آشنایی با قطعات تابلو روان

ویدئو پروسسور C1US یکی از محصولات شرکت لیستن است که بسیار قیمت قابل رقابتی نسبت به رقبای خود با توجه به قابلیت هایش داراست. 15mm با ضخامت 15 میلیمتر تولید شده است و در هر متر مربع 62500 پیکسل دارد. 15mm با ضخامت 15 میلیمتر تولید شده است و در هر متر مربع 40000 پیکسل دارد. 10) دارای فونداسیون و پایه با تایید سازمان نظام مهندسی باشد. این شرکت فنی مهندسی در سال ۱۳۸۶ تأسیس شده و توانسته است در سالهای فعالیت خود به برترین تولیدکننده انواع تلویزیون شهری و کلیه محصولات مبلمان شهری تبدیل شود. این نمایشگرها میتوانند انواع فایل صوتی، تصویری و دیتا را پخش کنند و به همین دلیل یک گزینه عالی برای مکانهای پرتردد، پارکها، چهارراهها و موارد اینچنین به شمار میروند. این نوع ماژول، یعنی ماژول P3.9 indoor قادراست 4398 بیلیون رنگ مختلف را ارائه دهد. بهترین فاصله دید برای وضوح تصویر عالی از این نوع ماژول، 2.5متر می باشد در واقع در زمانیکه فاصله ی ماژول از بیننده کم باشد بهتر است از ماژول p2.5 استفاده شود تا وضوح تصویر عالی را برای بیننده به ارمغان آورد. بهترین فاصله دید برای وضوح تصویر عالی از این نوع ماژول، 3متر می باشد در واقع در زمانیکه فاصله ی ماژول از بیننده کم باشد بهتر است از ماژولp3 استفاده شود تا وضوح تصویر عالی را برای بیننده به ارمغان آورد.

اگر بخواهیم وظیفه کلی ماژول را در تابلو روان بررسی کنیم باید بگوییم که این قطعه دستورات مختلف را از برد کنترلر دریافت کرده و با توجه به این فرمان ها منجر به روشن شدن ال ای دی ها می گردد. قبل از هر چیز لازم است با دو مفهوم کاملاً متفاوت برای روشن کردن LED ها آشنا شوید . عدد 3 بعد از حرف P به این معنی است، که فاصله ی پیکسل ها تا مرکز 3میلی متر می باشد. عدد 4 بعد از حرف P به این معنی است، که فاصله ی پیکسل ها تا مرکز 3میلی متر می باشد. در بیشتر ابعاد مصرفی معمولا آنها را با دو عدد قلاب و زنجیر نصب میکنند… اغلب در پشت و یا جلوی شیشه.. به این ترتیب سطرها با ترتیب خاصی به صورت پشت سر هم درایو می شوند قطعات تابلو روان . چنانچه سرعت Driving زیاد باشد ، کل سطر ها در کسری از ثانیه اسکن می شوند و چنانچه این عملیات به صورت پشت سر هم تکرار شود ، فریم مورد نظر یکپارچه دیده شده و به نظر می رسد که تمام LED های ماژول همزمان روشن هستند . تلویزیونهای شهری بعد از نصب در محل نیاز به سرویسهای مداوم و مکرر دارند و در بازههای زمانی مختلف باید کارکرد و کیفیت آن مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد.

این نوع ماژول، یعنی ماژول P6.6 outdoor Qiangli قادراست 4398 بیلیون رنگ مختلف را ارائه دهد. به طور میانگین قیمت ماژول P6.6 outdoor Qiangli با مشخصات گفته شده بین 500تا 600 هزار تومان در بازار به فروش می رسد. یکی از دلایل گسترده شدن استفاده از ماژول های فول کالر ، وزن بسیار کم آنها است ماژول P6.6 outdoor Qiangli وزنی 0/51 کیلوگرمی دارد. یکی از دلایل گسترده شدن استفاده از ماژول های فول کالر ، وزن بسیار کم آنها است ماژول p2.5 وزنی 0.44 کیلوگرمی دارد. به طور میانگین قیمت ماژول P2.5 indoor با مشخصات گفته شده بین 500تا 600 تومان در بازار به فروش می رسد. بهترین فاصله دید برای وضوح تصویر عالی از این نوع ماژول، 2.5 متر می باشد در واقع در زمانیکه فاصله ی ماژول از بیننده کم باشد بهتر است از ماژول p2.5 استفاده شود تا وضوح تصویر عالی را برای بیننده به ارمغان آورد.

