Lenovo Legion Y700 Ultimate Edition with Snapdragon 870 SoC رونمایی شد: قیمت، مشخصات

از نظر اپتیکی، Legion Y700 Ultimate Edition با یک دوربین پشتی تک 13 مگاپیکسلی عرضه می شود. در قسمت جلویی، سنسور 8 مگاپیکسلی برای سلفی و چت تصویری تعبیه شده است. علاوه بر این، این تبلت دارای پورت USB 3.1 Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا است. همچنین دارای اسلات کارت میکرو اس دی است.

با این حال، هیچ تاییدی در مورد عرضه این تبلت در بازارهای دیگر وجود ندارد.

مشخصات، ویژگی های Lenovo Legion Y700 Ultimate Edition

همانطور که در بالا ذکر شد، این گوشی دارای طراحی بیرونی پوسته کرومی است و به پنل پشت شیشه ای نسبتا جالبی مجهز شده است که به گفته شرکت، رنگ ها را در طول بازی تغییر می دهد.

لنوو از تبلت Legion Y700 Ultimate Edition خود در چین رونمایی کرد. این تبلت دارای پشت شیشه ای با تغییر رنگ است و از تراشه اسنپدراگون 870 پشتیبانی می کند. Lenovo Legion Y700 Ultimate Edition مجهز به جلوه های روشنایی از نور RGB است که ادعا می شود در طول بازی تغییر می کند. دارای طراحی بیرونی پوسته کرومی و نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز است. یادآوری می کنیم که مدل استاندارد تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y700 در ماه فوریه سال جاری در چین عرضه شد. از نظر مشخصات، نسخه Ultimate با نسخه استاندارد یکسان است.

قیمت Lenovo Legion Y700 Ultimate Edition، در دسترس بودن

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

سازندگان خودروهای سواری هند در میان بهبود مشکل کمبود تراشه، رشد دو رقمی را مشاهده کردند: جزئیات

اکانت اینستاگرام عمران خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان هک شد و به حساب جعلی کریپتو ایلان ماسک مرتبط شد.





منبع

تبلت Lenovo Legion Y700 Ultimate Edition دارای پنل LCD 8.8 اینچی با رزولوشن 2560 × 1600 پیکسل، نرخ تازه سازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز و حداکثر روشنایی 500 نیت است. صفحه نمایش تبلت تازه رونمایی شده از DC Dimming و 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند. این تبلت از تراشه اسنپدراگون 870 به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند.

تبلت Lenovo Legion Y700 Ultimate Edition دارای باتری 6550 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
تبلت Legion Y700 Ultimate Edition از Lenovo با برچسب قیمت 3699 یوان (تقریباً 43300 روپیه) در چین عرضه می شود و دارای یک پنل شیشه ای القایی در عقب است. این تبلت در رنگ های سفید یخی و آبی درخشان معرفی شده است.