تریلر فیلم The Super Mario Bros.

«جهان بزرگی در بیرون وجود دارد. با تعداد زیادی کهکشان،” پرنسس هلو توضیح می دهد، در حالی که ماریو در نهایت با پسر عمویش متحد می شود. “همه آنها روی ما حساب می کنند.” در پایان تریلر فیلم The Super Mario Bros. اشاره دیگری به Mario Kart دارد، در حالی که قهرمانان ما در امتداد جاده رنگین کمان مسابقه می دهند و پس از آن ارتشی شامل Donkey Kong – که به نظر می رسد تحت تأثیر مهارت های دریفت لوله کش قرار گرفته است.

سپس تریلر فیلم Super Mario Bros برای نشان دادن Bowser شرور (جک بلک)، که به نوعی پسر عموی ماریو، لوئیجی (Charlie Day) را به دست آورده است، کاهش می یابد. «مطمئن نیستم که می‌دانی من کی هستم. اما من در شرف حکومت بر جهان هستم.» او به لوئیجی وحشت زده می گوید. “اما یک مشکل وجود دارد. یه انسان هست درست مثل شما سبیل دارد.» لوئیجی برای مدت کوتاهی در پایان اولین تریلر دیده شد که توسط انبوهی از زامبی‌ها Koopas تعقیب می‌شد.

تریلر هندی فیلم The Super Mario Bros

فیلم برادران سوپر ماریو به تازگی دومین تریلر خود را به زبان انگلیسی و هندی منتشر کرده است و نسبتا امیدوارکننده است. در رویداد Nintendo Direct که اوایل چهارشنبه (در هند) برگزار شد، فیلم ماریو از استودیوی Despicable Me Illumination Entertainment سرانجام اجرای کریس پرت از “لست بریم” و “واهو!” با صدای بلند را به ما ارائه داد. بهبود نسبت به تریلر اول همانطور که از پوستر جدید فیلم برادران سوپر ماریو که روز سه شنبه رونمایی شد، انتظار می رفت، پرنسس هلو با صداپیشگی آنیا تیلور-جوی، سرانجام این بار در کنار یک بازطراحی کوچک برای Donkey Kong ظاهر شد. فیلم برادران سوپر ماریو قرار است در آوریل 2023 در سینماها اکران شود.

تریلر فیلم The Super Mario Bros

تریلر فیلم The Super Mario Bros. با ماریو (پرات) لوله‌کش معروف ما آغاز می‌شود که وارد عرصه‌ای شبیه به Super Smash Bros می‌شود، قبل از اینکه توسط Donkey Kong به کارگردانی Seth Rogen سیلی شرم‌آوری به او وارد شود. در ویدئویی که توسط نینتندو منتشر شد، شیگرو میاموتو، خالق بازی‌های اصلی، توضیح داد که آن‌ها گوریل نمادین کراوات‌پوش را دوباره طراحی کردند و به او «شخصیت و طراحی کمیکی شبیه به ظاهر پیکسل‌دار اولیه‌اش در بازی آرکید سال 1981 دادند، جایی که او به‌عنوان یک نقش‌آفرینی کرد. آنتاگونیست، به ماریو می زند.

در حالی که جزیره شناور پر از ماگمای Bowser به سمت پادشاهی قارچ پر جنب و جوش می رود، پرنسس هلو (تیلور-جوی) ارتش خود را آماده می کند، حتی لباس ورزشی خود را از سری بازی های Mario Kart به تن می کند. “چطور؟ به ما نگاه کن، ما شایان ستایش هستیم!» یک قارچ نگران نگرانی خود را در مورد شکست دادن لاک پشت بلند دهان ابراز می کند. در ادامه در تریلر فیلم The Super Smash Bros.، ماریو در نهایت با اعضای خانواده سلطنتی ملاقات می کند، از روی پلتفرم ها می پرد، با موانع چرخان برخورد می کند، و از پرتابه های ورودی مانند بازی های اصلی طفره می رود. «بیا، ماریو. ماجراجویی بزرگ ما اکنون آغاز می شود!» وزغ (کیگان مایکل کی) از هیجان فریاد می زند، در حالی که خدمه متفرقه به سمت چیزی می روند که به عنوان یک “جهان عظیم” توصیف می شود – احتمالاً اشاره ای به کهکشان سوپر ماریو است، که شاهد بود که لوله کش ایتالیایی ما به فضا رفت تا بهترین Bowser را جمع آوری کند و 120 دستگاه جمع کند. ستاره های قدرت.

فیلم Super Mario Bros در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود. در هند، فیلم ماریو به زبان های انگلیسی و هندی اکران می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع