تاریخ انتشار Ratchet & Clank: Rift Apart برای PC برای 26 جولای تعیین شد، ویژگی‌های جدید انحصاری PC فاش شد


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Ratchet & Clank: Rift Apart مشابه درگاه‌های PlayStation–PC گذشته، دارای تعداد زیادی از پیشرفت‌ها و نگاشت دکمه‌های قابل تنظیم هنگام بازی با کیبورد و ماوس است. البته، از کنترلرها استقبال می شود، چرا که DualSense PS5 ارتعاشات مناسبی را از طریق بازخورد لمسی و محرک های تطبیقی ​​ایجاد می کند، بنابراین می توانید فعالیت های درون بازی را در دستان خود احساس کنید. به خاطر داشته باشید که این ویژگی تنها در صورتی پشتیبانی می‌شود که با اتصال سیمی روی رایانه شخصی بازی کنید. علاوه بر فریم‌های کاملاً باز، این پورت همچنین با فناوری‌های ارتقاء مقیاس افزایش‌دهنده عملکرد ارائه می‌شود که به دستیابی به نرخ فریم مناسب بدون از دست دادن چیزهای زیادی در بخش وفاداری بصری کمک می‌کند.

Insomniac Games هنوز سیستم مورد نیاز رایانه Ratchet & Clank: Rift Apart را فاش نکرده است، که با توجه به چند بازی اخیر رایانه شخصی که با بهینه سازی وحشتناک منتشر شده اند، ممکن است کمی نگران کننده به نظر برسد. حتی یکی از مهم‌ترین عناوین پلی‌استیشن، The Last of Us Part I، در حالت شکسته، همراه با خرابی‌ها، نرخ فریم ناپایدار و مدیریت ضعیف VRAM عرضه شد. با این حال، در مورد Ratchet & Clank: Rift Apart، ما نرم‌افزار Nixxes را به عنوان باربرها داریم – همان افرادی که بازی‌های تقریباً بی‌نظیری از Spider-Man Remastered و Spider-Man: Miles Morales را روی رایانه شخصی ارائه کردند. بنابراین، من کمی به آنها ایمان دارم.

Ratchet & Clank: Rift Apart در تاریخ 26 جولای برای رایانه های شخصی عرضه می شود و با آن، سونی از ویژگی های جدیدی که به پورت می آیند رونمایی کرد. Developer Insomniac Games بار دیگر با پورتر Nixxes Software شریک شده است تا پلتفرمر انحصاری PS5 را به رایانه شخصی بیاورد که نویدبخش انعکاس و سایه‌های ردیابی پرتو، در کنار پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض با نسبت‌های 21:9 و 32:9 است. تنظیمات مانیتور سه‌گانه نیز نادیده گرفته نشده‌اند و توسعه‌دهنده از وضوح تصویر 48:9 پشتیبانی می‌کند. Ratchet & Clank: Rift Apart اکنون برای پیش‌سفارش در فروشگاه Steam و Epic Games در دسترس است. 3999.

می‌توانید از میان Nvidia DLSS 3، AMD FSR 2، Intel XeSS و Insomniac Games In-house Temporal Injection را انتخاب کنید. پست وبلاگ پلی استیشن می افزاید: «NVIDIA Reflex و بهبود کیفیت تصویر NVIDIA DLAA نیز پشتیبانی می شود. علاوه بر این، تنظیمات انعکاس‌های ردیابی پرتو با سطوح کیفی مختلفی برای انتخاب وجود دارد. در واقع، برای اینکه بتوانید این تنظیمات را به هم بزنید، به سخت افزار مناسب نیاز دارید. از پیش تنظیمات کیفیت گرافیکی استاندارد نیز گنجانده شده است.

Ratchet & Clank: Rift Apart یک پلتفرمر بین‌بعدی است که در آن پورتال‌هایی را احضار می‌کنید تا بین سیاره‌ها پرش کنید و دزدان دریایی بیگانه را در تلاش برای خنثی کردن امپراطور شیطانی Nefarious به هلاکت برسانید. استودیو Insomniac Games ادعا می‌کند که این ورود مستقل راهی عالی برای ورود تازه واردان به این جهان است، که همچنین یک شخصیت زن کاملاً قابل بازی به نام Rivet را معرفی می‌کند که با کیت دوست رباتیک‌اش همراهی می‌شود. پیش‌سفارش Ratchet & Clank: Rift Apart در رایانه شخصی، دسترسی زودهنگام به Pixelizer Weapon و مجموعه Carbonox Armor را می‌دهد. فقط یک نسخه برای خرید وجود دارد.

Ratchet & Clank: Rift Apart در تاریخ 26 ژوئیه بر روی رایانه شخصی منتشر می شود — در فروشگاه Steam و Epic Games با قیمت 200 دلار. 3999.