ویدیویی که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است، سری Google Pixel 7. گفته شد تا 12 گیگابایت رم دریافت کنید




منبع

نسخه توسعه‌دهنده اولیه پیکسل 7 پرو با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در این ویدیو مشاهده شد. همانطور که در ویدیوی Unbox Therapy دیده می شود، صفحه بوت لودر Pixel Pro نیز نام رمز «یوزپلنگ EVT1.1» را نشان می دهد. از طرف دیگر، پیکسل 7 دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 سامسونگ و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی را می توان با نام رمز “panther EVT1.1” مشاهده کرد. طبق این ویدیو، پیکسل 7 پرو می تواند دارای ستون های راست و چپ صیقلی باشد، در حالی که پیکسل 7 می تواند طرفین مات داشته باشد. طبق گفته یوتیوبر، هر دو گوشی از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کنند.

کانال یوتیوب Unbox Therapy یک ویدیوی عملی از نسخه‌های توسعه‌دهنده اولیه گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را به اشتراک گذاشته است. این ویدئو نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند پیکسل آینده، طرح افقی ماژول دوربین عقب را حفظ خواهند کرد. پیکسل 7 را می توان با تنظیمات دوربین دوگانه پشتی و پیکسل 7 پرو را با تنظیم دوربین سه گانه پشتی مشاهده کرد.

برای یادآوری، گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در رویداد اصلی Google I/O 2022 مورد بررسی قرار گرفتند. گفته می شود که هر دو گوشی پرچمدار اواخر امسال عرضه خواهند شد. گفته می‌شود که آن‌ها از نسل بعدی Tensor SoC استفاده می‌کنند و بر روی اندروید 13 به‌صورت خارج از جعبه اجرا می‌شوند.

آرم گوگل در هر دو گوشی را می‌توان در مرکز پنل پشتی، طبق ویدیو قرار داد. به گفته یوتیوبر، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو از طراحی “مانند ویزور” برخوردار خواهند بود. همچنین گفته شد که طبق ویدیو، پیکسل 6 پرو کمی بلندتر و ضخیم تر از پیکسل 7 پرو است. گفته می شود که Pixel 7 در مقایسه با Pixel 6 از نظر ارتفاع به طور قابل توجهی کوتاه تر است. هر دو گوشی هوشمند آینده Google می توانند حاشیه های باریک تری نسبت به سری Pixel 6 داشته باشند. همچنین گفته می شود که سری پیکسل 7 باریکتر از سری پیکسل 6 است، اما ضخامت ماژول دوربین عقب یکسانی دارد.

ویدیوی اولیه Google Pixel 7 و Pixel 7 Pro توسط یک YouTuber به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است. ظاهراً هر دو مدل گوشی‌های هوشمند آینده گوگل نسخه‌های اولیه توسعه‌دهنده بودند و گوشی‌ها فقط با صفحه بوت لودر دیده می‌شدند. در این ویدئو، یوتیوبر برخی از مشخصات سخت افزاری و ویژگی های طراحی دو گوشی هوشمند گوگل را نیز به اشتراک گذاشته است. پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو نیز در این ویدیو برای مقایسه آنها با نسخه های اولیه توسعه دهنده گوگل پیکسل 7 و پیکسل پرو نمایش داده شدند.

در قسمت جلو، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را می‌توان در ویدیوی Unbox Therapy با نمایشگر سوراخ‌دار مشاهده کرد. به گفته یوتیوبر، پیکسل 7 پرو می‌تواند کمی بزرگ‌تر باشد. یوتیوبر همچنین گوشی های سری پیکسل 7 را وزن می کند. گفته می شود پیکسل 7 حدود 10 گرم از پیکسل 6 سبک تر است و پیکسل 7 پرو نیز حدود یک گرم وزن تر از پیکسل 6 پرو دارد.