توییتر به کاربران اجازه می دهد از اول فوریه برای تعلیق حساب خود درخواست تجدید نظر کنند

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع این شرکت روز جمعه اعلام کرد که کاربران توییتر از اول فوریه می‌توانند نسبت به تعلیق حساب‌ها درخواست تجدیدنظر کنند و براساس معیارهای جدید پلتفرم رسانه اجتماعی برای بازگرداندن مورد ارزیابی قرار گیرند.

در ژانویه، سایت میکروبلاگینگ همچنین قیمت اشتراک Twitter Blue برای اندروید را 11 دلار (تقریبا 900 روپیه) در ماه اعلام کرد، مشابه هزینه مشترکان iOS. با این حال، این شرکت در مقایسه با هزینه های ماهانه، برنامه سالانه ارزان تری را برای کاربران وب ارائه کرد. قیمت بالاتر برای کاربران اندرویدی احتمالاً هزینه های دریافت شده توسط فروشگاه Google Play اندروید مانند اپ استور اپل را جبران می کند.

توییتر اعلام کرد که در آینده، در مقایسه با تعلیق حساب، اقدامات سخت تری انجام خواهد داد، مانند محدود کردن دسترسی توییت هایی که خط مشی هایش را نقض می کنند یا از کاربران می خواهند قبل از ادامه استفاده از حساب، توییت ها را حذف کنند.

بر اساس معیارهای جدید که به دنبال خرید میلیاردر ایلان ماسک از این شرکت در ماه اکتبر است، حساب‌های توییتر تنها برای نقض شدید یا مداوم و مکرر سیاست‌های پلتفرم به حالت تعلیق در خواهند آمد.

چند روز پیش، ایلان ماسک، مالک توییتر نیز در توئیتی درباره اشتراکی با قیمت بالاتر در پلتفرم رسانه اجتماعی که هیچ گونه تبلیغاتی ندارد، توئیت کرد. این میلیاردر با فراخواندن تبلیغات “بیش از حد مکرر در توییتر و بیش از حد بزرگ”، اطمینان داد که اقداماتی برای رسیدگی به این مسائل در هفته های آینده انجام خواهد شد. در اینجا ذکر این نکته ضروری است که توییتر نزدیک به 90 درصد از درآمد خود را از فروش تبلیغات دیجیتال به دست می آورد. اخیرا، ماسک سازمان‌های حقوق بشری را به دلیل “کاهش شدید درآمد” به دلیل فشار بر برندها برای توقف تبلیغات توییتر خود مقصر دانست.

نقض شدید خط‌مشی شامل مشارکت در محتوا یا فعالیت غیرقانونی، تحریک یا تهدید به خشونت یا آسیب، و شرکت در آزار و اذیت هدفمند سایر کاربران و غیره است.

در ماه دسامبر، ماسک به دلیل تعلیق حساب‌های چند روزنامه‌نگار به دلیل بحث بر سر انتشار اطلاعات عمومی درباره هواپیمای میلیاردر مورد انتقاد قرار گرفت. او بعداً حساب ها را بازگرداند.