توییتر داده‌های بیشتری را به گروه‌های تحقیقاتی در حال مطالعه نظارت بر محتوا ارائه می‌کند

برای توسعه، توییتر در حال آزمایش یک ابزار “X” است که می تواند برای حذف توییت های توصیه شده استفاده شود که کاربران مایل به دیدن آنها در جدول زمانی خود نیستند.

این شرکت رسانه‌های اجتماعی روز پنجشنبه گفت که توییتر قصد دارد داده‌های بیشتری را در اختیار محققان خارجی قرار دهد که اطلاعات غلط و تعدیل آنلاین را مطالعه می‌کنند، بخشی از آنچه می‌گوید تلاشی برای افزایش شفافیت در این پلتفرم است.

شرکت گفت اکنون قصد دارد اطلاعاتی را در مورد سایر زمینه‌های تعدیل محتوا، مانند توییت‌هایی که بالقوه گمراه‌کننده برچسب‌گذاری شده‌اند، به اشتراک بگذارد.

توییتر در طی یک جلسه توجیهی با خبرنگاران گفت امیدوار است این داده ها منجر به انواع جدیدی از مطالعات در مورد نحوه عملکرد تلاش ها برای مبارزه با اطلاعات نادرست آنلاین شود.

توییتر قبلاً مجموعه داده هایی را در مورد تلاش های هماهنگ با حمایت دولت های خارجی برای دستکاری اطلاعات در توییتر با محققان به اشتراک گذاشته است.

پلتفرم متا رقیب توییتر همچنین در ماه جولای فاش کرد که قصد دارد تا پایان سال 2023 درصد محتوای پیشنهادی را که فیدهای کاربرانش در فیس بوک و اینستاگرام را پر می کند، دو برابر کند.






منبع

در اوایل این هفته، توییتر اعلام کرد که چگونه پست‌هایی را از حساب‌هایی که کاربران دنبال نمی‌کنند، توصیه می‌کند. توییتر مشتاقانه منتظر ساخت ابزارهایی برای کنترل و ارائه بازخورد در مورد آن محتوا برای کاربران است.

این شرکت همچنین یک فرآیند درخواست را باز خواهد کرد تا به افراد بیشتری که در دانشگاه، جامعه مدنی و روزنامه‌نگاری کار می‌کنند، به کنسرسیوم تحقیقاتی تعدیل در توییتر بپیوندند، گروهی که توییتر در اوایل سال جاری در حالت آزمایشی تشکیل داد و به مجموعه‌های داده دسترسی دارد.

توییتر در پیامی اعلام کرد: «با توجه به اینکه میلیون‌ها نفر هر روز در توییتر ثبت‌نام می‌کنند، ما می‌خواهیم ارتباط با حساب‌ها و موضوعات مورد علاقه‌شان را برای همه آسان‌تر کنیم. پست وبلاگ.

در حالی که محققان سال‌ها جریان محتوای مضر در پلت‌فرم‌های اجتماعی را مطالعه کرده‌اند، اغلب این کار را بدون دخالت مستقیم شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی انجام داده‌اند.