تعهد متقابل، دوستی یا خانوادگی است؟ آیا می خواهید شخص را تحت تأثیر قرار دهید یا به سادگی به او دلیلی بدهید تا به شما فکر کند؟ آیا این چیزی است که بر شغل، روابط یا وضعیت شما منعکس می شود؟

نکته مرتبط برای نگهبانان حیوانات خانگی: برنامه Next Door هشدارهای تقریباً روزانه افرادی را که حیوانات خانگی خود را گم کرده اند ارسال می کند.

زیر 500 دلار – هدست واقعیت مجازی متا کوئست 2

Dragonfly Folio G3 با بهترین چرم پایدار پوشانده شده است – که از گاو ساخته نشده است، اما طبیعی به نظر می رسد – با وزن 3 پوند، سبک وزن است، اگرچه سبک تر است، عملکرد مناسبی دارد (تا یک Intel i7) و عمر باتری تمام روز دارد. ، بنابراین می توانید شارژر را در اتاق هتل، خانه یا کوله پشتی خود بگذارید.

من قاب عکس Supledck 5×7 را با قیمت 21.99 دلار در آمازون پیدا کردم.

Meta - Quest 2 Resident Evil 4 Bundle با بیت سابر - 256 گیگابایت

با رسیدن به محدوده زیر 50 و 100 دلار، خرید در Etsy را در نظر بگیرید، سایتی که سازندگان کالاهای خود را در آن می فروشند، اما باید علایق گیرنده خود را بدانید. اگر اهل آشپزی هستند، این چاقوهای سرآشپز متمایز را در نظر بگیرید.

اکنون ما شروع به صحبت در مورد پول جدی می کنیم.

دستگاه ردیابی حیوانات خانگی جی پی اس قلاده سگ سری Fi سری 3

یک جایگزین برای گیمرهای زندگی شما، لپ تاپ گیمینگ Alienware m17 مبتنی بر AMD است، قوی ترین لپ تاپ بازی که من در طول سال آزمایش کرده ام. m17 را می توان با پردازنده AMD Ryzen 9 6900HX و راه حل های گرافیکی مجزای موبایل AMD یا Nvidia، از جمله Radeon RX 6850 یا Nvidia RTX 3080 TI پیکربندی کرد.

در عوض، من تصمیم گرفتم لپ تاپ مورد علاقه خود را در سال، نوت بوک HP Dragonfly Folio G3 معرفی کنم. این تاریخ ارزانی نیست زیرا با پیکربندی کامل بیش از 3000 دلار قیمت دارد، اما برای من، لپ تاپ عالی است، به خصوص اگر با صفحه نمایش لمسی WUXGA+ و 1000 نیت صفحه نمایش لمسی کم نور آبی و 5G پیکربندی شود.

Best Buy دارای بسته نرم افزاری Meta – Quest 2 Resident Evil 4 با بیت سابر – 256 گیگابایت به قیمت 429.99 دلار است.

زیر 1000 دلار – تلویزیون OLED 48 اینچی ال‌جی

کاملاً پیکربندی شده است، نسبت به HP که در بالا به آن اشاره کردم ارزان‌تر است، اگرچه اگر آن را به درستی پیکربندی کنید، می‌توانید تا شش ساعت عمر باتری در زمانی که بازی نمی‌کنید داشته باشید. اگر در حال بازی هستید، به یک دوشاخه و یک منبع تغذیه عظیم نیاز دارید، اما برای گیمر زندگی شما، لپ تاپ گیمینگ Alienware m17 R5 همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید.

این یک Wrap است

دارای دوربین فیلمبرداری 8K، تاری خودکار پس زمینه برای پنهان کردن آنچه در پشت شماست، برخی از چشمگیرترین فناوری حذف نویز که تاکنون آزمایش کرده ام، و بلندگوهای چهارگانه که برای تماشای فیلم در اتاق هتل شما عالی هستند.

اگر چیزی را می‌خواهید که گیرنده به آن بسیار نگاه کند و احتمالاً شما را به خاطرش به خاطر بسپارد، تلویزیون OLED 48 اینچی ال‌جی یک گزینه عالی است.

بیش از 1000 دلار – لپ تاپ HP Dragonfly Folio 13.5 اینچی G3 2-in-1

حذف نویز آنها نسبت به قیمت قابل توجه است، و به اندازه کافی نرم هستند که در آخرین سفرم به اروپا هنگام پوشیدن بخوابند. من خیلی راحت تر از آنچه در غیر این صورت انجام می دادم وارد شدم – به خصوص با توجه به اینکه این روزها خطوط هوایی چقدر شما را به مقصد می رساند.

زیر 250 دلار – یقه حیوان خانگی سری 3 Fi

همه این سوالات تعیین می کند که چقدر برای هدیه اختصاص می دهید، اما اگر بیشتر زمان را صرف فکر کردن به خواسته های گیرنده نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که هر دو از نتیجه ناامید شوید.

