پیراهن آستین کوتاه مردانه سایز بزرگ کد محصولhtc111

چه در طول و چه در است اول طول آستین پیراهن آستین کوتاه باید تا مفصل آرنج باشد. کالابت بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور در حوزه فروش لوازم کوهنوردی , پیراهن استین کوتاه مردانه شیک کمپینگ و طبیعتگردی، با گستره‌ای از کالاهای متنوع ، برای کاربران خود « تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی » را تداعی می‌کند . نیاز نیست که اکسسوری های گران قیمت استفاده کنید مهم این است که رنگ ها با هم در تناسب باشند. به هیچ عنوان کمربند مشکی رنگ را با شلوار رنگ روشن استفاده نکنید هرچند آن کمربند را به قیمت بسیار بالایی خریداری کرده باشید.

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47619

در صورتی که نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید، سال ست در انتظار پشتیبانی از انتخاب شما است. همانطور که گفتیم پیراهن های چهارخونه بین آقایان بسیار محبوب هستند. افرادی که دوست دارند تیپ اسپرت بزنند می توانند پیراهن چهارخونه بپوشند. همچنین طرح های هاوایی نیز اخیرا بین آقایان بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. به خاطر داشته باشید که اکثر پیراهن ها بعد از شستن کمی آبکی می شوند (مخصوصاً پارچه های الیاف طبیعی)، بنابراین سایز گشادتری انتخاب کنید تا بعد از شستن برای شما کوچک نباشد.

  • تمام سفارش‌ها در گونش کیدز بین ۶ الی ۱۰ روز کاری به دست خریداران می‌رسد.
  • قبل از اینکه دکمه سرآستین را باز کنید، نباید بتوانید آستین های پیراهن خود را بپوشید.
  • علاوه بر این استفاده از گزینه جستجو هم به شما کمک می‌کند تا سریعتر به نتیجه مورد نظر خود برسید.
  • برای داشتن تجربه خرید بهتر برای حساب شخصی خود کلمه عبور تعیین کنید.
  • باید حداقل یک پیراهن سفید رنگ در کمد خود داشته باشید و آن را با لباس ‌های مختلف ست کنید.
  • افرادی که دوست دارند تیپ اسپرت بزنند می توانند پیراهن چهارخونه بپوشند.
و به دست بچسبد به طوری که شما نتوانید دست خود را آزادانه حرکت دهید، حالت زیبایی ندارد. و اگر بیش از حد نیز گشاد باشد حالت ول وشلخته ای پیدا میکند. از جمله آیتم‌های دیگری که برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه با کت باید در نظر گرفت تناسب رنگ لباس با رنگ پوست است. افراد سبزه، رنگ‌های با تونالیته تیره را می‌توانند انتخاب کنند. برخی رنگ‌ها در پیراهن‎های مردانه، جزو جدایی ناپذیر پوشاک آقایان محسوب می‎شوند؛ مانند رنگ‎های سفید، مشکی، آبی کمرنگ.

نکات مهم و ضروری در خرید پیراهن آستین کوتاه

جستجو برای عبارت مورد نظر با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت. شیوه پرداخت محصولات فقط به صورت آنلاین از طریق درگاه امن زرین پال است. بعد از گذشت هفت سال و در پاییز 1399 تصمیم گرفت اولین مجموعه‌ی خود را تحت عنوان «کوا» طراحی کند.

پیراهن آستین کوتاه مردانه سایز بزرگ کد محصولhtc111 لباس‌های باکیفیت و با ماندگاری بالا باید طوری طراحی شوند که درزها را اگر بکشیم دوخت لباس آسیب نبیند. درزی که تا کنار پیراهن کشیده شده را بررسی کنید، یک لباس باکیفیت فقط یک درز روی درز کناری قابل مشاهده است، در حالی که اکثر پیراهن ها دارای دو ردیف درز در کناره هستند. 1- بهترین پیراهن ها دو لایه هستند نه یک لایه و پارچه آنها محکم تر و نرم تر است.

تفاوت میان هودی و سویشرت مردانه در چیست ؟ تفاوت میان هودی و سویشرت مردانه در چیست ؟ هودی ها و سویشرت های مردانه جزو یکی… با تکمیل فرم زیر میتوانید در خبرنامه ما عضو شده و از تخفیف ها و محصولات جدیدمان مطلع شوید. لطفا جهت دریافت کد تایید، شماره موبایل خود را وارد نمایید. اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است. © این وب سایت توسط تیم اسلش پوش طراحی شده است و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد. نظری برای این محصول یافت نشد اولین نفری باشید که نظر خود را می نویسید.

خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه کلمبیا مدل fm7272-480