تجارت باز BTC، ETH در محدوده باریک در روز اعلام بودجه اتحادیه هند

خودی های بخش از وزارت دارایی هند خواسته اند تا براکت مالیاتی را در مورد کریپتو کاهش دهد و شرایط را برای مردم برای ایجاد اکوسیستم های مرتبط با رایپتو در کشور مساعد کند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در همین حال، تعداد بسیار کمی از آلتکوین ها در روز چهارشنبه با ضرر مواجه شدند.

اکثر ارزهای رمزپایه محبوب معاملات خود را با سود در روز چهارشنبه، اول فوریه آغاز کردند، همان روزی که هند قرار است بودجه اتحادیه خود را برای سال مالی 2023-2024 دریافت کند. بیت کوین با افزایش اندک 1.36 درصدی، در حال حاضر 23129 دلار (تقریباً 18.9 میلیون روپیه) قیمت دارد. قدیمی‌ترین ارز رمزنگاری شده در صرافی‌های بین‌المللی مانند Binance و Coinbase نیز قیمت مشابهی داشت. نکته قابل توجه این است که بیت کوین برای دومین هفته متوالی ارزش خود را بالای 23000 دلار (تقریباً 18 میلیون روپیه) حفظ کرده است.

ارزش اتر با ورود به منطقه تجاری در روز چهارشنبه 1.01 درصد افزایش یافت. ردیاب قیمت کریپتو توسط Gadgets 360 نشان داد که قیمت دارایی کریپتو در زمان نگارش این مقاله 1583 دلار (تقریباً 1.29 میلیون روپیه) بود.

«BTC در هفت روز گذشته به سختی سود کسب کرده است. اتریوم از پایین ترین سطح قبلی خود بازگشت و مقاومت بعدی آن در نقطه قیمتی 1600 دلار (1.30 لک) خواهد بود. ادول پاتل، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران پلتفرم سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال Mudrex به گجتز 360 گفت، هر دوی این دو ارز دیجیتال برتر امروز، در محدوده محدودی به تجارت خود ادامه دادند، زیرا سرمایه گذاران منتظر تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده و بودجه اتحادیه هند هستند.

کارشناسان صنعت بارها و بارها گفته‌اند که هر چه کشورهای بیشتری قوانینی را برای اداره بخش کریپتو وضع کنند، ماهیت نوسانی آن کاهش خواهد یافت و سرمایه‌گذاری در دارایی‌های کریپتو ایمن‌تر خواهد شد.

اینها عبارتند از Binance Coin، Solana، Tron، Chainlink، Stellar و Near Protocol.

«سال گذشته، هنجارهای مالیاتی دولت به طور موثر از وجوه و مبادلات سرمایه گذاران محافظت کرد. صنعت کریپتو در هند اکنون به دنبال سیستم مالیاتی مترقی تر در بودجه آینده اتحادیه است. طبقه‌بندی ارزهای دیجیتال به عنوان یک طبقه دارایی، مشابه سایر دارایی‌ها، و اجازه جبران سود در مقابل ضرر، مشارکت بیشتر خرده‌فروشی و نهادی را تشویق می‌کند. 1 درصد TDS فعلی در هر تراکنش ممکن است از پذیرش ارزهای دیجیتال جلوگیری کند. پاتل از Mudrex خاطرنشان کرد: این می تواند یک حرکت عالی برای دولت باشد که به این مسائل رسیدگی کند.


کاردانو، پولیگون، پولکادوت و لایت‌کوین در کنار سکه‌های میم شیبا اینو و دوج‌کوین سودآوری کردند.

سودهای کوچک نیز به قیمت های Avalanche، Uniswap، Cosmos، Leo، Monero و Bitcoin Cash اضافه شد.

به طور کلی، ارزش بازار جهانی کریپتو در 24 ساعت گذشته 1.01 درصد افزایش یافته است. طبق CoinMarketCap، ارزش بخش کریپتو در حال حاضر 1.05 تریلیون دلار (تقریباً 86,10,932 کرور) است.

هند که تمام سودهای حاصل از تجارت کریپتو را 30 درصد مالیات می دهد، در حال برداشتن گام های تدریجی در حوزه رمزنگاری است.

علیرغم عنصر نوسان مرتبط با آزمایشات کریپتو، مردم از سراسر جهان به سمت این دسته از دارایی های دیجیتال به عنوان ابزار سرمایه گذاری جذب می شوند.