باید توجه داشت که تیزر تبلیغاتی ساخته شده باید به قدر کافی مهیج باشد و با یک موسیقی مناسب افراد را به تماشای خود ترغیب کند. با ویدیو پروسسور چه کارهای می توان انجام داد؟ دوبخش از موارد مهمی که ویدیو پروسسور VP1000 Old version قادر به انجام آن هستند سویچ کردن تصاویر ورودی و تبدیل سایز تصویر ورودی به سایز نمایشگر های شما می باشند. دوبخش از موارد مهمی که ویدیو پروسسور VP210 new version قادر به انجام آن هستند سویچ کردن تصاویر ورودی و تبدیل سایز تصویر ورودی به سایز نمایشگر های شما می باشند. دوبخش از موارد مهمی که ویدیو پروسسور VP1000S new version قادر به انجام آن هستند سویچ کردن تصاویر ورودی و تبدیل سایز تصویر ورودی به سایز نمایشگر های شما می باشند.

ویدیو پروسسور VP1000S new version یکی از محصولات شرکت لیستن است که بسیار قیمت قابل رقابتی نسبت به رقبای خود با توجه به قابلیت هایش داراست. ویدیو پروسسور LVP615S یکی از محصولات شرکت لیستن است که بسیار قیمت قابل رقابتی نسبت به رقبای خود با توجه به قابلیت هایش داراست. به طور میانگین قیمت ماژول P3.9 indoor با مشخصات گفته شده بین 500تا 600 هزار تومان در بازار به فروش می رسد. به طور میانگین قیمت ماژول P3 indoor با مشخصات گفته شده بین 500تا 600 تومان در بازار به فروش می رسد. ویدئو وال از اسکرینهای LCD، LED، تلویزیونهای معمولی و پروژکتور با اشکال مستطیلی تشکیل میشود.

این می تواند متن ، و همچنین فیلم ها و تصاویر را با فرمت های مختلف نمایش دهد. شکلی سه بعدی و حجم دار در نتیجه این ترکیبات به وجود آمده است. طبق تعریف چلنیوم ( مورد استفاده در ساخت تابلو های چلنیوم) این آلیاژ خصوصیات آلومینیوم و استیل که در ترکیبات آن به کار گرفته شده اند دارا می باشد. که با پیچ شدن ماژول ها، برد کنترل و پاور (منبع تغذیه) بر روی آن پیکره اصلی تابلو روان شکل میگیرد ، فریم یا همان قاب تابلو روان ویژگیهایی از قبیل ضد اب بودن ، قفل درب مناسب و … 64 هستند تشکیل می شود هر کابینت دارای منبع تغذیه و کارت کنترلر می باشد و کابینت ها به وسیله کابل برق و شبکه با یکدیگر در ارتباط قرار میگیرند به علت وزن کم و قابلیت جا به جایی راحت تر، حمل و نقل تلویزیون رنتال کار چندان مشکلی نیست.

عوامل مختلفی بر کیفیت ماژول ها اثر می گذارند که از جمله آن ها میتوان به شرکت سازنده ماژول، چیپ و ic بکار رفته در آن، جنس بدنه یا قاب پلاستیکی و ماسک های به کار رفته روی آن و همچنین میزان رزین استفاده شده در ماژول اشاره کرد. به واسطه مقاومت بالای چلنیوم و پلکسی نسبت به عوامل خارجی و محیطی ماندگاری بالا دارد و در طولانی مدت می توانید از تابلو چلنیوم خود بهره بگیرید. برد msd 300 فرستنده برد های nova star است که تصویر را بهصورت آنلاین پردازش میکند و به گیرنده های داخل تلویزیون شهری و یا تابلو led میفرستد.

بهترین فاصله دید برای وضوح تصویر عالی از این نوع ماژول، 4 متر می باشد در واقع در زمانیکه فاصله ی ماژول از بیننده کم باشد بهتر است از ماژول P3.9 indoor استفاده شود تا وضوح تصویر عالی را برای بیننده به ارمغان آورد. علاوه بر جذب مخاطب، مکان ویدئو وال تاثیر مستقیمی بر روی روشنایی، سطح پیکسل، وضوح و قدرت موردنیاز صفحهنمایش دیواری میگذارد. اگر صفحات LED در معرض نور خوشید قرار خواهند گرفت باید بدانیم برای چه مدتی است و مکان قرار گرفتن پنل ها را بدانیم. نوع کتیبه ای برای نصب در مکان مورد نظر دارای قاب یا فریم محکم می باشد. بهتراست قبل از خرید به ویژگی های محیط مورد استفاده توجه کنید. ویدیو پروسسور VP6000 یکی از محصولات شرکت لیستن است که بسیار قیمت قابل رقابتی نسبت به رقبای خود با توجه به قابلیت هایش داراست. ویدیو پروسسور LVP605S یکی از محصولات شرکت لیستن است که بسیار قیمت قابل رقابتی نسبت به رقبای خود با توجه به قابلیت هایش داراست. قابلیت ساپورت رزولیشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰@۶۰Hz و با اتصال کابل USB-B به کامپیوتر به راحتی می توان تنظیمات را اعمال کرد. این درگاه و کابل های منتقل کننده نقش بسیار مهمی در نمایش درست تلویزیون دارند که در صورت خرابی همه تصویر و یا قسمتی از آن با مشکل مواجه میشود.

