تاریخ اکران فصل 5 The Crown برای 9 نوامبر در نتفلیکس تعیین شد — Tudum 2022

Tudum Netflix 2022 – همه تریلرها و بزرگترین اعلان ها

Staunton تنها تغییر در بازیگران نیست – طبیعتا. جاناتان پرایس (دو پاپ) قرار است جانشین توبیاس منزیس در نقش همسر ملکه و دوک ادینبورگ، شاهزاده فیلیپ شود که در آوریل سال گذشته درگذشت. در همین حین، لسلی منویل (فانتوم ترد)، قرار است نقش پرنسس مارگارت، خواهر کوچکتر الیزابت را بازی کند و هلنا بونهام کارتر را بر عهده بگیرد. دومینیک وست (رابطه، سیم) جایگزین جاش اوکانر می شود، که قبلاً نقش شاهزاده چارلز را بازی می کرد – در اوایل سپتامبر در زندگی واقعی تاجگذاری پادشاه چارلز سوم را برعهده داشت – در حالی که الیزابت دبیکی (Tenet، Widows) پرنسس دایانا جدید در این مجموعه است و جایگزین می شود. اما کورین.

در حالی که در ابتدا قرار بود فصل 5 سریال The Crown آخرین هورا باشد، اما زمانی که خط داستانی برای فصل 5 نوشته می شد، این موضوع تغییر کرد. پیتر مورگان، خالق The Crown، سپس گفت: برنامه اصلی و شش فصل را انجام دهید.

فصل 5 تاج تقریباً دو سال پس از انتشار فصل 4 خواهد آمد – که تا حدی عمدی بود، با سازندگان یک وقفه یک ساله فیلمبرداری پس از فیلمبرداری در فصل 4 که در مارس 2020 به پایان رسید. تولید فصل پنجم در جولای 2021 آغاز شد.

همه قسمت‌های فصل پنجم The Crown در تاریخ 9 نوامبر در نتفلیکس در هند و سراسر جهان پخش می‌شوند.

فصل 5 The Crown اکنون تاریخ انتشار دارد: 9 نوامبر. در رویداد آنلاین خود در Tudum 2022، نتفلیکس اعلام کرد که فصل پنجم درام دوره ای خود درباره خانواده سلطنتی بریتانیا کمتر از هفت هفته دیگر از راه می رسد. با مرگ اخیر ملکه الیزابت دوم – بازی در سریال OTT توسط ایملدا استونتون (هری پاتر و محفل ققنوس) در فصل 5، که جای اولیویا کولمن را می گیرد – بدون شک فصل 5 تاج حتی بزرگتر خواهد بود. رویدادی برای نتفلیکس، با توجه به افزایش علاقه به زندگی او این روزها. فصل 5 قرار است فصل ماقبل آخر سریال The Crown باشد و فصل ششم آن در دست ساخت است.




منبع