کریستیز با پذیرش بلاک چین، پلتفرم حراج NFT ساخته شده بر روی اتریوم را راه اندازی کرد


حراج 256 ساله بریتانیایی کریستیز، یک پلت فرم حراج آنلاین برای توکن های غیرقابل تعویض (NFT) راه اندازی کرده است. این پلتفرم به تمام حراج‌های NFT اجازه می‌دهد تا در شبکه اتریوم به صورت سرتاسری انجام شوند. این پلتفرم ‘Christie’s 3.0’ نامیده می شود. شرکت استخراج NFT Manifold.xyz، شرکت تحقیقاتی ارزهای دیجیتال Chainalysis و شرکت متاورس Statial برای ایجاد کریستی 3.0 گرد هم آمدند. کریستیز مدتی است که در بخش NFT فعالیت می کند و در گذشته اخیر حراج های NFT زیادی انجام داده است.

به ازای هر حراجی که در این پلتفرم انجام می شود، تمام تراکنش ها به طور خودکار در بلاک چین اتریوم ثبت می شوند.

ما هنرمندان جوان نوظهور را می شناسیم و به بازار بین المللی و دیجیتالی می آوریم. خانه حراج در بیانیه ای اعلام کرد کریستیز 3.0 توانایی ما را برای اتصال مشتریان به بهترین های بازار NFT اکنون از طریق یک پلت فرم پیچیده و ایمن بومی بلاک چین برای فروش عمیق می کند.

کریستیز که به دنبال جشن گرفتن این پلتفرم جدید است، 9 NFT ایجاد شده توسط هنرمند بصری دیانا سینکلر را به عنوان کلکسیون های دیجیتالی افتتاحیه برای حراج فهرست کرده است.

در نوامبر 2021، خانه حراج با بازار OpenSea NFT برای تسهیل فروش کلکسیون های دیجیتالی شریک شد.

در همان زمان، کریستیز حراج HUMAN ONE را برگزار کرده بود، یک اثر هنری آینده نگر که توسط هنرمند دیجیتال آمریکایی مایک وینکلمن، معروف به بیپل، خلق شده بود.

سال گذشته، کریستیز همچنین حراجی برای برخی از قدیمی‌ترین NFT‌های تاریخ برگزار کرده بود و مناقصه‌های زنده را در توکن‌های ارز دیجیتال اتر (ETH) ترتیب داده بود.

تاروشا میتال، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران UniFarm در گفتگو با گجتز 360 معتقد است که بازار NFT تا سال 2030 به یک غول 231 میلیارد دلاری (تقریباً 1841300 کرور روپیه) تبدیل خواهد شد و این تجارت بسیار بزرگی است که نمی توان نادیده گرفت. یک برنامه شرط بندی پاداش چند نشانه ای است.

NFT ها ثابت کرده اند که یک ابزار تجاری سودآور برای چندین برند بزرگ نیز هستند.

مجموعاً 260 میلیون دلار (تقریباً 2074 کرور) توسط برندهای لوکس سطح بالا از جمله نایک، گوچی، دولچه و گابانا با فروش قطعات NFT خود به فروش رسیده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع