کاربران تورنادو پول نقد برای اثبات دزدیده نشدن وجوه خود از مزایایی برخوردار شوند، در اینجا چگونه است

در حال حاضر، مکانیسم اثبات بیگناهی Chainway فقط روی Tornado Cash کار می کند. گزارش CryptoSlate اشاره کرد که این پروتکل در GitHub در دسترس است.

در حال حاضر بیش از 1.09 میلیون TORN سکه در گردش است. طبق CoinMarketCap، ارزش کل بازار TORN بیش از 7 میلیون دلار (تقریبا 60 کرور) است.

دارندگان TORN که مایل به استفاده از اثبات بی گناهی برای به دست آوردن مزایا هستند، می توانند با ارائه مدرک “دانش صفر” از آن خارج شوند. مدارک دانش صفر را می توان بدون افشای آدرس اصلی وجوه کاربران ارائه کرد.

با ارائه این مدرک، کاربران می‌توانند نشان دهند که هکر یا دیگر بازیگران بد نیستند و می‌توانند با اطمینان از Tornado Cash برداشت کنند. این نه تنها امنیت و قابل اعتماد بودن سیستم را بهبود می بخشد، بلکه به محافظت از کاربران قانونی در برابر ارتباط با فعالیت های غیرقانونی کمک می کند، بدون اینکه حریم خصوصی آنها قربانی شود.”


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

این ابزار که Proof of Innocence نام دارد، برای کسانی طراحی شده است که می خواهند از آن استفاده کنند @TornadoCash اما همچنین می خواهند نشان دهند که بازیگر بدی نیستند. این برای کاربران قانونی طراحی شده است که نمی‌خواهند با فعالیت‌های شرور همراه شوند، اما همچنان می‌خواهند حریم خصوصی خود را حفظ کنند.#پاره شده

— Coinzone :o:️ (@Coinzonestats) 23 ژانویه 2023

دارندگان توکن TORN که بومی مخلوط کننده حریم خصوصی Tornado Cash است، اکنون واجد شرایط دریافت جوایز برای اثبات اینکه دارایی آنها از وجوه سرقت شده نیست، خواهند بود. سازنده Web3 Chainway ویژگی جدیدی به نام “اثبات بی گناهی” راه اندازی کرده است که به دارندگان TORN اخلاقی پاداش می دهد. پلت فرم Tornado Cash اغلب توسط کلاهبرداران و سارقان مورد سوء استفاده قرار می گیرد تا به طور ناشناس وجوه دزدیده شده را با سپرده گذاری دارایی های خود در یک استخر ناشناس از توکن ها، مجددا سیم کشی کنند.

دارندگان TORN می توانند این پروتکل را در زمانی که بخواهند وجوه خود را از پروتکل Tornado Cash برداشت کنند، فعال کنند.

“اثبات بی گناهی ابزاری است که به کاربران اجازه می دهد ثابت کنند که برداشت های آنها از تورنادو کش از لیست سپرده های مشخص شده توسط خود کاربر انتخاب نشده است. این به کاربران اجازه می‌دهد تا نام خود را پاک کنند و بی‌گناهی خود را بدون افشای هویت خود نشان دهند.»

افرادی که این فرآیند را پاک می کنند نه تنها لایه های بیشتری از ناشناس ماندن و حریم خصوصی را دریافت می کنند، بلکه ثابت می کنند که بازیگران بدنامی نیستند. وبلاگ Chainway افزود: “این به کاربران اجازه می دهد تا نام خود را پاک کنند و بی گناهی خود را بدون افشای هویت خود نشان دهند.”