گردشگران از پرداخت دارایی های دیجیتالی با تشدید سرکوب ارزهای دیجیتال در بالی منع شدند

در حال حاضر، اندونزی اجازه داد و ستد دارایی های رمزنگاری شده را به عنوان کالا تحت وزارت بازرگانی می دهد. مقامات اندونزی همچنین به بانک‌ها دستور داده‌اند که پرداخت‌های رمزنگاری شده را پردازش نکنند.

به گزارش رسانه ها به نقل از ویان کوستر، فرماندار بالی، گزارش های رسانه ای به نقل از ویان کوستر، فرماندار بالی گفت: «گردشگران خارجی که رفتار نامناسبی داشته باشند، فعالیت هایی انجام دهند که در مجوز ویزا آنها مجاز نیست، از رمزنگاری به عنوان وسیله پرداخت استفاده می کنند و سایر مقررات را نقض می کنند، قاطعانه برخورد می شود.

پرداخت‌های رمزنگاری برای اقامت در هتل، صورت‌حساب رستوران‌ها و مراکز خرید اکنون در بالی، اندونزی کاملاً ممنوع است. دولت آنجا به همه گردشگران بازدید کننده از استفاده از ارزهای رمزنگاری شده برای معاملات و خریدهای روزانه هشدار داده است. برای اعلام این خبر، دولت استان بالی خواستار برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی رسمی شد. در این جلسه رئیس بازرس کل پلیس بالی، پوتو جایان دانو پوترا، و رئیس بانک اندونزی (BI) – دفتر نمایندگی بالی، تریسنو نوگروهو، حضور داشتند.

فروشندگانی که پرداخت های رمزنگاری شده را می پذیرند نیز ممکن است خود را در معرض خطر از دست دادن مجوزهای تجاری عملیاتی خود قرار دهند.

فرماندار کوستر تکرار کرده است که ارز فیات بالی، روپیه، تنها ارز قانونی در این کشور است.

ممکن است به مجرمان اخطار اخراج داده شود یا ممکن است با مجازات های کیفری روبرو شوند. بسته به تصمیم دادگاه، جریمه ای تا 13000 دلار (تقریباً 10 میلیون روپیه) و همچنین یک سال حبس برای مجرمان در نظر گرفته می شود.

بالی برای مقابله با ناقضان قوانین رمزنگاری خود از سوی اتباع و گردشگران، مجموعه‌ای از مجازات‌ها را وضع می‌کند.

از آنجایی که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال تا حد زیادی غیرقابل ردیابی هستند، این دارایی‌های دیجیتال اغلب توسط افراد نابکار برای تسهیل تراکنش‌های غیرقانونی برای پولشویی و تامین مالی ترور مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند.

این جزیره با جمعیت تخمینی 4.3 لک آماده است تا قوانین سختگیرانه ای را برای جلوگیری از استفاده غیرقانونی از دارایی های رمزنگاری اعمال کند.

به نقل از وزارت تجارت، CoinGecko گزارش داده است که اندونزی بیش از 6.5 میلیون سرمایه گذار ارزهای دیجیتال دارد.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

پس از بازگشایی جهان در سال 2022، کسب‌وکارهای بالی که گرسنه کسب درآمد بودند، درهای خود را به روی راحتی عمده مشتریان باز کردند که در نهایت شامل پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری شد.

بالی که برای دستیابی به درآمد خود به گردشگری وابسته است، در طول و پس از شیوع بیماری همه گیر کووید-19 در جهان با زمان های چالش برانگیز اقتصادی مواجه شد.