تاریخ اکران فیلم علمی تخیلی میکی 17: بونگ جون هو و رابرت پتینسون مارس 2024 است.

از منظر موضوعی، میکی 17 شبیه آرک Rei Ayanami از انیمیشن محبوب Neon Genesis Evangelion در سال 1995 است که با کشف واقعیت خود به عنوان یک کلون، به سادگی آن را می پذیرد و با اندوه ادامه می دهد – قابل درک است، زیرا او ذهن یک نوجوان را داشت. از سوی دیگر، میکی بزرگسالی است که می تواند تصمیمات خود را بگیرد و به همین دلیل با آن مقابله می کند.

پتینسون نقش میکی بارنز را بازی می‌کند که یک کارمند یکبار مصرف است که به یک سفر انسانی فرستاده می‌شود تا دنیای یخی نیفلهایم را مستعمره کند. با این حال، هر بار که یک تکرار از بین می‌رود، با یک کلون جدید جایگزین می‌شود که تقریباً تمام خاطرات آن دست نخورده است. پس از بازگشت از یکی از ماموریت های خطرناک خود، او متوجه می شود که یک جایگزین، میکی 8، قبلاً برای انجام وظیفه گزارش داده است، و باعث می شود وجود خود را زیر سوال ببرد، وجدان ایجاد کند و مانع از گرفتن کلون به جای او شود.

میکی 17 قرار است در تاریخ 29 مارس 2024 به روی پرده سینماها برود.

به نظر می‌رسد که بونگ با ترکیب 10 تکرار دیگر از کلون، که می‌تواند نسخه پیشرفته‌تر و خودآگاه‌تری را پیشنهاد کند، یک چرخش قوی بر روی مواد اشتون اضافه می‌کند. کارگردان در طول زندگی درخشان خود، به شکاف طبقاتی در جامعه و چگونگی تلاش مستضعفان برای یافتن جایی در جهان پرداخته است. ایده مشابهی در اینجا ارائه شده است، جایی که میکی کارگر به مافوق ممتاز خود خدمت می کند، در حالی که به عنوان یک موجودیت یکبار مصرف رفتار می شود. در حالی که به صراحت ذکر نشده است، میکی 17 به نظر می رسد اولین فیلم کامل انگلیسی زبان بونگ باشد. نوشته های قبلی او، Snowpiercer (2013) و اوکجا (2017)، ترکیبی از چندین زبان گفتاری را به نمایش گذاشت – عمدتاً بین انگلیسی و کره‌ای جابجا شد.

در کنار پتینسون، میکی 17 همچنین استیون یون (میناری)، نائومی آکی (جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر)، تونی کولت (ارثی) و مارک روفالو (جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر) وزودیاک).


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تولید این فیلم در اوت در بریتانیا با برنامه سرگرمی پلان بی، دوهو چوی از شرکت کیت استریت پیکچر و بنر خود بونگ در خارج از صفحه آغاز شد. داریوش خنجی که با همکاری های مولف مانند Se7en دیوید فینچر و بازی های خنده دار مایکل هانکه (ایالات متحده آمریکا) به شهرت رسید، به عنوان فیلمبردار این فیلم فعالیت می کند. میکی 17.

میکی 17، همکاری آتی بین بونگ جون هو کارگردان برنده اسکار و بازیگر رابرت پتینسون، به تازگی تاریخ اکران خود را مشخص کرده است. برادران وارنر با یک تیزر در نگاه اول تایید کرده است که این فیلم علمی تخیلی در تاریخ 29 مارس 2024 روی پرده بزرگ نمایش داده می شود. این فیلم در جزئیات کاملا مبهم است و به سادگی نشان می دهد که رهبر ما از خواب عمیق بیدار شده است. و خیره به دوربین هیچ خلاصه ای فوراً در دسترس نیست، اما مشخص است که آخرین فیلم مشترک فیلمساز انگل از رمان جدید ادوارد اشتون اقتباس شده است.میکی 7