گزارش: سری Vivo V27 می‌تواند در هند با مدیاتک Dimensity 8200 SoC، نمایشگر منحنی عرضه شود

این گزارش افزود: انتظار می‌رود هر دو گوشی هوشمند سری Vivo V27 دارای دوربین‌های اصلی سونی باشند که قابلیت‌های عکاسی در شب دوربین را با اختلاف قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

از دیگر ویژگی‌های سری پانل می‌توان به پنل پشتی با تغییر رنگ در هر دو گوشی هوشمند اشاره کرد که می‌تواند برای کاربرانی که به دنبال خرید یک گوشی هوشمند با طراحی منحصربه‌فرد هستند، جذاب باشد.

مشخصات بیشتری برای سری Vivo V27 هنوز فاش نشده است و کاربران ممکن است منتظر باشند تا Vivo در مورد سری های آینده اعلامیه ای رسمی ارائه کند تا در مورد مشخصات دقیق، ویژگی ها، طراحی و قیمت مدل ها اطلاعات بیشتری کسب کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش 91Mobiles، سری Vivo V27 ممکن است قبل از پایان فوریه 2023 وارد هند شود. این گزارش نشان می دهد که مدل Vivo V27 Pro می تواند دارای MediaTek Dimensity 8200 SoC باشد. با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که آیا وانیلی Vivo V27 نیز دارای همان پردازنده خواهد بود یا خیر.

طبق گزارش ها، ویوو در حال آماده شدن برای عرضه سری Vivo V27 در هند است. انتظار می‌رود که سری پرچم‌دار ادعایی Vivo در ابتدا با دو مدل Vivo V27 و Vivo V27 Pro وارد هند شود. مدل Vivo V27 Pro ظاهراً می تواند دارای آخرین پردازنده مدیاتک Dimensity 8200 باشد. با این حال، مشخص نیست که وانیلی Vivo V27 نیز دارای همان SoC خواهد بود یا خیر. با این حال، هر دو گوشی هوشمند دارای سنسورهای دوربین اصلی سونی هستند که قابلیت‌های عکاسی در شب را تا حد قابل توجهی بهبود می‌بخشند.

در همین حال، هر دو وانیلی ویوو وی 27 و ویوو وی 27 پرو با صفحه نمایش منحنی عرضه می شوند. این می تواند اولین بار برای Vivo باشد، زیرا سری های قبلی گوشی های هوشمند، از جمله وانیلی Vivo V23 5G و Vanilla Vivo V25 5G، دارای نمایشگر منحنی نبودند و سازنده چینی گوشی های هوشمند صفحه نمایش منحنی را فقط در مدل های Pro-monikered انتخاب کرد. از این سری، Vivo V23 Pro 5G و Vivo V25 Pro 5G است.

همچنین انتظار می‌رود که ویوو مدل سومی را به عنوان بخشی از خط تولید Vivo V27 در قالب Vivo V27e عرضه کند که در تاریخ بعدی عرضه خواهد شد.