کنترلر PS5 DualSense Edge اکنون به صورت زنده در هند، با قیمت روپیه پیش‌سفارش دهید. 18990


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

کنترلر PS5 DualSense Edge در تاریخ 26 ژانویه 2023 منتشر می‌شود و پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون در سراسر آمازون هند، فروشگاه e2z، GamesTheShop و Sony Center وجود دارد.

کنترلر DualSense Edge PS5 در یک کیف حمل سفید بسته بندی شده است که شامل یک پورت برای شارژ USB-C است. سپس سه جفت درپوش انگشت شست قابل تعویض و دو جفت دکمه پشتی وجود دارد – که دومی یک لبه اضافی می دهد، زیرا می توان آن را برای ورودی های اضافی پیکربندی کرد. شبیه دکمه های کناری ماوس های بازی. کلاهک‌های آنالوگ به دسته‌های استاندارد، گنبدی بالا و گنبدی پایین تقسیم می‌شوند و می‌توان آن‌ها را جایگزین کرد تا به راحتی با هم‌ترازی انگشت شما مطابقت داشته باشد.

PS5 DualSense Edge اساساً پاسخ (بسیار دیر) سونی به کنترلرهای سری Elite Xbox است. این اولین باری است که این شرکت در کنترلرهای قابل تنظیم دستکاری می کند، همانطور که قبلاً بازیکنان مجبور بودند برای ویژگی های مشابه به ویترین فروشگاه های شخص ثالث مانند Scuf Gaming اعتماد کنند. و در حالی که آن‌ها قدرت خود را در بخش سخت‌افزاری تثبیت کردند، پلی‌استیشن با گزینه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد یک تجربه بازی شخصی‌سازی شده، در حال افزایش است. ویژگی‌های کلیدی عبارتند از نقشه‌برداری مجدد دکمه‌ها، درپوش‌های چوبی قابل تعویض و تنظیمات پروفایل منحصربه‌فرد که بسته به بازی می‌توان آن‌ها را تغییر داد.

پس از دوره پیش‌سفارش، سونی اعلام کرد که کنترل‌کننده‌های DualSense Edge از 23 فوریه 2023 برای خرید از خرده‌فروش‌های شرکت‌کننده در دسترس خواهند بود. به خاطر داشته باشید که این تاریخ با در نظر گرفتن پایگاه بین‌المللی مشتریان تعیین شده است و هند تاریخ فروش ممکن است متفاوت باشد در ماه اکتبر، پلی استیشن تأیید کرد که یک ماژول چوب قابل تعویض با قیمت 19.99 دلار (حدود 1700 روپیه) برای پیش‌سفارش در دسترس است، اگرچه در هیچ کجای ویترین فروشگاه‌های دیجیتال هندی فوق‌الذکر یافت نمی‌شود.

کنترلرهای بی سیم DualSense Edge PS5 برای پیش خرید در هند آماده شده است. گیم پدهای پلی استیشن “فوق العاده قابل تنظیم” برای عرضه جهانی در 26 ژانویه 2023 آماده می شوند و در همان تاریخ وارد هند می شوند. پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون در سراسر آمازون هند، فروشگاه e2z، GamesTheShop و Sony Center با قیمت 500 میلیون تومان به صورت زنده انجام می‌شود. 18990. به نظر می رسد سونی قیمت منطقه ای را برای آخرین محصول خود ارائه نمی دهد، زیرا قیمت آن 199.99 دلار (حدود 16300 روپیه) در ایالات متحده است. پیش‌فروش‌های بین‌المللی در 25 اکتبر، تقریباً یک ماه قبل از اینکه هند فرصت خود را پیدا کند، افزایش یافت.