انویدیا می گوید فناوری Metaverse در سال آینده کمک زیادی به صنعت خودرو خواهد کرد

به گفته انویدیا، انتظار می‌رود فناوری Metaverse بتواند روندهای آتی در صنعت خودرو را از سال آینده در سال 2023 آغاز کند. این شرکت چندملیتی ایالات متحده ادعا کرده است که به زودی، صنایع خودروسازی شروع به اضافه کردن یک پیچ و تاب به فعالیت‌های خرده‌فروشی و صنعتی خود خواهند کرد تا عنصر جذابیت را برای نسل بعدی شرکت‌ها و مشتریان افزایش دهند. فن آوری متاورس حول محور ایجاد تجارب آنلاین فراگیرتر و تعاملی تر است، جایی که انسان ها می توانند به عنوان آواتارهای دیجیتال وجود داشته باشند، کار کنند و ملاقات کنند و شرکت هایی مانند متا، آلفابت و مایکروسافت همگی در این بخش سرمایه گذاری کرده اند.

در ماه فوریه، وزارت علوم، فناوری اطلاعات و ارتباطات و برنامه ریزی آینده سئول کره جنوبی 223.7 میلیارد KRW (تقریبا 1400 کرور روپیه) برای توسعه یک پروژه ملی متاورس اختصاص داد.

انتظار می رود با متاورس، بازیگران خودرو سطح نظارت بر فرآیند تولید خودرو را افزایش دهند. این به آنها امکان می دهد تا قبل از اینکه خیلی دیر شود تغییرات و اصلاحات را اعمال کنند.

مانند انویدیا، سایر شرکت های فناوری نیز آماده هستند تا روی این فناوری شرط بندی کنند.

در ماه مارس، کوالکام، سازنده تراشه، سرمایه ای به ارزش 100 میلیون دلار (تقریبا 760 کرور روپیه) به نام Snapdragon Metaverse Fund را کنار گذاشت و امیدوار بود که توسعه فناوری واقعیت توسعه یافته را تسریع کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در اوایل این ماه، Animoca Brands، بدنه مادر متاورس The Sandbox اعلام کرد که در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از یک صندوق بزرگ 2 میلیارد دلاری (تقریبا 16260 کرور روپیه) است که به تجارت metaverse اختصاص دارد.

در ادامه وبلاگ آمده است: «علاوه بر بازی، پیشرفت‌ها در هوش مصنوعی و محاسبات درون خودرو، طیف وسیعی از فناوری‌های سرگرمی اطلاعاتی جدید، از جمله دستیارهای دیجیتال، نظارت بر سرنشینان، تجسم AV، کنفرانس ویدیویی و موارد دیگر را ممکن می‌سازد.

فناوری متاورس از چندین بخش از جهان و همچنین از سوی بسیاری از شرکت‌ها به رسمیت شناخته شده و بودجه دریافت کرده است.

گزارش‌های تحقیقاتی تخمین می‌زنند که فرصت بازار برای متاورس می‌تواند به 800 میلیارد دلار (تقریباً 59,58,700 کرور) در دو سال آینده برسد.

انویدیا در یک پست رسمی گفت: «پیکربندی‌های خودروی کاملاً وفاداری، در زمان واقعی، شبیه‌سازی‌های سه بعدی وسایل نقلیه، نمایش‌هایی در واقعیت افزوده و درایوهای آزمایشی مجازی همگی به رساندن خودرو به مشتری کمک می‌کنند.

از سوی دیگر، دادن طعمی فراسویه به عملیات سنتی می‌تواند روابط بین مشتریان و شرکت‌ها را از آسایش خانه‌های مربوطه عمیق‌تر کند.