کاربران توییتر ممکن است شاهد کاهش تعداد دنبال‌کنندگان باشند زیرا ایلان ماسک برنامه‌های جدیدی برای هرزنامه‌ها دارد

اگر شاهد کاهش تعداد فالوورهای خود در توییتر هستید، نگران نباشید. رئیس جدید توییتر، ایلان ماسک، در حال کار بر روی «پاکسازی بسیاری» از حساب‌های اسپم/کلاهبرداری است. روز پنجشنبه، ماسک به حساب توییتر خود رفت و به‌روزرسانی خاص را با همه به اشتراک گذاشت.

او در توییتی نوشت: «تویتر در حال حاضر در حال پاکسازی بسیاری از حساب‌های اسپم/کلاهبرداری است، بنابراین ممکن است شاهد کاهش تعداد فالوورهای خود باشید».





منبع

چند روز پیش، یکی از کاربران شبکه های اجتماعی ماسک را تگ کرد و توییت کرد: “ایده ای برای افزایش محدودیت کاراکتر به 1000”.

ماه گذشته، ماسک اظهار داشت که ثبت نام کاربران جدید در پلتفرم رسانه های اجتماعی به “بالاترین زمان” رسیده است، در حالی که میلیاردر با مهاجرت گسترده تبلیغ کنندگان و کاربرانی که به پلتفرم های دیگر فرار می کنند، دست و پنجه نرم می کند. ماسک در توییت خود اشاره کرد که ثبت نام در سایت میکروبلاگینگ تا 16 نوامبر به طور متوسط ​​به بیش از دو میلیون در روز رسیده است.

مولتی میلیاردر پاسخ داد: “مطمئنا”.

ماسک همچنین قصد دارد محدودیت کاراکتر توییتر را از 280 به 1000 افزایش دهد.

ماسک در پاسخ نوشت: ایده خوبی است. قبل از آن، کاربر دیگری پیشنهاد کرده بود: “رهایی از محدودیت شخصیت”.

محدودیت کاراکتر یکی از تفاوت های اصلی بین توییتر و سایر سرویس های رسانه های اجتماعی بوده است. طبق گزارش Mashable، ماسک از زمان تصاحب این پلتفرم، چندین بار به ایده افزایش محدودیت کاراکترها علاقه نشان داده است. در 27 نوامبر، یکی از کاربران توییتر به ماسک پیشنهاد داد که محدودیت کلمات این پلتفرم را از 280 به 420 افزایش دهد.

حال باید منتظر ماند و دید که بالاخره ماسک چه زمانی تغییراتی را در مورد محدودیت کاراکتر انجام می دهد.

توییتر در حال حاضر بسیاری از حساب‌های هرزنامه/کلاهبرداری را پاک می‌کند، بنابراین ممکن است شاهد کاهش تعداد فالوورهای خود باشید.

— ایلان ماسک (@elonmusk) 1 دسامبر 2022