مواد Android Auto که طراحی می‌کنید اکنون در آخرین برنامه بتا موجود است: گزارش

طبق یک گزارش، برنامه Android Auto بالاخره در کانال بتا، Material You Design جدید را دریافت کرد. ظاهراً به‌روزرسانی جدید یک رابط کاربری بازطراحی شده و برخی ویژگی‌های اضافی را به منوی تنظیمات می‌آورد. نسخه 8.6 برنامه نسخه بتای Android Auto برای کسانی که در برنامه بتا ثبت نام کرده اند در دسترس است. برنامه جدید بتا دارای برخی تغییرات عمده در هدرها، دکمه “اتصال یک ماشین” جدید طراحی شده، ضامن های جدید و موارد دیگر است. با این حال، گوگل هنوز به‌روزرسانی را به‌طور رسمی ارائه نکرده است و به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی سمت سرور باشد.

به نظر می رسد که به نظر می رسد منوی تنظیمات به روز شده جدید برنامه Android Auto از طریق پرچم های پنهان فعال شده است یا به نظر می رسد که از سمت سرور در حال پخش است. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، تصویر هدر قدیمی دیگر قابل مشاهده نیست. طراحی جدید مانند سایر برنامه های Google تجربه مدرن تری را ارائه می دهد. این همه چیز نیست، گزینه ها اکنون بهتر سازماندهی شده اند و ناوبری را آسان تر از قبل می کند.

گوگل نسخه پایدار برنامه Android Auto نسخه 8.6 را عرضه نکرده است. بنابراین، اگر در برنامه بتا ثبت نام نکرده‌اید، همچنان طرح قدیمی Material Design 1 را با نوار بالایی رنگی مشاهده خواهید کرد.

این گزارش می افزاید که طراحی جدید با یک هدر بزرگ تاشو، رنگ های پویا به همراه سوئیچ های جدید Material Design 3 و یک تم تیره ارائه می شود. علاوه بر این، Material3SettingsActivity جدید معرفی شده در برنامه Android Auto 8.5 نیز گفته می شود که در به روز رسانی جدید کاربردی است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

گوگل در اوایل سال جاری در ماه مه اعلام کرد که در اواخر سال 2022 مجموعه ای از ویژگی های جدید را برای Android Auto منتشر خواهد کرد. به اشتراک گذاشته بود که ویژگی هایی مانند رابط کاربری جدید و پشتیبانی از پاسخ های پیشنهادی را که بر اساس پیشنهادات دستیار گوگل است را به همراه خواهد داشت. این اطلاعیه ها در I/O 2022 اعلام شد.

بر اساس برخی از اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده در کانال تلگرام Google News، برنامه جدید Android Auto نسخه بتای 8.6 ظاهراً طراحی مجدد Material You و چند ویژگی دیگر را به منوی تنظیمات خود می آورد. با این حال، این گزارش خاطرنشان می کند که بتا به طور گسترده در دسترس نیست زیرا کانال بتا در حال حاضر پر است و بنابراین هیچ ثبت نام جدیدی پذیرفته نمی شود.