گزارش کاربران: هند باید کاهش نرخ TDS در تجارت ارزهای دیجیتال را برای خروج سرمایه در نظر بگیرد.

سخنگوی چیس هند گفت: “سازمان خود تنظیمی (SRO) را می توان برای پر کردن شکاف های نظارتی در نظر گرفت. این امر باعث تشویق به انطباق، محافظت از منافع مشتری و ارتقای استانداردهای اخلاقی و حرفه ای در میان مبادلات می شود.” سخنگوی قانون ایندوس گفت: “مقررات سختگیرانه TDS منجر به استفاده از مبادلات غیر منطبق با مالیات برای اجتناب از مالیات می شود. چنین تراکنش های خارج از راداری ممکن است خود زمینه مناسبی برای جرایم مالی و سایر فعالیت های مجرمانه باشد.”


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در گزارش مشترک، Chase India و Indus Law همچنین گفتند که بسیاری از صرافی‌ها علیرغم اینکه تحت اختیارات قانونی و وظایف انجام تجارت تحت سایر قوانین و مقررات هند قرار دارند، از قوانین TDS پیروی نمی‌کنند.

“هدف TDS ایجاد دنباله ای از تراکنش های رمزنگاری شده است و همین امر را می توان با نرخ TDS پایین تر به دست آورد. نرخ اسمی TDS نیز از ردیابی و ردیابی تراکنش ها پشتیبانی می کند، بنابراین در صورت ادامه دادن سرمایه گذاران هندی به جمع آوری مالیات کمک می کند. در این گزارش که چند روز قبل از بودجه اتحادیه 2023-24 در 1 فوریه در نظر گرفته شده بود، آمده است.

در گزارشی که روز سه شنبه منتشر شد، آمده است: هند باید کاهش 1 درصد TDS در تجارت ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرد زیرا نرخ بالا باعث فرار سرمایه و کاربران به پلتفرم‌های حوزه‌های قضایی خارجی و بازار خاکستری می‌شود.

همچنین، برای نگه داشتن برگه در مسیر پول، یک درصد TDS برای پرداخت های بیش از روپیه وارد شده است. 10000 به سمت ارزهای دیجیتال مجازی.

همچنین پیشنهاد کرد که به منظور ایمنی و نظارت، دولت باید از همه صرافی‌ها/پلتفرم‌های رمزنگاری بخواهد تا احراز هویت دقیق e-KYC را برای همه سرمایه‌گذاران/تاجران مطابق با قوانین Aadhaar انجام دهند.

در توصیه خود، این مطالعه گفت: “هر صرافی/پلتفرم باید ارائه کند و باید برای ارائه سوابق تراکنش به مرجع نظارتی مالیاتی موظف شود. این به مقامات مالیاتی (CBDT) کمک می کند تا فهرستی از صرافی های معتبر ایجاد کنند. پیروی از هنجار TDS.” دولت ماه گذشته در پاسخی به پارلمان گفته بود که بیش از 60 کرور روپیه به عنوان TDS برای تراکنش های VDA جمع آوری کرده است.

بسیاری از صرافی ها با صلاحدید غیرمجاز از این امر در فعالیت تجاری خود مستثنی شده اند. بنابراین، این شکاف منجر به یک سناریوی سیستماتیک “بازار خاکستری” از چنین صرافی هایی شده است که شرکت ها را از حصار مالیات خارج می کنند.

در این گزارش آمده است: «در صورت عدم وجود مبادلات معینی که در بند مالیاتی نقش داشته باشد، دولت سیستم درآمدزایی بالقوه ای را که از طریق این کانال های تجاری ایجاد می شود، از دست خواهد داد.

دولت، از اول آوریل سال گذشته، 30 درصد مالیات بر درآمد به اضافه هزینه اضافی و معافیت برای انتقال دارایی های دیجیتال مجازی (VDAs)، از جمله ارزهای رمزنگاری شده، مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و دوج کوین اعمال کرده است.

در این بیانیه آمده است: «TDS ۱ درصدی موجود در تجارت کریپتو، همراه با فقدان مقررات جامع، باعث فرار سرمایه و کاربران به پلتفرم‌ها در حوزه‌های قضایی خارجی و بازار خاکستری شده است».

گزارش “ارزیابی تاثیر 1 درصد TDS بر VDA” توسط Chase India و Indus Law بیان می‌کند که پلتفرم‌ها/صرافی‌های رمزنگاری باید بررسی لازم را برای مشتری انجام دهند که می‌تواند به کشف هر گونه خطر احتمالی آینده کمک کند.