گزارش: آمازون می تواند ابتکار NFT مرتبط با وب سایت تجارت الکترونیک خود را در ماه آوریل راه اندازی کند

طبق گزارش Blockworks به نقل از افراد آشنا با این موضوع، برنامه‌های آمازون برای ورود به فضای وب 3 می‌تواند باعث شود که این پلتفرم مشتریان خود را به بازی کردن و دریافت NFT به عنوان پاداش تشویق کند.

آمازون که فروشنده هزاران برند محلی و بین المللی است، اکنون NFT ها را راهی برای افزایش درآمد خود می بیند. اگر آمازون وارد عرصه NFT شود، می‌تواند به تنهایی باعث جذب گسترده افراد با دارایی‌های دیجیتال شود.

“ما می دانستیم که ممکن است. اما اکنون به نظر می رسد که واقعاً در حال وقوع است. گزارش Blockworks به نقل از منابع ناشناس خود می‌گوید که این روی بازیکنان موجود در فضا تأثیر می‌گذارد – اگر آنها این کار را به درستی اجرا و انجام دهند و در مورد آن هوشمندانه عمل کنند.

چندین برند رده بالا و مشهور در سطح جهانی، محصولات خود را به NFTها و علاقه مندان به Web3 مرتبط کردند.

طبق گزارش NFTgators در آگوست سال گذشته، مجموعاً 260 میلیون دلار (تقریباً 2074 کرور) توسط برندهای لوکس سطح بالا از جمله نایک، گوچی، دولچه و گابانا با فروش قطعات NFT خود به فروش رسیده است.

در حال حاضر، اعلام رسمی آمازون در مورد برنامه های مربوط به NFT آن همچنان در انتظار است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

آمازون ممکن است خود را برای ورود به صنعت دارایی های دیجیتال در سال 2023 آماده کند. طبق گزارش ها، غول تجارت الکترونیک قرار است در آوریل امسال یک طرح NFT را راه اندازی کند که از نزدیک با پلتفرم مادرش ادغام می شود. NFTها یا توکن‌های غیرقابل تعویض، مجموعه‌ای دیجیتالی هستند که بر روی بلاک چین ساخته شده‌اند و مالکیت کامل خود را به خریداران منتقل می‌کنند. کارشناسان تجاری از سراسر جهان بارها و بارها پیش‌بینی کرده‌اند که NFT‌ها، که در متاورس نیز سازگار هستند، می‌توانند پیشرفت بعدی برندهای جهانی برای تعامل با مشتریان بومی Web3 باشند.

برای طولانی‌ترین زمان، آمازون به دلیل ماهیت ناپایدار و مسائل مربوط به مشروعیت، فاصله خود را از بخش کریپتو حفظ کرده است. با این حال، در سال 2022، پذیرش NFT در چندین بخش از جهان رشد کرد.