دیده بان بازار کریپتو: بیت کوین و اتر علیرغم سودهای اندک کند باقی می مانند. ضرر به استیبل کوین ها می رسد

اخیراً در صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال، اختلاف نظرها در میان بانکداران مرکزی ایالات متحده در مورد افزایش احتمالی نرخ بهره مطرح شد. این امر تمرکز معامله گران را بر داده های تورم Core PCE آتی در ماه آوریل تشدید کرده است که قرار است بعداً در روز منتشر شود.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در اخبار دیگر، پروژه رمزنگاری Worldcoin مدیر عامل OpenAI Sam Altman – یک پروتکل غیرمتمرکز منبع باز – در دور سرمایه گذاری سری C علیرغم احساسات نزولی بازار، 115 میلیون دلار (تقریباً 95 کرور) جمع آوری کرده است.

در همین حال، استیبل کوین ها در روز جمعه با ضرر تسویه شدند. اینها عبارتند از Tether، USD Coin و Binance USD.

بیت‌کوین در روز جمعه، 26 آوریل، 0.7 درصد افزایش یافت. گران‌ترین ارز دیجیتال با قیمت 26,421 دلار (تقریباً 21.8 میلیون روپیه) معامله می‌شود که یکی از پایین‌ترین ارزش‌های معاملاتی آن در حداقل دو ماه اخیر در هر دو کشور ملی است. و همچنین مبادلات بین المللی کریپتو پیشرو تا هفته دوم ماه مه موقعیت ثابت خود را حفظ کرده بود، اما اخیراً به زیر سطح حمایت حیاتی خود یعنی 26500 دلار (تقریباً 22 میلیون روپیه) سقوط کرد. در 24 ساعت گذشته، بیت کوین توانست 414 دلار (تقریباً 34240 روپیه) افزایش یابد.

داده‌های CoinMarketCap نشان داد که در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش بازار کریپتو با ۰.۷۳ درصد افزایش به ۱.۱۱ تریلیون دلار (تقریباً ۹۱،۷۵،۰۰۰ کرور) رسید.

Stellar، Bitcoin Cash، Cronos و EOS Coin نیز در روز جمعه سودهای ناچیزی را برای تجارت سبز ثبت کردند.

Memecoins Shiba Inu و Dogecoin نیز در کنار Polygon، Litecoin، Leo، Cosmos و Uniswap سودهای جزئی داشتند.

تیم تحقیقاتی CoinDCX به Gadgets 360 گفت، علیرغم حرکت کند بازار بیت کوین، نسبت ریسک سمت فروش آن به پایین ترین حد خود رسیده است. تقسیم بر ارزش کل.

با این حال، به طور کلی، جو نامطمئن اقتصاد کلان به کاهش در بازار کریپتو کمک کرده است، که ناشی از نگرانی های پیرامون تورم، مقررات ارزهای دیجیتال و بن بست مداوم سقف بدهی در ایالات متحده است.

این افزایش جزئی را می توان به داده های مثبت هفتگی بیکاری در ایالات متحده نسبت داد. شاخص ترس و طمع کریپتو از دیروز دو واحد کاهش یافت، اما با 49 امتیاز در منطقه خنثی باقی مانده است.

اتر به همراه بیت کوین تگ شد و سود ناچیز 1.46 درصدی را ثبت کرد. ردیاب قیمت کریپتو توسط Gadgets 360 نشان داد که ETH، در آن زمان یا در حال نوشتن، با قیمت 1807 دلار (تقریباً 1.49 روپیه) معامله می شد. در روز گذشته، دومین ارز دیجیتال گران قیمت 32 دلار (تقریباً 2646 روپیه) رشد کرد. .

نوسانات بازار منجر به افزایش خروج دارایی ها شده است که منجر به کاهش کل سرمایه بازار شده است. با این حال، قابل توجه است که افزایش ناگهانی تحولات نظارتی در چند روز گذشته، به ویژه پس از اعلام IOSCO، وجود داشته است. راجاگوپال منون، معاون وزیر ایکس، به گجت 360 گفت: مجمع جهانی اکونومیف با مجموعه مقرراتی که همکاری بین‌المللی را ترویج می‌کند، دنبال کرده است.

این پیشرفت نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران تمایلی به فروش بیت‌کوین‌های خود در محدوده قیمت فعلی ندارند، صرف نظر از اینکه این امر منجر به سود یا ضرر شود. چنین رفتاری معمولاً زمانی مشاهده می‌شود که فروشندگان در هر دو طرف خسته می‌شوند، که نشانه‌ای از پتانسیل تغییرات قیمت قابل توجه در افق است. تیم CoinDCX گفت: این افشاگری نوری از انتظار را به بازار می‌آورد، زیرا معامله‌گران مشتاقانه منتظر تحولات آینده در دنیای ارزهای دیجیتال هستند.

یکی دیگر از رویدادهای مهم استراتژیک که باید برجسته شود، تصمیم نهایی و فروش 2 میلیارد دلار (تقریبا 16545 کرور) دارایی های نگهداری شده توسط سلسیوس به گروهی از سرمایه گذاران به رهبری فارنهایت است.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

بایننس کوین، کاردانو، سولانا، ترون و آوالانچ نیز در کنار اکثر استیبل کوین‌ها با قیمت قرمز معامله می‌شوند.