تریلر فصل دوم Masaba Masaba: Mother-Daughter Duo Struggle to Balance Hustle, Heart

3 مارس 2021





منبع

در همین حال، نینا تصمیم گرفته است که Fusrat را ریبوت کند و به دنبال یک بازیگر اصلی برای این نمایش است. در اینجا، او با رام کاپور روبرو می شود. اما، به نظر می رسد که این دو دارای نوعی تاریخ هستند که به نظر می رسد نینا از آن ناراحت است.

28 ژوئن 2022

  • فصل دوم Masaba Masaba برای ژوئیه تنظیم شد
    فصل دوم Masaba Masaba برای ژوئیه تنظیم شد

    Masaba Masaba در فصل دوم شاهد اجرای دو نفره واقعی مادر و دختر ماسابا و نینا خواهیم بود که نسخه‌های تخیلی خود را بازی می‌کنند. این تریلر نشان می دهد که چگونه ماسابا تصمیم گرفته است که برند مد خود “House of Masaba” را به “House of Shaadi” تغییر دهد. ماسابا در حالی که تصمیم می گیرد «پادشاه» صنعت مد شود، باید با مسائل قلبی نیز سر و کار داشته باشد. Dhairya با بازی Neil Bhoopalam، زمانی که سرمایه گذار به علاقه بالقوه عشق تبدیل شد، برمی گردد. زندگی حرفه‌ای ماسابا بیشتر وارد زندگی شخصی او می‌شود، زیرا فاتح، مشتری که توسط آرمان خرا به تصویر کشیده می‌شود، نیز شروع به معاشقه با او می‌کند. “آیا او می تواند همه چیز را داشته باشد؟” – یک شغل پر رونق و یک زندگی عاشقانه پایدار.

    آشوینی یاردی

  • تولید

    تریلر فصل دوم Masaba Masaba منتشر شد! دو مادر و دختر Masaba Gupta و Neena Gupta در نتفلیکس با درام تخیلی زندگی‌نامه‌ای بر اساس زندگی‌شان بازمی‌گردند. این نمایش قرار است در 29 ژوئیه اکران شود. با این فصل، ما شاهد تلاش این دو نفر خواهیم بود که در حالی که در تلاش برای ایجاد تعادل در زندگی شخصی خود هستند، مسیر حرفه ای خود را تغییر دهند. تریلر ماسابا را در حال تغییر نام خانه مد خود به امید شروعی تازه و در عین حال پشت سر گذاشتن گذشته به تصویر می کشد. در همین حال، نینا سعی می کند نمایشی از گذشته خود را احیا کند تا روزهای شکوه کار خود را احیا کند.

    برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

    Sendit، Yolo، NGL: برنامه‌های اجتماعی ناشناس یک بار دیگر کنترل می‌شوند، اما بدون خطر نیستند

    داستان های مرتبط

    • Stranger Things 4 Vol.  2، Better Call Saul 6 Part 2، و بیشتر: سری وب جولای در Netflix، Hotstar، Prime Video
      Stranger Things 4 Vol. 2، Better Call Saul 6 Part 2، و بیشتر: سری وب جولای در Netflix، Hotstar، Prime Video

      ماسابا ماسابا فصل 2 به کارگردانی سونام نیر و تهیه کنندگی اشوینی یاردی در زیر پرچم وینیار فیلمز ساخته شده است. بازیگران این فصل نیز شامل ریتاشا راثور، کوشا کاپیلا، کریما بری و بارخا سینگ هستند. تاریخ انتشار آن برای 29 جولای در نتفلیکس تعیین شده است. مشخص نیست فصل دوم چند قسمت خواهد بود. در همین حال، فصل اول Masaba Masaba با شش قسمت در سال 2020 به نمایش درآمد.


      ماسابا ماسابا فصل 2

      تماشا کنید
      نتفلیکس

      • تاریخ انتشار 29 ژوئیه 2022
      • قالب ماسابا گوپتا، نینا گوپتا، نیل بوپالام، ریتاشا راتوره، آماریا آوانتایه، کوشا کاپیلا، کریما بری، برخا سینگ، رام کاپور، آرمان خرا

      • کارگردان

        1 ژوئیه 2022

    • تاریخ اکران فصل دوم Masaba Masaba در 29 جولای در نتفلیکس تعیین شد
      تاریخ اکران فصل دوم Masaba Masaba در 29 جولای در نتفلیکس تعیین شد

      سونام نیر

    • تهیه کننده

      وینیار فیلم

    • گواهی 18+

    30 ژوئن 2022

  • نتفلیکس ژوئیه 2022 منتشر می شود: Jaadugar، The Grey Man، Stranger Things 4 Volume 2، و بیشتر
    نتفلیکس ژوئیه 2022 منتشر می شود: Jaadugar، The Grey Man، Stranger Things 4 Volume 2، و بیشتر

    27 ژوئن 2022

  • نتفلیکس Kota Factory، Jamtara، Mismatched، Masaba Masaba، Little Things، She برای فصل های جدید را تجدید می کند