بهترین فاصله دید برای وضوح تصویر عالی از این نوع ماژول، 5 متر می باشد در واقع در زمانیکه فاصله ی ماژول از بیننده کم باشد بهتر است از ماژول P5 indoor استفاده شود تا وضوح تصویر عالی را برای بیننده به ارمغان آورد. بهترین فاصله دید برای وضوح تصویر عالی از این نوع ماژول، 5 متر می باشد در واقع در زمانیکه فاصله ی ماژول از بیننده کم باشد بهتر است از ماژول p5 استفاده شود تا وضوح تصویر عالی را برای بیننده به ارمغان آورد. پس با تقسیم کردن طول بر عرض عدد 1.78 بدست می آید که معادل تقسیم 16 بر 9 است و این عدد بیان کننده همان نسبت 16:9 است، بیان می کند که برای هر 16 واحد عرض، 9 واحد ارتفاع وجود دارد. به طور میانگین قیمت ماژول P5 outdoor Qiangli با مشخصات گفته شده بین 500تا 600 هزار تومان در بازار به فروش می رسد. برای خرید و یا ساختن تابلو روان معمولی و یا تابلو روان حرفه ای می توان از تابلو روان های آماده و یا تابلو روان خام استفاده نمود که میتوان به مرکز فروش ماژول و تابلو روان مراجعه کرد و یا نیاز به یکسری قطعات است که این قطعات در بزرگ و یا کوچک بودن و کیفیت تابلو روان نقش مهمی دارد.

همانطور که گفتیم تابلو های چلنیوم دنیای شما را وارد دنیای بزرگی از ساخت تابلو ها میکند. این دستگاه بین صفر درجه سانتیگراد تا 40 درجه سانتیگراد دمای محیط را تحمل میکند. این نمایشگرها قابلیت پخش اکثر فایل های صوتی و تصویری و دیتا را دارا می باشد.شکل کاربردی و معمول استفاده از این نمایشگرها همان تلویزیون های غول پیکر شهری می باشد که در نقاط پرتردد شهر ، میادین اصلی ، چهارراهها ، پارک ها و … ویدیو پروسسور VP410 new version یکی از محصولات شرکت لیستن است که بسیار قیمت قابل رقابتی نسبت به رقبای خود با توجه به قابلیت هایش داراست. ویدیو والها با توجه به نوع نیاز کاربران در مدلهای مختلفی طبقهبندی میشوند اما درکل در سه نوع LED WALL ،LCD VIDEO WALL و DLP از بقیه معروفتر و مربوط به شبکهی ویدئو وال هستند که در ادامه به معرفی و بررسی هر کدام میپردازیم. با توجه به تعداد نمایشگر ها و نوع کاربری پروژه معمولاً برای هر 2 یا 3 نمایشگر یک اپراتور در نظر می گیرند . ویدئو پروسسور VP9001 یکی از محصولات شرکت لیستن است که بسیار قیمت قابل رقابتی نسبت به رقبای خود با توجه به قابلیت هایش داراست.

باید مشخص کنند که دقیقا چه تابلویی و برای چه منظوری و برای چه مکانی می خواهند. حال باید بگوییم که یک تلویزیون شهری مناسب باید چه فاکتور هایی داشته باشد. بنابراین سعی کنید در صورتی که در حال سرمایه گذاری بر روی تلویزیون شهری هستید قیمت خرید و یا قیمت اجاره تلویزیون شهری را به اولویت های بعدی خود منتقل کنید. این سندر کارت قابل استفاده در نمایشگرهای فولکالر ثابت و رنتال یا همان اجاره ای می باشد. برای سفارش خرید خود به این بخش مراجعه کنید تا مشخصات نزدیک ترین نماینده بزای شما نمایش داده شود. یکی از روشهای استفاده بهصرفه از تلویزیون شهری این هست که چندین کسبوکار مختلف بهصورت گروهی اقدام به خرید تلویزیون شهری نمایند. شما میتوانید از یک ویدئو وال برای ایجاد یک صفحه نمایش عظیم با چندین پنل استفاده کنید. این ماژول با استفاده از بهترین قطعات و محافظ ساخته شده است که آن را در برابر رطوبت ، گردغبار و دمای بالای محیط غیر قابل نفوذ کرده است.

نرمافزار ویدئو وال در سطح ابتدایی امکان انتخاب منبع تصویری مورد نظر و نمایش آنها در نمایشگرها را میدهد. امروزه با توجه به رقابتی که در بازارهای مختلف وجود دارد و روش های مختلفی که جهت انجام تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از تابلوهای مختلف می تواند نقش مهمی در این امر داشته و به همین دلیل صاحبان مشاغل مختلف اقدام به سفارش تابلوهای مدرن و زیبا جهت گسترش کسب و کار خود می نمایند. 19/2 با ضخامت 15 میلیمتر تولید شده است و در هر متر مربع 111111 پیکسل دارد. هر پالت این استیج ها 2 متر مربع (1×2) است. مدرن از این محصول استفاده می کنند.