Walmart، غول خرده فروشی چندملیتی، دو تجربه جدید را در پلتفرم متاورس Roblox راه اندازی کرده است که مخاطبان جوان را هدف قرار می دهد. در Roblox، اکنون دو فضای جدید به نامهای Walmart Land و Walmart’s Universe of Play وجود دارد که هر دو محتوای تعاملی و سرگرمی منحصر به فردی را ارائه میدهند. این فعالسازی، Walmart را به بزرگترین برند خردهفروشی تبدیل میکند که روی Roblox سرمایهگذاری میکند، که در زمانی که همهگیری عادات آنلاین مصرفکنندگان را متحول کرده است، به عنوان مکانی برای دسترسی برندها به مخاطبان جوانتر محبوب شده است.
ویلیام وایت، مدیر ارشد بازاریابی والمارت، گفت: “ما به شکلی بزرگ در حال نمایش هستیم – ایجاد جامعه، محتوا، سرگرمی و بازی از طریق راه اندازی Walmart Land و Walmart’s Universe of Play. Roblox یکی از سریع ترین و بزرگترین پلتفرم های در حال رشد در جهان است. متاورس، و ما می دانیم که مشتریان ما زمان زیادی را در آنجا سپری می کنند.”
وایت افزود: «بنابراین، ما بر ایجاد تجربیات جدید و نوآورانهای تمرکز میکنیم که آنها را به هیجان میآورد، کاری که در حال حاضر در جوامعی که آنها زندگی میکنند، و اکنون، دنیای مجازی که در آن بازی میکنند، انجام میدهیم.
اولین تجربه، Walmart Land، با هدف پذیرش هر چیزی که مربوط به مد و استایل است، است. به گفته والمارت، تجربههای متنوعی از جمله Electric Island، House of Style و Electric Fest را در خود دارد. آنها بهترین اقلام مد، سبک، زیبایی و سرگرمی را به همراه خواهند داشت. برای مثال، با Electric Island، میتوانید Netflix Trivia به میزبانی Noah Schnapp را بازی کنید، در کنسرتهای زنده با اجراکنندگان محبوب شرکت کنید، در چالش Dance Off رقابت کنید و حتی در بازی DJ Booth Remix آهنگسازی کنید. با House of Style می توانید در مسابقات مد برنده شوید.
در همین حال، Walmart’s Universe of Play شامل بازی های همه جانبه، جوایز جستجو شده و همچنین ماجراجویی های مجازی است. اساساً، Universe of Play مقصد نهایی اسباب بازی مجازی در Roblox است. در آنجا کاربران میتوانند دنیای اسباببازیهای مختلف را کشف کنند تا برای کالاهای مجازی مختلف سکه به دست آورند، یا چالشهای حماسی را برای ساختن یک جعبه جایزه شخصی، باز کردن کدهای مخفی و غیره کامل کنند.
حضور جدید Walmart در این پلتفرم عمدتاً برای اهداف آزمایشی در این مرحله است. در حالی که این زمین ها شامل یک فروشگاه کالای مجازی است که با موجودی واقعی والمارت مطابقت دارد، فروشگاه فقط توکن های به دست آمده از طریق بازی های مختلف را می پذیرد.
این شرکت همچنین قصد دارد اولین کنسرت مجازی خود را در ماه آینده با Electric Fest برگزار کند، اجرای استاپ موشن با حضور هنرمندان محبوبی مانند مدیسون بیر، کین براون و یونگبلود. والمارت همچنین با ویژگیهای رسانهای و برندهایی مانند Jurassic World، Paw Patrol، Magic Mixies و Razor Scooters همکاری کرد تا شخصیتها و آیتمهای موجود در بازیهای خود را ذخیره کند.
طبق گزارش ها، والمارت در ژانویه امسال برای علائم تجاری مرتبط با متاورس ثبت نام کرده بود. برخی از علائم تجاری نشان دهنده علاقه به ساخت یا فروش کالاهای مجازی و ارائه ارز مجازی به کاربران، و همچنین توکن های غیرقابل تعویض یا NFT هستند، که نشان می دهد این شرکت “نقاط بین دنیای مجازی و فیزیکی را به هم متصل می کند.”
در حالی که مشخص نیست والمارت چگونه از تجربیات فراگیر خود درآمد کسب خواهد کرد، در حال حاضر، گیمرها می توانند توکن ها و جوایز دیگری را برای قرار دادن به کالاهای مجازی در Roblox کسب کنند.