تاریخ انتشار Blade: فیلم Marvel با ماهرشالا علی در نوامبر 2023

قبل از اینکه دوباره علی و هرینگتون را ببینیم، استودیوی مارول – در صفحه بزرگ – در 11 نوامبر Black Panther: Wakanda Forever، Ant-Man and the Wasp: Quantumania – شروع فاز پنجم – در فوریه 2023، Guardians of the Galaxy Vol را ارائه خواهد کرد. . 3 در می 2023، و The Marvels با کاپیتان مارول بری لارسون و خانم مارول ایمان ولانی در جولای 2023. تیغه فیلم Captain America: New World Order در ماه مه 2024 و صاعقه – بسته شدن فاز پنج – در ژوئیه 2024. فاز شش با آغاز می شود چهار شگفت انگیز در نوامبر 2024، با Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars به ​​ترتیب در ماه مه و نوامبر 2025.

تیغه اکنون تاریخ اکران دارد: 3 نوامبر 2023. در San Diego Comic-Con 2022 – سه سال پس از فاش شدن این که ماهرشالا علی در ریبوت شکارچی خون آشام بازی خواهد کرد، همچنین در Comic-Con – مارول استودیو اعلام کرد که فیلم Blade آن را بازی خواهد کرد. کمتر از یک سال و نیم دیگر می رسیم، کمتر از نیمی از زمانی که قبلاً منتظر بوده ایم. علاوه بر این، کوین فایگی، رئیس استودیو مارول نیز این موضوع را اعلام کرد تیغه بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول است. انتظار می‌رود فیلم‌برداری در اکتبر اواخر سال جاری آغاز شود – در آتلانتای جورجیا، نیواورلئان لوئیزیانا، کلیولند اوهایو و مراکش – اما فایگی از فاش کردن اعضای جدید بازیگران خودداری کرد.

تیغه در تاریخ 3 نوامبر 2023 در سینماهای سراسر جهان اکران می شود.




منبع با توجه به اینکه مارول استودیو در گذشته از الگوی رزرو برخی اخبار برای کنفرانس شرکت مادر خود پیروی کرده است، ممکن است آن یا اطلاعات دیگری را در نمایشگاه دی 23 2022 دیزنی در سپتامبر به دست آوریم. بعلاوه تیغه استودیوی مارول که فراتر از علی بازیگر نقش بسته است، ممکن است کسانی که در پشت صحنه نقش دارند را نیز تایید کند، که نام آنها مدتی است که در اینترنت پخش می شود. گفته می شود بسام طارق (مغول موگلی) فیلم Blade MCU را کارگردانی می کند و فیلمنامه ای را که توسط Stacy Osei-Kufour ارائه شده است (PEN15, نگهبانان). فایج در کنار اریک کارول، مدیر تولید و توسعه استودیو مارول، تهیه کننده است.

اریک بروکس، شکارچی خون آشام علی، قبلاً وارد MCU شده است، به لطف صدایی خارج از صفحه نمایش که در یک صحنه پس از اعتبار ضمیمه شده بود. جاودانه ها، فیلم سال گذشته مارول در مورد موجودات جاودانه نزدیک. در آن صحنه، دوست پسر سرسی، دین ویتمن (کیت هرینگتون) شمشیری در اختیار دارد که روی بدنه آن عبارت «مرگ پاداش من است» به لاتین نوشته شده است. (تنها کلمات علی در صحنه این است: «مطمئن هستی که برای این کار آماده هستی، آقای ویتمن؟») همانطور که طرفداران کمیک های مارول نسبتاً سریع متوجه شدند، این همان تیغ ​​آبنوس است – و انتظار می رود در این فیلم حضور داشته باشد. تیغه. اگر شمشیر بخشی از آن باشد، من تصور می کنم هرینگتون نیز بخشی از فیلم خواهد بود.