وام دهنده رمزنگاری Hodlnaut تحت اسکنر در سنگاپور، تحت تعقیب برای کلاهبرداری

“این [crypto] چیزی است که زیربنای آن است [value] هیچی نیست. سؤالات بزرگی در مورد چگونگی تنظیم آن وجود دارد. فرماندار در آن زمان گفته بود که موضع ما کاملاً روشن است و به طور جدی ثبات پولی، مالی و اقتصاد کلان هند را تضعیف خواهد کرد.

چندین شرکت رمزنگاری از جمله Lemon Cash، Genesis و Vauld مجبور شدند کارمندان خود را اخراج کنند تا تجارت مربوطه خود را حفظ کنند.

Shaktikanta Das، رئیس بانک مرکزی هند (RBI)، بلافاصله پس از فروپاشی Terra هشدارهایی را در مورد آزمایش در بخش کریپتو صادر کرده بود.

فروپاشی Terra همچنین باعث سقوط وام دهندگان ارزهای دیجیتال سلسیوس و وویجر و همچنین صندوق تامینی Three Arrows Capital شد و نظارت دقیق‌تری بر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و استیبل کوین‌ها از سوی رگولاتورها آغاز کرد.

Holdnaut، تا کنون، واکنشی به توسعه نشان نداده است.

پس از فروپاشی Terra، Holdnaut نزدیک به 190 میلیون دلار (تقریباً 1550 کرور) از دست داده بود که حساب های آن را بالا و خشک کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در ماه اوت، Hodlnaut مجبور شد برداشت از پلتفرم خود را متوقف کند تا کسب و کار خود را از تعطیلی نجات دهد.

توکن مورد نظر بدون نام باقی می ماند. گفته می‌شود که این توکن رمزنگاری USTC است که توسط Terra توسعه داده شده بود که در اوایل سال جاری در ماه می به طرز چشمگیری سقوط کرد.

در تحرکات بازار که پس از فروپاشی صرافی Terra و سپس FTX در این ماه رخ داد، بیش از 200 میلیارد دلار (تقریبا 1630000 کرور) از بازار حذف شد و ارزش جهانی ارز دیجیتال در حال حاضر به 828 میلیارد دلار (تقریباً روپیه) رسید. 67,48,800 کرور).

سنگاپور تحقیقاتی را در مورد وام دهنده رمزنگاری Hodlnaut برای بررسی عملیات آن راه اندازی کرده است. اداره امور بازرگانی (CAD) از سنگاپور اکنون در حال بررسی است که آیا Hodlnaut در تقلب و فعالیت های کلاهبرداری افراط کرده است یا خیر. طبق گفته مقامات مجری قانون، بین ماه اوت و نوامبر، چندین گزارش ادعا کرده بودند که Hodlnaut و مدیران آن در مورد قرار گرفتن وام دهنده در معرض یک توکن دیجیتالی خاص، “اظهار نادرستی” داشته اند. CAD واحد تحقیقات جنایت یقه سفید سنگاپور است.

فروپاشی اکوسیستم Terra – هر دو استیبل کوین الگوریتمی UST و توکن خواهر LUNA – باعث فروش گسترده کریپتو شد که منجر به زمستان کریپتو شد.