نوار صوتی Zeb-Juke Bar 9750 Pro Zebronics با رمزگشایی Dolby Atmos در هند راه اندازی شد: قیمت، مشخصات

همچنین می توانید EMI بدون هزینه را با شروع از روپیه روپیه انتخاب کنید. 1099. می‌توانید از سیستم Zeb-Juke Bar 9750 Pro با تلویزیون‌های هوشمند، پروژکتورها و موارد دیگر که در خانه خود در دسترس هستند استفاده کنید. ادعا می شود که این اولین نوار صوتی است که دارای Dolby Atmos در این پیکربندی در هند است.

بلندگوهای Zeb-Juke Bar 9750 Pro Soundbar دارای طراحی مینیمال و شیک با یک رنگ تک رنگ هستند. این دستگاه دارای ساب ووفر، نوار صوتی و بلندگوهای ماهواره ای بی سیم دوگانه است. نوار صوتی چندین گزینه اتصال مانند HDMI eARC، اپتیکال، بلوتوث 5.0 و غیره را ارائه می دهد. علاوه بر این، حتی می‌توانید نوار صوتی و بلندگوها را روی دیوار نصب کنید یا می‌توانید به سادگی آن را از جعبه تنظیم کنید.

قیمت ساندبار Zeb Juke Bar 9750 Pro در هند


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Zebronics نوار صوتی جدید Zeb-Juke Bar 9750 Pro را در 24 نوامبر در هند عرضه کرد. بلندگوهای جدید پیشنهادی ممتاز از این شرکت هستند که با بلندگوهای ماهواره ای پشتی دوگانه بی سیم عرضه می شوند. خود نوار صوتی دارای 5 درایور است که 3 در جلو و دو در بالا قرار دارند. همراه با ساب ووفر قدرتمند 16.5 سانتی متری است و همچنین از Dolby Atmos پشتیبانی می کند. ادعا می شود که این اولین نوار صوتی است که دارای Dolby Atmos در این پیکربندی در هند است.

مشخصات Zeb-Juke Bar 9750 Pro Zebronics

نوار صوتی جدید Zeb-Juke Bar 9750 Pro از فروش Zebronics در آمازون هند به صورت زنده در دسترس است. با قیمت 1000 تومان قابل خرید است. 22999.

همانطور که قبلا ذکر شد نوار صوتی Zebronics از Dolby Atmos نیز پشتیبانی می کند. Zeb-Juke Bar 9750 Pro همچنین دارای USB و پورت AUX است. یک کنترل از راه دور کاملاً کاربردی، کنترل‌های آسانی را برای باس، تریبل، تنظیم صدا ماهواره، کنترل از پیش تعیین شده EQ (اکولایزر) و موارد دیگر ارائه می‌دهد. همچنین از خروجی 525 وات در کانال 5.1.2 برای صدای فراگیر پشتیبانی می کند که گفته می شود تجربه ای شبیه به سینمای خانگی را ارائه می دهد.