لوازم جانبی رسمی سری گلکسی S23 سامسونگ قبل از عرضه در 1 فوریه فاش شد: گزارش

تصاویر لوازم جانبی سری گلکسی اس 23 سامسونگ توسط Winfuture به بیرون درز کرد و نشان می دهد که سامسونگ گزینه های مختلفی را برای سری گلکسی اس 23 آینده خود به کاربران ارائه می دهد. اینها شامل روکش های پلی اورتان ترموپلاستیک شفاف (TPU)، روکش های Smart View و قاب های گوشی چرم مصنوعی می باشد.

سامسونگ همچنین یک دوربین دید در شب پرقدرت را برای مدل رده بالای Ultra در سری گلکسی S23 معرفی کرده است. در ویدیوی تبلیغاتی اخیر، این بار با تصاویر واضح و بزرگنمایی شده از ماه و شعار «شب های حماسی در راه است» به این ویژگی اشاره کرد.

برخی از کاورهای سری گلکسی S23 سامسونگ که به صورت آنلاین به بیرون درز کرده اند، برخی از قاب های مجهز به گیره دستی قابل کشش، پایه پایه یا نگهدارنده کارت را نشان می دهند. این نشت همچنین موارد را در رنگ‌های مختلف مانند مشکی، نارنجی، سبز زیتونی و بنفش نشان می‌دهد.

قاب گوشی Samsung Galaxy S23 WinFuture s23

قبلاً درزهای سخت افزاری و مشخصات متعددی در اطراف این سری وجود داشته است. طبق یک گزارش، انتظار می‌رود این گوشی‌ها از یک SoC سفارشی Snapdragon 8 Gen 2 و صفحه نمایش ۶.۸ اینچی QHD+ Dynamic AMOLED 2X استفاده کنند. آنها در چهار رنگ موجود هستند – مشکی فانتوم، گل پنبه ای (کرم)، سبز گیاه شناسی و یاسی مه آلود.

قاب گوشی رسمی سامسونگ گلکسی اس 23
اعتبار عکس: WinFuture

انتظار می رود سری گلکسی اس 23 سامسونگ در تاریخ 1 فوریه در رویداد Galaxy Unpacked عرضه شود. این خط تولید که گفته می‌شود شامل یک مدل پایه، یک پلاس و یک مدل اولترا است، انتظار می‌رود به عنوان جانشین سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی S22 عرضه شود. در چند ماه گذشته شایعات و افشاگری های زیادی در مورد مدل ها از صفحه نمایش، سخت افزار و طراحی منتشر شده است. قبل از مراسم معرفی، لوازم جانبی رسمی سامسونگ سری گلکسی اس 23 از جمله محافظ صفحه نمایش و قاب، به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

قاب گوشی رسمی سامسونگ گلکسی اس 23
اعتبار عکس: WinFuture

گزارش قبلی حاکی از آن است که دوربین اصلی گلکسی اس 23 اولترا در مقابل سنسور 108 مگاپیکسلی HM3 در سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا، یک سنسور 200 مگاپیکسلی HP2 خواهد بود. در همین حال، طبق گزارش اخیر، این مدل قادر به ضبط ویدیوهای پرتره با وضوح 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه خواهد بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

لوازم جانبی Samsung Galaxy S23 WinFuture s23