واتس اپ تست رابط دوربین بهینه شده با ضبط ویدیوی اختصاصی برای اندروید


طبق گزارش ها، واتس اپ در حال آزمایش یک رابط دوربین بهینه سازی شده در نسخه بتا برنامه خود است که به کاربران اجازه می دهد به راحتی از طریق یک دکمه اختصاصی برای کاربران اندرویدی فیلم ضبط کنند. ویژگی جدید معرفی شده به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی به ضبط ویدیو سوئیچ کنند. واتس اپ در حال حاضر از کاربران می خواهد که دکمه شاتر را در نسخه های قدیمی واتس اپ نگه دارند. با رابط دوربین جدید در آخرین نسخه بتا، کاربران همچنین می توانند هنگام ضبط ویدیو بین دوربین های جلو و عقب سوئیچ کنند.

ویژگی جدید اختصاصی ضبط ویدیو توسط ردیاب ویژگی واتس اپ WABetaInfo مشاهده شد، واتس اپ در حال آزمایش بتا تغییرات برنامه دوربین داخلی خود از طریق نسخه بتا 2.22.24.21 است که به عنوان بخشی از برنامه بتای Google Play است. به‌روزرسانی جدید بتا برای اندروید آیکون‌های جدید و قابلیت تغییر حالت عکس یا ویدیو را اضافه می‌کند.

شاتر ویدیویی بتا واتساپ WABETAINFO دکمه بزرگ ضبط ویدیو WABetaInfo

حالت ضبط ویدئوی سرویس پیام‌رسانی فوری و صدا از طریق IP ممکن است دست و پا گیر بوده باشد، زیرا کاربران را ملزم می‌کرد تا دکمه شاتر را برای ضبط ویدیو نگه دارند و به محض برداشتن دکمه شاتر متوقف می‌شود. با رابط دوربین جدید، کاربران همچنین می‌توانند هنگام ضبط ویدیو بین دوربین‌های جلو و عقب سوئیچ کنند.

واتس اپ همچنین اخیراً ویژگی های جدیدی را در برنامه معرفی کرده است که شامل لینک تماس است. در اوایل این ماه، این سرویس پیام رسانی از عرضه جهانی ویژگی Communities خود به همه کشورها از جمله هند خبر داد. همچنین از راه اندازی نظرسنجی های گروهی، تماس ویدیویی با یک ضربه تا حداکثر 32 نفر و گروه هایی با حداکثر 1024 عضو خبر داد.

این شرکت اکنون آزمایش توانایی ارسال پیام به خود را آغاز کرده است. سرویس پیام‌رسانی فوری همچنین در حال کار بر روی تغییراتی در ویژگی چت گروهی است که شامل ویژگی قطع خودکار گروه‌های بزرگتر از 256 عضو است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Reliance Jio اولین اپراتور مخابراتی است که خدمات 5G را در مناطق اصلی در دهلی-NCR عرضه می کند.

سامسونگ به همکاری با گوگل، AMD در تراشه پیشرفته برای گوشی های سری S اشاره کرده است

ویدیوی برگزیده روز

Fujufilm X-H2: آیا می تواند با یک گوشی رقابت کند؟





منبع