بیت کوین، اتریوم و اکثر ارزهای دیجیتال علیرغم سرکوب نظارتی بازنشستند

از سوی دیگر، اتر در روز جمعه 4.15 درصد سود به دست آورد. این ارزش معاملاتی ETH را به 1,812 دلار (تقریباً 1.49 لک) رساند، طبق ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال توسط Gadgets 360. دومین ارز رمزنگاری گران قیمت 74 دلار (تقریبا 6087 روپیه) رشد کرد.

در حالی که این دو ارز دیجیتال به طور سنتی رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند، یک واگرایی قابل توجه بین بیت کوین و اتریوم نشانگر تغییر چشم انداز بخش کریپتو است. کارشناسان صنعت مشاهده کرده‌اند که سرمایه‌گذاران نهادی در زمان‌های اخیر ترجیح داده‌اند اتر را نسبت به بیت‌کوین نشان دهند.

ضررهای کوچکی در میان چند آلتکوین دیگر به تتر، بایننس USD و بیت کوین پیچیده وارد شد.

«تعداد آدرس‌های BTC که بیش از 1000 توکن دارند، از مارس 2022 تا کنون 12 درصد کاهش یافته است. این کاهش نشان‌دهنده رویکرد محتاطانه گروه است، احتمالاً به دلیل عدم اطمینان نظارتی و نوسانات بازار. راجاگوپال منون، معاون وزیر ایکس به گجت 360 گفت در مقابل، سرمایه‌گذاران برجسته‌تر اتر در مدت مشابه پنج درصد افزایش یافته‌اند.

در روز جمعه، بیشتر ارزهای دیجیتال افزایش قیمت را ثبت کردند. اینها عبارتند از Binance Coin، USD Coin، Ripple، Cardano، Polygon و Solana.

این افزایش قیمت حتی زمانی که سرکوب نظارتی در ایالات متحده تشدید شده است، اتفاق می افتد. پس از بسته شدن سه کانال بانکی پیشرو ایالات متحده برای شرکت کنندگان ارزهای دیجیتال، هفته گذشته با اقدامات SEC علیه صنعت مخدوش شد. تکان دهنده ترین اخطار ولز به Coinbase بسیار سازگار و فهرست شده عمومی، در کنار ادعای تقلب در اوراق بهادار در ترون جاستین سان (TRX) و بیت تورنت (BTT) بود. حتی بنیانگذاران SUSHI توسط SEC احضاریه فرستاده شدند.»

ارزش کلی بازار کریپتو با افزایش 3.10 درصدی در 24 ساعت گذشته به 1.18 تریلیون دلار (تقریبا 97,32,968 کرور) رسید.


Oppo Find N2 Flip که به تازگی راه اندازی شده است، اولین گوشی تاشوی این شرکت است که در هند معرفی شده است. اما آیا آن چیزی که برای رقابت با Samsung Galaxy Z Flip 4 لازم است را دارد؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

بیت کوین در روز جمعه از افت جزئی روز گذشته با 2.77 درصد افزایش ارزش به قیمت فعلی خود بازگشت. قدیمی ترین ارز دیجیتال، در زمان انتشار، 28236 دلار (تقریباً 23 میلیون روپیه) معامله می شد. ارزش بیت کوین در صرافی های ملی و بین المللی مشابه باقی ماند. در 24 ساعت گذشته، گران ترین ارز دیجیتال از ارزش معاملاتی دیروز 27371 دلار (تقریباً 22.5 میلیون روپیه) 865 دلار (تقریبا 71155 روپیه) افزایش یافت. افزایش قیمت بیت کوین اکثر ارزهای دیجیتال را با خود همراه کرد، زیرا آنها پس از افت دیروز بهبود یافتند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع