جدول زمانی راه اندازی OnePlus Ace 2 Pro فاش شد، گفته می شود که شارژ سریع 100 واتی، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 را ارائه می دهد

او در پاسخ به یک نظر، ادعا کرد که OnePlus Ace 2 Pro در ماه جولای یا آگوست در چین عرضه خواهد شد.

Tipster Digital Chat Station روز دوشنبه تاریخ عرضه و مشخصات OnePlus Ace 2 Pro را در Weibo فاش کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی با مشخصات صفحه نمایش مشابه Oppo Reno 10 Pro+ عرضه خواهد شد. OnePlus Ace 2 Pro می تواند دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی با لبه های خمیده باشد. گفته می شود این نمایشگر وضوح 1.5K و فرکانس مدولاسیون عرض پالس (PWM) 1440 هرتز را نیز ارائه می دهد. گفته می شود که این دستگاه از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برد و می تواند از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کند.

OnePlus Ace Pro با نام OnePlus 10T در بازار هند عرضه شد. بر این اساس، انتظار می رود وان پلاس ایس 2 پرو به عنوان وان پلاس 11 تی وارد کشور شود. با این حال، وان پلاس هنوز برنامه های خود را برای رونمایی از این گوشی هوشمند فاش نکرده است. بنابراین به شما توصیه می کنیم این جزئیات را با کمی نمک مصرف کنید.

این دستگاه از یک SoC هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 به همراه حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 پشتیبانی می‌کند. دوربین پشتی سه گانه، مجهز به سنسور پریسکوپ 64 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، تا 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 از دیگر مشخصات Oppo Reno 10 Pro+ هستند. این گوشی از یک سلول 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سوپر فلش 100 واتی پشتیبانی می کند.

عرضه OnePlus Ace 2 Pro ممکن است خیلی زود اتفاق بیفتد. تاریخ هنوز به طور رسمی توسط این برند تایید نشده است، اما یک منبع آگاه چینی پیشنهاد کرده است که آخرین گوشی سری Ace در ماه جولای یا آگوست به طور رسمی عرضه می شود. گفته می شود OnePlus Ace 2 Pro به عنوان یک کپی نزدیک از گوشی هوشمند Oppo عرضه می شود. گفته می شود که صفحه نمایش 1.5K و پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی دارد. انتظار می رود تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام قدرت وان پلاس ایس 2 پرو را تامین کند. Oppo Reno 10 Pro+ 5G با صفحه نمایش 6.74 اینچی OLED فول اچ دی پلاس و Snapdragon 8+ Gen 1 SoC هفته گذشته در چین عرضه شد.


Oppo Find N2 Flip که به تازگی راه اندازی شده است، اولین گوشی تاشوی این شرکت است که در هند معرفی شده است. اما آیا آن چیزی که برای رقابت با Samsung Galaxy Z Flip 4 لازم است را دارد؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Reno 10 Pro+ اوپو هفته گذشته با قیمت اولیه 3899 یوان (تقریباً 45000 روپیه) برای نسخه پایه 16 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی در چین عرضه شد. دارای صفحه نمایش منحنی OLED 6.74 اینچی فول اچ دی پلاس (1240×2772 پیکسل) با نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی تا 240 هرتز.