بانک Shinhan کره جنوبی با اکوسیستم مجازی «دارچین» وارد متاورس می شود: جزئیات

به منظور پردازش تراکنش های Web3، این بانک با صرافی کریپتو کره جنوبی، Korbit، همکاری کرده است.

بانک شینهان، که در میان چهار وام دهنده برتر در کره جنوبی قرار دارد، گام بزرگی در جهت تقویت صنعت متاورس برداشته است. این وام دهنده یک سایت متاورس به نام “Cinnamon” راه اندازی کرده است که در آن افراد می توانند به مجموعه ای از خدمات از بخش های مالی و همچنین بخش های غیر مالی دسترسی داشته باشند. قبل از این راه‌اندازی، بانک آزمایش‌هایی را برای اطمینان از عملکرد این پلت فرم تقریبا همهجانبه انجام داده است. به طور کلی، کره جنوبی در سال جاری شاهد رونق گسترده در بخش متاورس بوده است.

این توسعه پس از آن صورت می گیرد که قانونگذاران کره جنوبی در مورد برنامه های سرمایه گذاری بیش از 177 میلیون دلار (تقریباً 1370 کرور) در حمایت از پروژه های متاورس که فرصت های شغلی را در این بخش ایجاد می کند، صحبت کردند.

SeoulWire گزارش داد که اکوسیستم متاورس توسط Shinhan مناطق اختصاصی برای مراقبت های بهداشتی، ورزشی، مالی و هنری را به نمایش می گذارد که افراد علاقه مند به بازدید از آنها می توانند به عنوان آواتارهای مجازی به آنها دسترسی پیدا کنند.

دولت کلان شهر سئول (SMG) همچنین قصد دارد سئول را به اولین شهر کره جنوبی تبدیل کند که وارد متاورس می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Shinhan که یک سرمایه‌گذار اولیه در خدمات نگهداری رمزارز است، آزمایشی پنج روزه را بر روی پلتفرم متاورس خود انجام داد و طبق گزارش‌ها در ژوئن امسال بیش از 85000 نفر بازدید کردند.

گزارش های تحقیقاتی نشان می دهد که فرصت بازار برای متاورس به 800 میلیارد دلار (تقریباً 5958700 کرور) در دو سال آینده وجود دارد.

در ماه فوریه، وزارت علوم، فناوری اطلاعات و ارتباطات و برنامه‌ریزی آینده سئول کره جنوبی 223.7 میلیارد KRW (تقریباً 1400 کرور روپیه) برای توسعه یک پروژه ملی متاورس اختصاص داد.

کره جنوبی، در زمان های اخیر، در میان اولین کشورهایی ظاهر شده است که سرمایه گذاری زیادی در صنعت متاورس انجام داده است.