کاربران بتای واتس اپ برای دسترسی به کاربران بیشتر به حساب های فیس بوک و اینستاگرام متصل شدند

WhatsApp Business آزمایش یک درخواست جدید را آغاز کرده است که از کاربران می خواهد حساب های فیس بوک و اینستاگرام خود را برای دسترسی به کاربران بیشتری پیوند دهند. برنامه پیام‌رسانی فوری متعلق به متا، آزمایش‌کنندگان بتا WhatsApp Business را تشویق می‌کند تا مشتریان جدیدی را از طریق یک بنر درون‌برنامه جذب کنند. برای شروع، این بنر به تعداد انگشت شماری از آزمایش کننده های بتا در اندروید رسیده است و طبق یک ردیاب ویژگی، انتظار می رود در هفته های آینده برای آزمایش کنندگان iOS نیز عرضه شود.

طبق گزارش ردیاب ویژگی، بنر چند پلتفرمی می تواند کمک کند، متا استفاده از تبلیغات در اینستاگرام و فیس بوک را برای هدایت کاربران به مشاغل واتس اپ گسترش می دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در ماه مه، این پلتفرم همچنین در حال کار بر روی نشانگر پاسخ وضعیت است که کاربران هنگام دریافت پاسخ به به‌روزرسانی‌های وضعیت خود، آن را مشاهده خواهند کرد. با این حال، متا هنوز جدول زمانی برای انتشار این ویژگی که هنوز در دست توسعه است، اعلام نکرده است.

بنرها کاربران را وادار می‌کنند تا حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک خود را پیوند دهند تا با تبلیغات کسب‌وکار خود در هر دو پلتفرم، «مشتریان جدید بیاورند».

هفته گذشته، واتس‌اپ قابلیت پشتیبانی از 1024 عضو را در چت‌های گروهی خود، پشتیبانی از تماس‌های ویدیویی گروهی 32 نفره، آغاز کرد. این شرکت همچنین شروع به استفاده از ویژگی مورد انتظار Communities خود کرد.

در اوایل ماه اکتبر، متا درآمد ناخالص تبلیغاتی 16189 کرور در هند را برای سال مالی گزارش کرد. بر اساس پرونده های اخیر شرکت در اداره ثبت شرکت ها (RoC) این افزایش 74 درصدی نسبت به سال گذشته (سال) را نشان می دهد.

با توجه به جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط ردیاب ویژگی WABetaInfo، بنر جدیدی که از کاربران WhatsApp Business می‌خواهد حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک خود را پیوند دهند، در آخرین نسخه بتا برنامه پیام‌رسانی برای گوشی‌های اندرویدی نمایش داده می‌شود.