مراکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران

معرفی 6 مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران

سایتها و شرکتهای مختلفی در زمینه فروش دستگاه حضور غیاب در تهران و شهرهای دیگه فعالیت میکنند. ما در اینجا 6 تا از این سایتها و شرکتها را به شما معرفی می کنیم.

ملاک معرفی این 6 شرکت، داشتن محصولات متنوع سخت افزاری و نرم افزاری، داشتن بخش پشتیبانی مجهز و متخصص، گارانتی معتبر دستگاهها، امکان نصب و راه اندازی به صورت آنلاین یا حضوری و سایر نکات مهم دیگست که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

 

1- سایت مجله حضور و غیاب

اگه به سایت مجله حضور و غیاب یا bayofa.ir سر زده باشید، متوجه خواهید شد که این سایت به صورت تخصصی در زمینه سیستم های حضور غیاب و کنترل تردد فعالیت می کند.

کافیه در منوی مشکی رنگ بالای سایت روی دستگاه حضور و غیاب کلیک کنید، تا انبوهی از اطلاعات کاربردی و همچنین دستگاه های متنوع ورود و خروج را مشاهده کنید.

تمام دستگاههایی که در این سایت معرفی شدند، دارای گارانتی معتبر یکساله هستند. در ضمن دستگاههای ارائه شده با نرم افزار رایگان ارائه میشه و نیازی نیست که نرم افزار حضور و غیاب بخرید.

محصولات حضور غیاب این سایت شامل دو برند zkteco و Timmy هست که از کیفیت مناسبی برخوردارند و قیمتشون هم منطقی و به صرفه است.

وب سایت مجله حضور و غیاب به شما مشاوره رایگان هم ارائه میده و با دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این سایت به راحتی میتوانید سیستم مناسب و مورد نیاز شرکت خودتون را خریداری کنید.

مزایای خرید از سایت مجله حضور و غیاب

  • مشاوره رایگان قبل از خرید
  • ارائه مدلهای متنوع و با کیفیت
  • گارانتی یکساله محصولات
  • پنج تا ده سال خدمات پس از فروش
  • نرم افزار حضور غیاب رایگان
  • نصب آنلاین و رایگان
  • یکسال پشیبانی رایگان
  • امکان نصب حضوری در تهران و سراسر کشور
  • برخورداری از تیم پشتیبانی متخصص و پاسخگو

 

2- زمان پرداز

شرکت زمان پرداز هم یکی از گزینه های خرید حضوری دستگاه حضور و غیاب در تهران هست. این شرکت هم دستگاه های دو برند زدکی تکو و تایمی را می فروشند.

دفتر مرکزی زمان پرداز در کاشان است، اما این شرکت یک دفتر تحویل هم در تهران واقع در خیابان ولیعصر دارد که در صورت نیاز به خرید حضوری میتونید اونجا مراجعه کنید.

گارانتی دستگاهها و ارائه خدمات پشتیبانی مناسب از جمله مزیتهای رقابتی این فروشنده است و در حال حاضر یکی از برندهای برتر در این حوزه به شمار می رود.

 

3- دنیای پردازش

یکی از بزرگترین تولید کنندگان و فروشندگان محصولات حضور و غیاب در تهران و سراسر کشور، شرکت دنیای پردازش است که هم تولیدات داخلی دارد و هم دستگاه های وارداتی را عرضه میکند.

این شرکت یک مجموعه بزرگ است که دارای تیم فنی و پشتیبانی متخصص و با کیفیت است. محل شرکت دنیای پردازش واقع در خیابان کارگر شمالی یا امیرآباد واقع شده است.

از جمله تولیدات جدید این شرکت میتوان به دستگاه pw1700 است. دنیای پردازش علاوه بر محصولات حضور غیاب، در زمینه محصولات کنترل تردد، گشت و نگهبانی و … نیز فعالیت دارد.

 

4- کارا 2000

کارا 2000 یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان دستگاه حضور و غیاب در کشور است که محل آن در تهران – بزرگراه صدر – تقاطع شهید کاوه واقع شده است.

این شرکت در گذشته فقط به تولید دستگاه های ساعت زنی مشغول بود، اما الان واردات نیز دارد و دستگاه های خارجی هم عرضه میکند.

گیت کنترل تردد نیز از جمله تولیدات و محصولات این شرکت است که در بازار تهران و سراسر کشور عرضه می گردد.

 

5- پالیز افزار

اگر به فکر خرید دستگاه حضور و غیاب در تهران هستید، شرکت پالیز افزار نیز گزینه مناسبی به نظر می رسد. این شرکت نیز یکی از قدیمی های این حوزه است که در بخشهای مختلفی از جملخه دستگاه حضور غیاب، کنترل تردد و سایر تجهیزات مرتبط فعالیت دارد.

محل استقرار این شرکت در میدان فردوسی تهران – خیابان شهید قرنی است.

6- علم و صنعت

گزینه آخری که بعنوان مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب به شما معرفی می کنیم، شرکت علم و صنعت است. شاید شما این شرکت را با دستگاه ساعت زنی St-Shine بشناسید که یکی از معروفترین محصولات این فروشنده است.

دفتر مرکزی شرکت علم و صنعت در خیابان فاطمی تهران واقع شده است.

 

به جز این 6 مورد میتوان موارد دیگری هم معرفی کرد که محل آنها در تهران مستقر است. از جمله : شرکت افق فراویژن، مهرپردازش، طلوع پردیس، ماداکتو و …

 

اگر از طریق اینترنت دستگاه حضور و غیاب را جستجو کنید با گزینه های دیگر همچون سایت دیجی کالا، ایمالز و ترب نیز مواجه خواهید شد که دستگاه های حضور غیاب ارائه می دهند. توجه داشته باشید که این موارد جزو فروشندگان مستقیم نیستند و در واقع واسطه هستند. شرکتهای مختلف محصولات خود را از طریق این سایتها به فروش می رسانند.

 

 

7 نکته مهم در انتخاب مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران

اگه می خواهید دستگاه حضور و غیاب خود را در تهران و به صورت حضوری خرید کنید، به موارد و نکات زیر توجه داشته باشید:

  • محصولات متنوع و با کیفیت داشته باشد.
  • قیمت دستگاه ها مناسب و منطقی باشد.
  • فراهم بودن خرید حضوری – نه فقط خرید اینترنتی
  • گارانتی داشتن دستگاه
  • داشتن خدمات پشتیبانی مناسب – دارا بودن گروه پشتیبانی قوی
  • امکان نصب حضوری داشته باشد.
  • ترجیجا نرم افزار رایگان در کنار دستگاه های به مشتری بدهد.