جزئیات انرژی Ather طرح توسعه تامیل نادو، 150 شبکه شارژ سریع در سراسر ایالت راه اندازی خواهد کرد

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «برنامه‌هایی برای گسترش فضای خرده‌فروشی خود به 15 فروشگاه و اضافه کردن 150 شبکه شارژ سریع در ایالت تا پایان سال مالی جاری وجود دارد.»

راونیت سینگ، مدیر بازرگانی Ather Energy، “Ather Energy واکنش دلگرم کننده ای را از سراسر ایالت برای اسکوترهای خود تجربه کرده است. با نرخ بالای پذیرش EV و پذیرش رو به رشد برای خودروهای دو چرخ برقی پیشرفته، تامیل نادو بازار مهمی برای Ather Energy است.” فوکلا گفت.

تامیل نادو به عنوان یک بازار پر تقاضا برای اسکوترهای برقی با Ather Energy که رشد سه ماهه 49 درصدی را ثبت کرده است، ظهور کرده است. Ather گفت: قیمت نمایشگاه قبلی پس از بازبینی FAME-II برای Ather 450X Gen 3 1.58 لک است در حالی که Ather 450 Plus Gen 3 1.36 لک قیمت دارد.

در اوایل این ماه، ماهیندرا اعلام کرد که با سه شریک زیرساخت خودروهای الکتریکی – Jio-bp، Statiq، و Charge+Zone – برای ارائه راه‌حل‌های شارژ برای طیف خودروهای برقی مسافربری آینده خود همکاری کرده است. به گفته این خودروساز مستقر در بمبئی، با این مشارکت ها، کاربران ماهیندرا EV به یک زیرساخت شارژ سریع قوی و راه حل های حمل و نقل الکترونیکی در سراسر کشف، در دسترس بودن، ناوبری و تراکنش ها دسترسی خواهند داشت.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ما یک وسیله نقلیه الکتریکی ساخته‌ایم که از ابتدا کارآمد، با کیفیت و قابل اعتماد است و به طور استراتژیک در زیرساخت‌های مورد نیاز برای پشتیبانی از آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. ما به سرعت در حال توسعه بوده‌ایم تا تقاضا برای Ather 450X جدید و بهبود یافته را برآورده کنیم. برنامه های هیجان انگیز برای تامیل نادو، “او گفت.

Ather Energy روز یکشنبه اعلام کرد که برنامه هایی برای راه اندازی 150 شبکه شارژ سریع در تامیل نادو تا پایان سال مالی جاری طراحی کرده است. این سازنده دو چرخ برقی اخیراً اولین مرکز تجربه خود را در سالم افتتاح کرده است که هدفش گسترش خرده فروشی در این ایالت است. با افتتاح مرکز تجربه، Ather Energy 9 فروشگاه خرده فروشی در تامیل نادو دارد.