EdTech Study Game Approach Aces Med School Test Curve

KOTC بر روی تصویر کلی EdTech ساخته شده است، از جمله عناصری از زمینه های یادگیری تطبیقی. یادگیری مبتنی بر شایستگی نیز یک عنصر مهم است.

«مردم مسیرهای یادگیری فردی خود را دارند. این چیزی است که آموزش باید بر آن استوار باشد. Rutledge-Jukes به TechNewsWorld گفت: این فقط یک الگوی برش کوکی برای همه نیست.

برنامه با عملکرد کاربر سازگار می شود

هیث راتلج-جوکس این شرکت را در حالی که به حرفه روانشناسی فکر می کرد قبل از اینکه بر جراح شدن تمرکز کند، تأسیس کرد. او اکنون دانشجوی پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن است.

برخلاف سایر ابزارهای یادگیری، KOTC به دلیل آشنایی بیش از حد برای کاربران عادی نمی شود یا کمتر مفید است. در عوض، برنامه با عملکرد کاربر سازگار می شود تا بتواند بهبود یابد، نه فقط پاسخ های از پیش تعیین شده را به خاطر بسپارد.

با این حال، قبل از ورود به دانشکده پزشکی، او مسیری غیرمنتظره را طی کرد تا از مهارت های علمی خود به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار استفاده کند. Rutledge-Jukes از طراحی استراتژی های آموزشی برای افراد مبتلا به نارساخوانی به ایجاد مجموعه ای از برنامه های آماده سازی امتحان برای متقاضیان دانشکده پزشکی گذر کرد.

من خودم را از این نظر یک بنیانگذار فنی می دانم. نه فقط فنی در بخش محتوا، بلکه فنی در نوع توسعه.» او پیشنهاد داد.

به عنوان مثال، اصطلاحات رویه فعلی (CPT) بهبود تجربه بیمار با ارائه دهندگان پزشکی در کنار تخت را هدف قرار می دهد. تیمی از دانشجویان پیش‌پزشکی فناوری بصری خود را برای محدود کردن موانع برای بیماران در بحث در مورد مسائل مالی درگیر در تصمیم‌های حیاتی پزشکی طراحی کردند.

به گفته توسعه‌دهنده، داوطلبان مدرسه پزشکی گزینه‌های کمی دارند به‌جز پرداخت شهریه بالای مربوط به شرکت در آزمون استاندارد صنعتی یا استخدام معلمان.

“این بیشتر مربوط به گیمیفیکیشن است، اما ما همچنین مسابقات ماهانه بین مدارس داریم. به عنوان مثال، ما هر ماه مارس، مارس Madness را تقلید می‌کنیم، اما این کار را با مدارسی از سراسر ایالات متحده انجام می‌دهیم و کاربران آن‌ها با آنها بهبود خواهند یافت.»

پوشش تمامی پایه ها

فهرست دوره ابتدایی شامل آزمون های پذیرش دانشکده پزشکی برای آزمون پرستاری (NCLEX)، آزمون پذیرش دستیار پزشک ارشد آزمون (PA-CAT) و آزمون ثبت شده متخصص تغذیه (RDE) است.


KOTC سایر محصولات خودآموز را تقلید نمی کند و بر اساس تفکر برنامه یادگیری معمولی نیست.

راتلج جوکس گفت: “من فکر می کنم یادگیری مبتنی بر شایستگی آینده آموزش است.” “هنگامی که پایه ها را داشته باشید، این چک باکس ها را انتخاب می کند.”

ماموریت KOTC، همانطور که بنیانگذار آن می بیند، ساده است: تبدیل استرس دانش آموزان به موفقیت. به این ترتیب دانش آموز امروز به حرفه ای فردا تبدیل می شود.

حل یک بحران ملی پزشکی

توسعه‌دهنده برنامه همچنین از این استاندارد پیروی می‌کند که از دیدگاه کاربر برنامه منطقی است. Rutledge-Jukes MCAT را گرفت و “بالاتر از منحنی” امتیاز خوبی کسب کرد، بنابراین او به خوبی در محتوای آن آگاه است. در شروع کار، او بیشتر وظایف سیلوهای سوال و ساخت اپلیکیشن را خودش انجام داد.

هیث راتلج جوکس بنیانگذار King of the Curve است
هیث راتلج جوکس، بنیانگذار
پادشاه منحنی

پیشرفت در فناوری آموزشی یا EdTech از تغییر رویکرد در پی کاستی ها ناشی می شود. فن‌آوری آموزشی نوآورانه می‌تواند ابزارهای موجود را تطبیق دهد یا ابزار جدیدی ایجاد کند تا به افراد کمک کند تا موانع یادگیری را طی کنند.

Rutledge-Jukes KOTC را در سال 2020 با تمرکز بر آماده سازی دانش آموزان برای آزمون ورودی دانشکده پزشکی که به عنوان آزمون پذیرش کالج پزشکی یا MCAT شناخته می شود، آغاز کرد. آمادگی آزمون برای ورود به دانشکده های پزشکی نقطه شروع منطقی برای اولین برنامه آموزشی شرکت او بود. توسعه دهنده قبلاً در محتوای آن کاملاً آشنا بود.

ما قطعاً با رشد تیم در حال گسترش هستیم. در حال حاضر، ما در شرف باز کردن دور سرمایه گذاری برای گسترش بیشتر تیم هستیم.»

