بازی جدید Deus Ex در مراحل اولیه توسعه در Eidos-Montréal: Report

Embracer مستقر در سوئد، خریدهای زیادی انجام داده است، حتی حقوق مالکیت IP را از آثار ادبی The Lord of the Rings و The Hobbit اثر JRR Tolkien در ماه آگوست خریداری کرده است. خرید شرکت های Middle-earth به این گروه اجازه می دهد تا در درازمدت روی پروژه های متعدد کار کند و به کاتالوگ موجود Embracer با بیش از 800 ملک تحت مالکیت اضافه می کند. در همان زمان، شرکت توسعه دهندگان را برای بازسازی موردانتظار جنگ ستارگان: شوالیه‌های جمهوری قدیم تغییر داد – تغییر دست از Aspyr Media به استودیوی Saber Interactive در اروپای شرقی.

جزئیات بیشتر در مورد نسخه جدید Deus Ex باید به مرور زمان فاش شود، اگرچه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این نسخه در رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل فعلی – PS5 و Xbox Series S/X عرضه شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

به گفته بلومبرگ، به نظر می رسد این حرکت بخشی از یک اقدام «کاهش هزینه» باشد، زیرا گروه Embracer تمرکز خود را به عرضه کنسول و رایانه شخصی معطوف کرده است. کارمندان از تعطیلی روز سه شنبه (PT) مطلع شدند و برخی از آنها به استودیوی بی پیرایه Eidos-Montréal منتقل شدند. شرایر ادعا می‌کند که علاوه بر Deus Ex، توسعه‌دهنده یک IP جدید «به‌تازگی بررسی‌شده» در دست ساخت دارد و در عناوین از جمله Fable جدید با ایکس‌باکس همکاری می‌کند. موضوع توییت او در ادامه نشان می دهد که استودیو زمانی قصد داشت یک بازی از نوع “بچه های سوار بر دوچرخه” بسازد که به شدت از چیزهای عجیب نتفلیکس الهام گرفته شده بود – اکنون لغو شده است.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که بازسازی KOTOR تحت یک نمایش دمو داخلی قرار گرفت که مطابق با استانداردهای شرکای سونی و لوکاس‌فیلمز نبود. در پاسخ، این شرکت ها به طور ناگهانی کارگردان، برد پرینس و کارگردان هنری جیسون مینور را اخراج کردند و هر گونه توسعه بیشتر را متوقف کردند.

طبق گزارش ها، یک بازی جدید Deus Ex در مراحل بسیار اولیه توسعه قرار دارد. به گفته جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ، استودیو Eidos-Montréal در حال حاضر بر روی عنوان جدید Deus Ex در کنار یک IP متمایز کار می کند. این خبر در پی تعطیلی Onoma – که قبلا Square Enix Montréal بود – را به عنوان بخشی از 300 میلیون دلار (حدود 2482 کرور روپیه) خریداری کرد، منتشر شد. این تغییر تنها سه هفته پس از تغییر نام سازنده Hitman GO به Onoma رخ داد.