Switch Mobility از EiV22، اولین اتوبوس برقی دو طبقه تهویه مطبوع کشور رونمایی کرد: جزئیات

او افزود، اما این به بازار، نحوه رشد آن نیز بستگی دارد.

“گروه چشم انداز روشنی برای حمایت از اقتصادها در دستیابی به اهداف خالص صفر خود از طریق انرژی های تجدیدپذیر، تامین مالی و حمل و نقل بدون آلایندگی دارد. ما مطمئن هستیم که اتوبوس دو طبقه جدید بدون آلایندگی ما آینده ای پاک تر و پایدارتر ارائه می دهد و تعهد ما را تقویت می کند. برای هند و جهان، “آشوک هندوجا، رئیس گروه شرکت های هندوجا (هند) گفت.

بابو گفت، برای هند، این شرکت به دنبال یک تسهیلات اختصاصی است، اما نه در آینده نزدیک، زیرا از دارایی های متعدد شرکت استفاده می کند.

Switch India انتظار دارد با توجه به سرعت برقی شدن وسایل نقلیه در کشور و همچنین حجم بسیار بالاتر در مقایسه با بریتانیا و اسپانیا، بخش عمده ای از این سرمایه گذاری را در مرحله اولیه دریافت کند.

Switch Mobility، بخش خودروهای الکتریکی گروه پرچم‌دار گروه هندوجا، آشوک لیلند، از اتوبوس برقی دو طبقه EiV22 خود در روز پنجشنبه رونمایی کرد. معرفی این اتوبوس‌های 66 نفره به بریان‌مومبای (BEST) کمک می‌کند تا ناوگان اتوبوس‌های دو طبقه فعلی خود را به برقی تبدیل کند زیرا به نظر می‌رسد تا سال 2028 رفت و آمد را سبز کند.

بمبئی تنها شهری در کشور است که اتوبوس های دو طبقه در حال فعالیت است. شرکت مادر Switch Mobility Ashok Leyland اولین بار در سال 1967 اتوبوس های دو طبقه را عرضه کرد. این شرکت گفت که Switch Mobility قبلا اتوبوس های دو طبقه برقی را در بریتانیا عرضه کرده است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت انتظار دارد تحویل دهد، گفت: “ما در حال حاضر سفارش 200 اتوبوس برقی دوطبقه AC از BEST داریم. 50 دستگاه از این اتوبوس ها را در سال مالی جاری تحویل خواهیم داد. بسیاری از شهرهای دیگر در حال مذاکره با ما برای این اتوبوس هستند.” 150-250 اتوبوس برقی دو طبقه AC در سال آینده.

به گفته وی، جدیدترین اتوبوس دو طبقه 86 درصد ظرفیت بیشتری نسبت به اتوبوس های یک طبقه دارد که با افزایش 18 درصدی وزن اتوبوس امکان پذیر شده است.

ماهش بابو، مدیر اجرایی Switch Mobility India و COO در Switch، گفت: امروز بازار دو طبقه ای در هند وجود ندارد که تغییر خواهد کرد زیرا شهرها در حال رشد و شلوغ شدن هستند.

او گفت که سوییچ سفارش 200 اتوبوس از BEST را تضمین کرده است، که قصد دارد تا سال مالی آینده به صورت اقساط تحویل دهد و در صورت ارائه مناقصه دیگر توسط این سازمان، برای “شرکت” باز است.

او گفت که علاوه بر این، در مقایسه با یک طبقه یا طبقه معمولی 41 درصد فضای کمتری را اشغال می کند و بنابراین می تواند 32 خودرو در جاده را جبران کند و می تواند به کاهش قابل توجهی منجر شود.

سوییچ در ماه مارس ورود خود به اروپای قاره ای را با تاسیسات گرین فیلد در اسپانیا اعلام کرده بود.

“آشوک لیلاند هنگامی که برای اولین بار دو طبقه را در سال 1967 در بمبئی راه اندازی کرد، در میان تولیدکنندگان هندی پیشگام بود و سوییچ این میراث را به پیش می برد. با تخصص قوی ما در دو طبقه، هم در هند و هم در بریتانیا و با بیش از 100 سوئیچ دو طبقه برقی. دکر هندوجا، رئیس Switch Mobility، گفت: “دکرها در حال خدمت در جاده های بریتانیا، ما تعهد خود را برای ایجاد این فاکتور شکل (طراحی) برای هند و جهان تقویت می کنیم.

اتوبوس برقی دوطبقه AC EiV22 توسط یک بسته باتری با ظرفیت 231 کیلووات ساعت با سیستم شارژ دوگانه تغذیه می شود که به گفته این شرکت به اتوبوس اجازه می دهد تا برد 250 کیلومتر برای حمل و نقل درون شهری داشته باشد.

بابو گفت: “Switch EiV 22 برای مطابقت با شرایط هند طراحی و توسعه یافته است. بمبئی و دو طبقه مترادف با حمل و نقل عمومی هستند و ما مطمئن هستیم که EiV 22 فضای حمل و نقل عمومی را از نظر پایداری و ردپا متحول خواهد کرد.”

در آوریل امسال، سوئیچ موبیلیتی سرمایه گذاری 300 میلیون پوندی را برای توسعه طیف وسیعی از اتوبوس های برقی و خودروهای تجاری سبک در هند و بریتانیا اعلام کرد.

“ما از این امکانات برای افزایش مقیاس استفاده می کنیم. به موازات آن ما به دنبال یک تسهیلات اختصاصی برای سوئیچ هستیم. این تصمیم قطعی نشده است. [by when]. اگر الان تصمیم بگیریم، آن را [the 9th facility] او گفت که دو سال طول می کشد.

بابو به PTI گفت: “همه به اجرای آزمایشی در بمبئی نگاه می کنند. اگر بمبئی موفق باشد، من معتقدم که این یک بازار کامل را باز خواهد کرد.”

بابو اما گفت که این شرکت ظرفیت تولید 2500 اتوبوس را دارد که در مدت کوتاه 6 ماهه می‌تواند به 5000 دستگاه برسد.




منبع