پس از اینکه بایدن از کاهش مالیات رمزارزها امتناع کرد، ایالات متحده پیشنهاد مالیات غیر مستقیم برای استخراج بیت کوین را کنار گذاشت.

CEA با ارائه این پیشنهاد برای مالیات استخراج‌کنندگان بیت‌کوین، گفته بود که تخمین زده می‌شود 3.5 میلیارد دلار (تقریباً 28639 کرور) در دهه آینده از طریق مالیات غیر مستقیم انرژی استخراج دارایی دیجیتال (DAME) به خزانه‌داری ایالات متحده اضافه شود.

مقامات ایالات متحده قبلاً گفته بودند که حتی اگر از انرژی پاک برای تسهیل استخراج کریپتو استفاده شود، در دسترس بودن انرژی پاک برای دیگران کاهش می‌یابد و اتکای آنها به برق تولید شده توسط سوخت‌های فسیلی افزایش می‌یابد و در عین حال این انرژی گران‌تر می‌شود.

سال گذشته مرکز تامین مالی جایگزین کمبریج فاش کرد که تا جولای 2021، 35.4 درصد از ماینرهای بیت کوین در خارج از ایالات متحده فعالیت می کردند. این افزایش 428 درصدی نسبت به سپتامبر 2020 است که ایالات متحده را به بزرگترین خانه برای استخراج کنندگان رمزارز تبدیل می کند.

با این حال، در حال حاضر، مشاغل استخراج بیت کوین از هرگونه مالیات جدید محافظت می شوند. استخراج بیت کوین فرآیندی پر انرژی است که ماینرها را ملزم به حل یک سری الگوریتم های پیچیده در رایانه های پیشرفته می کند که باید همیشه به منبع انرژی متصل باشند. ماینرها این الگوریتم ها را حل می کنند تا تراکنش های موجود در بلاک چین بیت کوین را تایید کنند و در ازای آن پاداش دریافت کنند.

ایالات متحده تصمیمی در مورد اعمال مالیات بر ماینرهای بیت کوین که از داخل کشور فعالیت می کنند گرفته است. ایالات متحده هیچ لایه مالیاتی جدیدی بر بخش استخراج بیت کوین ایالات متحده اضافه نخواهد کرد زیرا پیشنهاد تمدید شده در اوایل ماه جاری رسما لغو شده است. این توسعه توسط یک تنظیم کننده در ایالات متحده برای رسانه ها تایید شد. قابل توجه است که این تصمیم بلافاصله پس از آن اتخاذ شد که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده به وضوح از کاهش مالیات های موجود بر سود ارزهای دیجیتال خودداری کرد. به نظر می رسد، وضع نکردن مالیات غیر مستقیم از ماینرهای بیت کوین، راه ایالات متحده برای حفظ درآمد از مالیات کریپتو است و در عین حال صنعت را از همه طرف تحت فشار قرار نمی دهد.

در پس زمینه این مسائل و بدتر شدن محیط زیست ناشی از فرآیند استخراج بیت کوین، دلایلی هستند که ایده جبران مالی ماینرهای بیت کوین را تحریک می کنند.

اغلب، مناطق اطراف نقاط داغ استخراج بیت کوین با کمبود تامین برق مواجه هستند که منجر به قطع برق مکرر و ایجاد ناراحتی عمده برای ساکنان همسایه می شود.

در اوایل این ماه، شورای مشاوران اقتصادی ایالات متحده (CEA) پیشنهادی را ارائه کرد که ماینرهای بیت کوین مالیاتی معادل 30 درصد از کل هزینه انرژی مصرف شده در فرآیند استخراج کریپتو را بپردازند.

بر اساس گزارش CryptoPotato، تصمیم برای کنار گذاشتن این پیشنهاد می‌تواند بخشی از یکسری تخفیف‌های مالیاتی باشد که توسط دولت ایالات متحده برای افزایش دو سال سقف بدهی کشور تورم‌زده ارائه شده است.

CNBC سال گذشته با استناد به داده های Foundry USA گزارش داد که ایالت های نیویورک، تگزاس، جورجیا و کنتاکی آمریکا به عنوان میزبان محبوب استخراج کنندگان رمزنگاری ظاهر شده اند.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اگر تصویب شده بود؛ این امر باعث می شد تا راه اندازی یک تجارت ماینینگ کریپتو پرهزینه باشد و این امر می تواند شهرت فعلی ایالات متحده را به عنوان پناهگاه امن برای استخراج کنندگان رمزارز پس از بستن درهای چین به روی فعالیت های رمزنگاری، کاهش دهد.