Soundcore توسط هدفون حذف نویز Anker Space Q45

با کمی کمتر از 100 دلار – همچنین در Etsy – یک ست چاقوی سرآشپز مشکی دست ساز پیدا کردم. این مجموعه نیز شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، و در زمان نگارش این مقاله با 70 درصد تخفیف به قیمت 98 دلار به فروش می‌رسد، که این معامله فوق‌العاده است.

قرار بود چیزهای احمقانه‌ای مثل قایق تفریحی که زیردریایی هم هست، ماشین پرنده Jetson One، یا سواری رویایی هر پسری، بازسازی لامبورگینی Countach LPI 800-4 انتخاب کنم، که هنوز هم دارم از خودم می‌کنم.

هدایایی با قیمت 1000 دلار برای همسر یا شخص دیگری که واقعاً می خواهید تحت تأثیر قرار دهید یا برای فرزندی که رویداد مهمی مانند فارغ التحصیلی دارد یا شایسته جایزه مهمی است صحبت می کنیم. این قیمت واقعاً به دانستن آنچه که شخص می خواهد بستگی دارد.

اکنون ما در محدوده قیمتی قرار داریم که ممکن است الکترونیک منطقی باشد. هدفون‌های حذف‌کننده نویز برای هر یک از ما که در سفر هستیم یکی از لوازم اصلی است، اما پیدا کردن یک جفت که بتوانید در آن بخوابید می‌تواند مشکل‌ساز باشد. می‌توانید هدفون‌های هدفون را امتحان کنید، اما وقتی برای مدت طولانی از آن استفاده می‌کنید، گوش‌های من را خارش می‌کنند، که برای خواب مناسب نیست.

فصل هدیه دادن است. من معمولاً با دادن کارت های هدیه مسیر آسان را انتخاب می کنم، اما متوجه شده ام که در مسیر آسان ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد. دو کارت هدیه آمازون که خریداری کردم به دست گیرندگان مورد نظرشان نرسیدند. آمازون به سرعت یکی را جایگزین کرد، اما دیگری به سرقت رفته و مورد استفاده قرار گرفته بود. من هنوز منتظر یک قطعنامه در مورد آن هستم.

برای این راهنما، من بر روی یک بردار تمرکز می‌کنم: چیزهایی که مردم به آن‌ها نگاه می‌کنند و باعث می‌شوند وقتی انجام می‌دهند به شما فکر کنند. من هر هدیه را بر اساس هزینه تقسیم می کنم، اما موضوع کلی چیزهایی خواهد بود که به آنها کمک می کند تا شما را با مهربانی به یاد آورند.

زیر 25 دلار – قاب عکس Supledck 5×7

اگر شخصی حیوان خانگی داشته باشد، احتمالاً نگران این است که آن حیوان خانگی بیرون بیاید و گم شود. بهترین یقه GPS که من پیدا کردم یقه Fi است که اکنون در سری سوم خود قرار دارد. ما سری 2 را برای دو تا از سه سگمان داریم و آن را دوست داریم. یک بار، نر کوچک جدید ما از حیاط بیرون آمد، اما من توانستم به سرعت او را با یقه Fi و گوشی هوشمندم ردیابی کنم.

قاب عکس SUPLEDCK 5x7 قاب عکس شخصی سازی شده 20S Voice قابل ضبط

امسال احتمالاً آخرین سالی است که من کارت هدیه آمازون می دهم، مگر اینکه آمازون به سمت ذخیره اعتبار سوق پیدا کند. گم کردن کارت ها بسیار آسان است و خدمات پستی این روزها کمتر قابل اعتماد است. من برنامه‌ریزی کردم که کارت‌ها را به مردم بدهم تا بتوانند در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری به آنچه برای کریسمس می‌خواهند برسند، اما اگر کارت‌ها را به موقع یا اصلاً دریافت نکنند، واقعاً فایده‌ای ندارد.

فکر می کنم آن را از طریق

من یکی از اینها را در اتاق خوابمان دارم و همینطور است عالی. رنگ چشمگیر – مشکی ها بسیار مشکی هستند – و صدا آنقدر خوب است که استفاده از نوار صوتی با این تلویزیون را متوقف کرده ام.

رایانه نوت بوک HP Dragonfly Folio 13.5 اینچی G3 2-in-1

با کمتر از 25 دلار، من یک قاب عکس صحبت می کنم و یک عکس از کاری به یاد ماندنی که با شخصی که به او هدیه می دهید انجام داده اید.

اینها چاقوهای خوش قیافه هستند. آنها بانک را خراب نمی کنند و بررسی ها قوی هستند. من وسوسه شدم که یک مجموعه برای خودم بگیرم، و هنوز هم ممکن است.

زیر 150 دلار – Soundcore توسط هدفون Anker Space Q45

راحت ترین هدفونی که امسال تست کردم – با قیمت 149.99 دلار در آمازون – هدفون Soundcore توسط Anker Space Q45 است.