فهرست دوره آمادگی آزمون

ما برنامه خود را برای ترویج یک عنصر ورزشی و اجتماعی ساخته‌ایم زیرا همه این دانش‌آموزان فرآیند مشابهی را طی می‌کنند. راتلج جوکس گفت: آنها باید در همان تیم باشند که به جلو می روند.

در این بازی مطالعه MCAT یکپارچه، حدود 7000 سؤال به شش دسته تقسیم شده است: زیست شناسی، بیوشیمی، شیمی عمومی، شیمی آلی، فیزیک و علوم رفتاری.

برنامه King of the Curve از عناصر مبتنی بر بازی برای کمک به دانش‌آموزان برای مطالعه در آزمون ورودی دانشکده پزشکی استفاده می‌کند. از ویژگی های آن می توان به بانک سوالات تطبیقی، حالت مرور، حالت بی پایان، حالت زمان بندی شده و حالت چند نفره اشاره کرد. (تصاویر با حسن نیت از پادشاه منحنی)


استراتژی منحصربه‌فرد KOTC برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای MCAT در نوع خود به پذیرش بیشتر متقاضیان کمک می‌کند. طبق گفته جرالد ای. هارمون، MD، رئیس AMA در سال 2022، در ستون دیدگاه های رهبری، آموزش پزشکان شایسته می تواند تا 10 سال طول بکشد.

انجمن کالج‌های پزشکی آمریکا (AAMC) در گزارش خود که در ژوئن 2021 منتشر شد، پیش‌بینی کرد که ایالات متحده با کمبود 37800 پزشک – و 124000 پزشک در طی 12 سال – مواجه خواهد شد. جلوگیری از “بازی تمام” برای امیدواران پزشک.


همچنین اپلیکیشن Regenerative Pain and Spine در دست توسعه برای کمک های پزشکی است. متخصصان بیهوشی از آن برای تهیه گزارش هایی در مورد بیماران خود در طول جراحی برای ثبت فشار خون، چک های ماشینی و اطلاعات بیمار استفاده می کنند.

یادگیری جدی در حین بازی سازی فرآیند

برنامه‌های آموزشی می‌توانند برای مدت طولانی بدون به‌روزرسانی باقی بمانند. یا بر تاکتیک‌های یادگیری تکیه دارند، که پیشرفت را به محدودیت‌های آموزش تا آزمون محدود می‌کند. Rutledge-Jukes خاطرنشان کرد: «این باعث می‌شود کاربران ناامیدتر شوند تا چیز دیگری را امتحان کنند.

ساخت تله موش بهتر

او افزود، اما افزودنی‌ها به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند تا اثربخشی خود را با صفر کردن بخش‌های خاصی از آزمون به حداکثر برسانند. این برنامه ویدیوهایی را برای تماشا توصیه می کند و بر اساس دقت پاسخ ها، دانش آموزان را به بخش های خاصی از راهنمای مطالعه راهنمایی می کند.

او پس از فارغ التحصیلی از کالج، ابزارهایی را برای یادگیری کودکان مبتلا به نارساخوانی طراحی کرد. این تلاش شامل ایجاد ابزارهای لمسی برای دانش آموزان جوان برای درک و حفظ اطلاعات بهتر بود.

Rutledge-Jukes گفت که برای ارائه یک گزینه فراگیر دیگر برای کاربران آینده، این شرکت قصد دارد وب سایت موجود خود را به عنوان پایگاه اصلی برای یادگیری آنلاین جدا از ارائه آمادگی آزمون از طریق برنامه های تلفن همراه گسترش دهد.

مجموعه آموزشی KOTC اکنون برنامه‌های آمادگی آزمون را برای یک سری از آزمون‌های پذیرش حرفه‌ای با به‌روزرسانی‌های بیشتر در راه است. کارکنان از دانش آموزان و محققین در هر یک از حوزه های آمادگی آزمون تشکیل شده اند. آنها محتوای سطح بالا را حفظ می کنند.

مزیت دیگر KOTC بخش نظرات در مورد سؤالات فردی است که افراد می توانند منطق خود را توضیح دهند. آمادگی آزمون به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا هنگام گذراندن برنامه، سایر کاربران را برای مقایسه نمرات بخش به بخش به چالش بکشند.

هدف مستمر KOTC کمک به دانش آموزان و متخصصان مراقبت های بهداشتی سطح ابتدایی است که دانش خود را افزایش دهند. همچنین در حال حاضر نیازهای پزشکان از قبل تاسیس شده را برطرف می کند. این دسته‌بندی‌های دیگر برنامه‌ها به طیف گسترده‌تری از محتوا می‌پردازند و حوزه‌های حرفه‌ای خاصی را که عمدتاً به علوم پزشکی مرتبط هستند، هدف قرار می‌دهند.

King of the Curve در گوگل پلی و اپ استور موجود است.



منبع

ما اساساً همه سؤالات را در ابتدا از روی کاربر حذف می کنیم. ما قادریم محصول را در اختیار افرادی قرار دهیم که مطلقاً توانایی پرداخت اشتراک را ندارند. آنها هنوز هم می توانند از آن استفاده کنند و همچنان می توانند به طور موثر آماده شوند.»


طبق گفته Rutledge-Jukes، این شرکت قصد دارد به دو حوزه آمادگی آزمون آکادمیک پرفشار دیگر گسترش یابد: LSAT برای داوطلبان دانشکده حقوق و آزمون ورودی لیسانس حسابداری (BAcc).