شیائومی از فناوری پایلوت داخلی برای رانندگی خودکار رونمایی کرد

جون گفت: «فناوری رانندگی خودران شیائومی از رویکرد تمام پشته‌ای خود توسعه یافته استفاده می‌کند و این پروژه فراتر از انتظارات پیشرفت کرده است.

در فاز اول، فناوری پایلوت شیائومی در حال کار برای ساخت ناوگانی متشکل از 140 خودروی آزمایشی است.

برای تیم تحقیق و توسعه فاز اول، شیائومی بیش از 500 کارشناس را از سراسر جهان استخدام کرده است. این شرکت ابتدا ورود خود به بخش خودروهای الکتریکی هوشمند را در مارس 2021 اعلام کرد.

جون، در حین رونمایی، ویدئوی آزمایشی جاده ای زنده از فناوری رانندگی خودران خود را نیز منتشر کرد. ویدئوی آزمایشی رویکرد رانندگی ایمن و هوشمند این فناوری را در سناریوهای متعدد از جمله دوربرگردان، دوربرگردان و رانندگی مداوم در سراشیبی به نمایش گذاشت. فناوری Pilot با الگوریتم های پیشرفته ارائه می شود. این می تواند از تعدادی از سناریوها مراقبت کند، همانطور که در لیست جامع خود اضافه شده است.

برای تمرکز بر قابلیت های استراتژیک صنعتی بلندمدت، شیائومی 2 میلیارد یوان دیگر (نزدیک به 2 کرور) سرمایه گذاری خواهد کرد. این شامل بیش از ده شرکت بالادستی و پایین دستی در زمینه رانندگی خودمختار خواهد بود. تحت این شرکت‌ها، شیائومی مسئولیت سنسورهای هسته، محرک‌های هسته، کنترل‌کننده‌های دامنه و موارد دیگر را بر عهده خواهد داشت.

لی جون، مدیر عامل شیائومی، اولین گزارش پیشرفت را برای فناوری پایلوت شیائومی برای رانندگی خودکار ارائه کرد. شیائومی، در یک وبلاگ رسمی، راه حل جدید رانندگی خودکار توسعه یافته داخلی جدید را به نام Pilot Technology معرفی کرد. این شرکت متعهد شده است که 3.3 میلیارد یوان (تقریباً 3897 کرور) در توسعه اولین مرحله تحقیق و توسعه فناوری رانندگی خودران خود سرمایه گذاری کند.

این پروژه تلاش شیائومی برای اتخاذ یک رویکرد تمام پشته ای خود توسعه یافته برای فناوری رانندگی خودمختار خواهد بود که تمام حوزه های اصلی را پوشش می دهد. با این کار، الگوریتم های رانندگی مستقل به سرعت بر اساس نیازهای کاربر تکرار می شوند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع